Älä kuvittele että tämä meidän toteutumaton

Ehkäsullaeinäin

rakkaustarina ei sureta mua ollenkaan. Jokin sinussa sai pysähtymään. Itkettää, vituttaa, ahdistaa,..

64

6364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irememberyou

      No vituttaa se.. Ajattelen sua joka hetki.

    • Muistankaiken

      Mitä? Siis kadut?

    • eioonoin

      Ei se vaan oo noin. En osaa muuta sanoa.

    • SurullinenOonMinäkin

      Niin, kyllähän minuakin surettaa meidän rakkaustarinan kohtalo, kun mitään ei ehtinyt edes kunnolla alkaakaan. Liikaa painolastia kummallakin, menneisyyden haamut nujersivat kaiken kauniin. Emme olleet tarpeeksi vahvoja ja rohkeita kaiken vanhan unohtamiseen ja uuden alkamiseen...

      • Aplta

        Niin..sellainen tunne että tämän ihmisen kanssa olisi molemmat voineet purkaa painolastia. Ja molemminpuolinen hyväksyntä kaikesta huolimatta. Jollain tavalla tulee turvallinen olo, vaikka ei siis tunneta kovin hyvin.


      • SurullinenOonMinäkin
        Aplta kirjoitti:

        Niin..sellainen tunne että tämän ihmisen kanssa olisi molemmat voineet purkaa painolastia. Ja molemminpuolinen hyväksyntä kaikesta huolimatta. Jollain tavalla tulee turvallinen olo, vaikka ei siis tunneta kovin hyvin.

        No, eihän sitä koskaan tiedä miten elämä kuljettaa meitä. Jos vaikka olisi tulossa rakkaudenkesä, jolloin molemmat saisi kaiken menneen haudattua ja käsiteltyä. Uskon ja toivon niin!


      • ViestiSurulliseltaHlta
        Aplta kirjoitti:

        Niin..sellainen tunne että tämän ihmisen kanssa olisi molemmat voineet purkaa painolastia. Ja molemminpuolinen hyväksyntä kaikesta huolimatta. Jollain tavalla tulee turvallinen olo, vaikka ei siis tunneta kovin hyvin.

        Juuri näin minäkin ajattelen ja tunnen. Vaikka kumpikaan, tai ainakaan minä en ole kovin hyvä luottamaan oikein kehenkään, hänen kanssaan on jollain tavalla vain niin hyvä olla. Ajattelen myös samoin, että hänen kanssaan olisin varmasti päässyt yli menneisyyden suruista ja tulevaisuus näyttäisi valoisammalta. Olisin maailman onnellisin hänen kanssaan. Tiedän myös, että vaikka en ole kovin hyvä luottamaan kehenkään, hän on se ihminen, johon luottaisin kaikkein eniten koko maailmassa. Kun vain edes pääsisimme siihen pisteeseen, että toinen olisi vieressä.

        Laulussakin lauletaan: "Kun kanssas lähden, tiedät sen, taakseni kääntyisi en koskaan. Pois surut pyyhin menneisyyden, kun huominen sinä oot."

        Minuakin itkettää, harmittaa, ahdistaa ja vituttaa koko ajan se, miten tämä kaikki on mennyt. Se harmittaa koko ajan niin paljon, etten oikein pysty edes keskittymään mihinkään tekemiseen. Pystyn tsemppaamaan aina jonkun aikaa, jotta saan tehtyä sen, mitä on tehtävä, mutta sitten tulee taas itku. Mietin jatkuvasti, mitä olisin voinut tehdä toisin, ja toivoisin koko ajan, että kaikki olisi vielä mahdollista pian. Juuri eilen illalla mietin, että olisimme voineet olla jo kolme vuotta yhdessä. :( En haluaisi tuhlata enää yhtään päivää, en yhtään sekuntiakaan siihen, että olemme erillään.

        En edes tiedä, miksi tämä on niin vaikeaa. Jos hän ilmestyisi nyt oveni taakse tai vaikka lähettäisi viestin, ja jos hän haluaisi samoin, niin haluaisin vain ottaa hänen kädestään kiinni ja olla yhdessä koko loppuelämän.


      • Moniaon

        Ohoh, ei minulta tämä 😬😑


      • Kukanäistäkirjoittajista
        Moniaon kirjoitti:

        Ohoh, ei minulta tämä 😬😑

        Kuka näin siis sanoo?


      • aikaupeitaajatuksia

        Aika nätisti ajattelet, mikset kerro hänelle sitä. Elämä voi olla ihan hyvää, mutta jos rakkaus elämästä puuttuu, on se kyllä tietyllälailla tyhjää. Mutta mitäpä istä jutuista tietää. Just tänään luin lehdestä kuinka ihmiset nykyisin ei enää petä niin paljoa, mutta tilalle on tullut nopeasti vaihtuvat sarjasuhteet. Seksiä vaan haetaan.


      • eiitketäei
        ViestiSurulliseltaHlta kirjoitti:

        Juuri näin minäkin ajattelen ja tunnen. Vaikka kumpikaan, tai ainakaan minä en ole kovin hyvä luottamaan oikein kehenkään, hänen kanssaan on jollain tavalla vain niin hyvä olla. Ajattelen myös samoin, että hänen kanssaan olisin varmasti päässyt yli menneisyyden suruista ja tulevaisuus näyttäisi valoisammalta. Olisin maailman onnellisin hänen kanssaan. Tiedän myös, että vaikka en ole kovin hyvä luottamaan kehenkään, hän on se ihminen, johon luottaisin kaikkein eniten koko maailmassa. Kun vain edes pääsisimme siihen pisteeseen, että toinen olisi vieressä.

        Laulussakin lauletaan: "Kun kanssas lähden, tiedät sen, taakseni kääntyisi en koskaan. Pois surut pyyhin menneisyyden, kun huominen sinä oot."

        Minuakin itkettää, harmittaa, ahdistaa ja vituttaa koko ajan se, miten tämä kaikki on mennyt. Se harmittaa koko ajan niin paljon, etten oikein pysty edes keskittymään mihinkään tekemiseen. Pystyn tsemppaamaan aina jonkun aikaa, jotta saan tehtyä sen, mitä on tehtävä, mutta sitten tulee taas itku. Mietin jatkuvasti, mitä olisin voinut tehdä toisin, ja toivoisin koko ajan, että kaikki olisi vielä mahdollista pian. Juuri eilen illalla mietin, että olisimme voineet olla jo kolme vuotta yhdessä. :( En haluaisi tuhlata enää yhtään päivää, en yhtään sekuntiakaan siihen, että olemme erillään.

        En edes tiedä, miksi tämä on niin vaikeaa. Jos hän ilmestyisi nyt oveni taakse tai vaikka lähettäisi viestin, ja jos hän haluaisi samoin, niin haluaisin vain ottaa hänen kädestään kiinni ja olla yhdessä koko loppuelämän.

        Hannu ,älä itke


      • feelyou
        Aplta kirjoitti:

        Niin..sellainen tunne että tämän ihmisen kanssa olisi molemmat voineet purkaa painolastia. Ja molemminpuolinen hyväksyntä kaikesta huolimatta. Jollain tavalla tulee turvallinen olo, vaikka ei siis tunneta kovin hyvin.

        On kurjaa, että tarina on päättynyt jo ennen sen varsinaista alkua. Toivotavasti olette vahvistuneet ja viisastuneet ainakin. Voihan vielä joskus tulla toinenkin mahdollisuus.


      • ViestiSurulliseltaHlta
        eiitketäei kirjoitti:

        Hannu ,älä itke

        Viesti on naisen kirjoittama.


    • myy-

      Miksi teidän rakkaustarina ei ole pässyt toteutumaan?

    • TetTJayhdenyöntarina

      tämähän on rakkaustarinaa, vaikkei fyysistä, tämä on rakkautta koleran aikaan (gabriel garcia marques).

    • Vastakohta

      Surettaa ja masentaa kovasti.Kuitenkin on hyvä tietää, kun olet vapaa ja asiat ovat muuttuneet voimme mennä yhteen, niinhän me sovittiin.;)

    • Irememberyou

      Niin sovittiin.

    • kylläsesurettaa

      Ihan samoin tuntein täälläkin! :(

    • odottaatulevaaaikaa

      Rakkaus ei tunne rajaa
      elämä kuljettaa
      ajatus luonasi aina
      sydän lämmin odottaa.................
      ... niinhän se menee

    • omaehtoisuus

      On erilaisia tapoja ajatella. Itse "kiinnityn" vain sellaiseen ihmiseen jonka tunnen jo entuudestaan. Ihastumiset ihmiseen jonka kanssa en ole ollut tekemisissä on helpoo unohtaa. Olen erityispiirteinen ja tietyissä asioissa hyvin tarkka omista rajoistani.

      • oonihankade

        Ihana ajattelutapa ei tarvi kaipailla ketään. Päättää vaan sitten paremman tutustumisen jälkeen, että tuon kanssa vois olla kiva olla. Nykypäivää taitaa olla ettei kiinnytä kehenkään ei sitten satukaan. Maillia tuosta kaikille.


      • liikaamuutoksia
        oonihankade kirjoitti:

        Ihana ajattelutapa ei tarvi kaipailla ketään. Päättää vaan sitten paremman tutustumisen jälkeen, että tuon kanssa vois olla kiva olla. Nykypäivää taitaa olla ettei kiinnytä kehenkään ei sitten satukaan. Maillia tuosta kaikille.

        Erityispiirteisiä ihmisiä on aika vähän ja tässä sitä korostettiin sen takia, että heidän tapansa kiinnostua ihmisistä poikkeaa suuremmasta osasta väestöä. Tällä kyseessä olevalla henkilöllä on takanaan kauan kestänyt parisuhde ja nyt ollut yksin useita vuosia. Hän kokee väsyttävänä sen ajatuksen että pitäisi ruveta tutustumaan itselleen vieraaseen ihmiseen. Hän on sitä pari kertaa yrittänyt, mutta ei ole jaksanut sen enempää. Tätä on vahvistanut lisäksi muut elämässä koetut rankat asiat monen vuoden aikana.


      • Blausunto
        liikaamuutoksia kirjoitti:

        Erityispiirteisiä ihmisiä on aika vähän ja tässä sitä korostettiin sen takia, että heidän tapansa kiinnostua ihmisistä poikkeaa suuremmasta osasta väestöä. Tällä kyseessä olevalla henkilöllä on takanaan kauan kestänyt parisuhde ja nyt ollut yksin useita vuosia. Hän kokee väsyttävänä sen ajatuksen että pitäisi ruveta tutustumaan itselleen vieraaseen ihmiseen. Hän on sitä pari kertaa yrittänyt, mutta ei ole jaksanut sen enempää. Tätä on vahvistanut lisäksi muut elämässä koetut rankat asiat monen vuoden aikana.

        Oletko psykiatri?


    • Hänainakinosoitti

      Että häntä ei sureta yhtään.
      Kamalaksi rupesi.

      • Älähuoli

        Surettaa :( sain sen vain peiteltyä


    • Eiap

      Minä en saa edes peiteltyä, tuli paniikki kun pysähdyit juttelemaan :)

    • niimpäniimpä

      Menkää nyt jumalauta kertomaan nämä sille kohdehenkilölle sen sijaan että raakutte täällä palstalla ja palvotte henkilöstänne saamaanne haavekuvaa joka tuskin edes vastaa todellisuutta. Vastaavasti voi myös pitää teitä ties miten monentena pulkannaruna tai sitten aloittaja on itse henkilö jonka pulkannaru lähti lipettiin ja etsii nyt tätä kautta uutta tapaa pönkittää egoaan yhden palvojan poistuttua

      • Valitettavasti

        Sinäpä sen sanoit. Ei me näitä satulinnojen asukkaita ja haavekuvien palvojia ymmärretä. Ei voi tietää mitä aitoja, kiviä ja kantoja eteen elämän taipaleella tulisi mutta päin sitä he omien tunteiden tunnelmissa porhaltaa. Näitä "mustatuntuu" viestejä kyllä riittää varmasti täällä jatkossakin.


    • pysäyttävää

      Surettaa minuakin. Tuntui, että oli niin moni asia kohdillaan.

    • muutakinoli

      Se lyhyehkön pitkä aika, jonka vietin sun kanssa, näytti sen, että ei oltu ne oikeat toisillemme sittenkään. Vaikka alussa niin tuntuikin. Oon pahoillani, kun yhden huonon suhteen on lopettanut, ei viitsi panostaa keskinkertaiseen. Ehkä sun olis pitänyt pestä partasi sen jälkeen, kun olit antanut suuseksiä jollekin toiselle.

    • Senhaluaisinkokea

      Mua ainakin surettaa. Surettaa se, että kaikki jäi kesken, ennenkuin ehti alkaakaan. Mulla on niin ikävä sua, voi kunpa ottaisit yhteyttä, tiedät että mä en voi.

      • etvaanuskalla

        Voit sinäkin.


      • Senhaluaisinkokea

        Miten? Ei ole yhteystietoja.


      • jossinulla
        Senhaluaisinkokea kirjoitti:

        Miten? Ei ole yhteystietoja.

        Ei ole yhteystietoja niin miten hänellä voi olla? :o kunhan vain sivusta kyselen... itsellä on muuten samanlainen tilanne.


      • keinojaon
        Senhaluaisinkokea kirjoitti:

        Miten? Ei ole yhteystietoja.

        Kyllä ne yhteystiedot löytyy nykypäivänä tosi helposti, jos vain oikeasti haluaa olla johonkin ihmiseen yhteydessä. Ennen selattiin puhelinluetteloa. Nyt tiedot saa googlettamalla tai kysymällä numeropalvelusta. Noin niinkuin esimerkiksi. Eli ei muuta kuin toimeksi.

        Minä voisin ottaa yhteyttä kaipaamaani naiseen, mutta hän kielsi ottamasta yhteyttä. Sitten ikävöin vain yksin..


      • Senhaluaisinkokea
        jossinulla kirjoitti:

        Ei ole yhteystietoja niin miten hänellä voi olla? :o kunhan vain sivusta kyselen... itsellä on muuten samanlainen tilanne.

        Hän saa ne työnsä kautta. Jos numero on salainen, samoin osoitetiedot, eikä ole fb:ssa, niin mistään et silloin saa selville, näin olen omat tietoni laittanut osittain pakosta. Niin mitäs sitten tehdään? Ihana lohdutus tuo, että jollain muullakin on sama tilanne.


      • keinojaon
        Senhaluaisinkokea kirjoitti:

        Hän saa ne työnsä kautta. Jos numero on salainen, samoin osoitetiedot, eikä ole fb:ssa, niin mistään et silloin saa selville, näin olen omat tietoni laittanut osittain pakosta. Niin mitäs sitten tehdään? Ihana lohdutus tuo, että jollain muullakin on sama tilanne.

        No laita viestiä sen työpaikan kautta jos et muuta keksi. Nettisivuilta löytyy yleensä yrityksen sähköpostiosoitteet. Tai kysy työpuhelinnumeroa yrityksestä jos hänellä sellainen on tai kirjoita vaikka kirje hänelle yrityksen osoitteeseen. Tai lähetä vaikka savumerkkejä. Kyllä se toisen tavoittaminen on vain ihan omasta haluamisesta kiinni.

        Kun nyt sitten lähestyt häntä niin muista laittaa ne omat yhteystiedot mukaan jos kerran olet ne jostain syystä piilottanut.


    • SuntanLotion

      Sairaita kertomuksia mutta ne muuttuvat ajanoloon positiiviseen suuntaan. Toivotaan parasta kaikille.

    • vaikeaaonvälillä

      Surettaa se tänäänkin näin sua muistuttavan naisen. En siis ollut kiinnostunut siitä mutta muistutti susta ja toi tunteen.

    • unohdaminut

      Etsii ja etsii sitä oikeaa ja vihdoin huomaa että siinähän se on ollut vierellä koko ajan. Muuta en tarvitse. Se riittää. on hyvä näin.

    • juuujooo

      Olet liian vaikea. Hellitä jo. En ole sinua koskaan rakastanut enkä tule rakastamaankaan.

    • KirjoitanNyt

      En voi muuta, kuin toivoa, että kaikki järjestyisi! Aina tällaiset aloitukset harmittaa toisen puolesta ja hiljentää, pistää miettimään ihmiselämää ja sen koukeroita.

    • freedomisthemostimportan

      Takana on raskaat vuodet, kun oon viimeksi pääsyt eroon pakkomielteistä ja en tunne enää pahaa oloa. Silloin tein virheet, kun yritin parhaani. En vain ollut hyvä sinulle. Minua ei ainakaan vituta, en kadu mitään. Jos joskus satun rakastumaan jonkun naiseen, niin minulla on nyt paljon kokemusta.

      • kivatsulle

        Niin, ja se kehen kohdistit ne virheet, jäi nyt aika raskaan taakan kanssa rannalle. Kivat sulle!


      • freedomisthemostimportan
        kivatsulle kirjoitti:

        Niin, ja se kehen kohdistit ne virheet, jäi nyt aika raskaan taakan kanssa rannalle. Kivat sulle!

        Luulen että olet sekoittanut minut jonkun muun kanssa. Nuo on mun pahin virheet mitkä olen ikinä tehnyt. Se harmitää vieläkin. Mutta toisaalta hänellä ei oikeasti ollut yhtä minkäänlaisia tunteita minua kohtaan. Hän sanoin näin. Ja sen lisäksi hän löysi itsellesi sopivan vaihtoehdon yllättäen nopeasti ja myös esitti näyttävästi kuinka onnellisia ne yhdessä on. Silti olen tehnyt kaiken selvittääkseni, etten vain ole kiinnostava. Tästä syystä jaksan nyt mennä suhteellisesti kevyin mielin eteenpäin.


      • freedomisthemostimportan
        freedomisthemostimportan kirjoitti:

        Luulen että olet sekoittanut minut jonkun muun kanssa. Nuo on mun pahin virheet mitkä olen ikinä tehnyt. Se harmitää vieläkin. Mutta toisaalta hänellä ei oikeasti ollut yhtä minkäänlaisia tunteita minua kohtaan. Hän sanoin näin. Ja sen lisäksi hän löysi itsellesi sopivan vaihtoehdon yllättäen nopeasti ja myös esitti näyttävästi kuinka onnellisia ne yhdessä on. Silti olen tehnyt kaiken selvittääkseni, etten vain ole kiinnostava. Tästä syystä jaksan nyt mennä suhteellisesti kevyin mielin eteenpäin.

        Jos tulet tänne, kuten olet tehnyt jonain päivänä sitten lue vielä tämä: näimme toisiamme tänään, mikä on erittäin harvinaista. Törmättiin suojatiellä.


    • Asiakunnossaon

      Asia kunnossa. Näillä mennään.

      • kaikki.pielessä

        niinkö sinusta ?


      • Pielessäkaikki

        Sivusta vastaan että mulla kanssa kaikki pielessä... Kaipaan erästä kaunista naista ja ehkäpä hän tajusi sen kuinka paljon hänestä välitän. :)


      • Täytyykertoalisää

        Ketä kaunista naista kaipaat ja missä? Ei sillä. En ole kaunis. Mutta liian vähän tunnistettavuutta...


      • taas_pieleen
        Täytyykertoalisää kirjoitti:

        Ketä kaunista naista kaipaat ja missä? Ei sillä. En ole kaunis. Mutta liian vähän tunnistettavuutta...

        Hän eräs HämeenSydämestä...


      • äläEdesYritä
        taas_pieleen kirjoitti:

        Hän eräs HämeenSydämestä...

        Jaa Järviskä??


      • Vai

        Sydänhämeestäkö?


      • Sopeudun
        Pielessäkaikki kirjoitti:

        Sivusta vastaan että mulla kanssa kaikki pielessä... Kaipaan erästä kaunista naista ja ehkäpä hän tajusi sen kuinka paljon hänestä välitän. :)

        Asiat täytyy järjestää sillai kun niiden kuuluu olla...


    • kyllätämä

      surettaa minuakin.

      • Älävalehtele

        Hauskaa pidät päivät päästään, ei näytä surut painavan yhtään.


      • kyllätämä
        Älävalehtele kirjoitti:

        Hauskaa pidät päivät päästään, ei näytä surut painavan yhtään.

        Ihan miten vaan. Ei tänne jaksa enää kirjotella.


      • Jaaeivai
        kyllätämä kirjoitti:

        Ihan miten vaan. Ei tänne jaksa enää kirjotella.

        Hyvin näytää jaksavan, yötä myöten.


      • kyllätämä
        Jaaeivai kirjoitti:

        Hyvin näytää jaksavan, yötä myöten.

        No minkäs teet ku on ikävä.


      • Jakaikella
        kyllätämä kirjoitti:

        No minkäs teet ku on ikävä.

        Kun voi halutessaan pelleillä, ikävälläkin, onhan se niin rattoisaa.


      • kyllätämä
        Jakaikella kirjoitti:

        Kun voi halutessaan pelleillä, ikävälläkin, onhan se niin rattoisaa.

        Pelleiletkö sinä?


    • kunpanäkisimme

      en tiedä kuka kirjoittaa, mutta vähän surettaa joka päivä, varsinkin mitä kauniimpi päivä on annettu. tietysti hän on tuonut paljon erittäin myönteisiä tunteitakin...

      • onnen_seppä

        Sinäkö et pysty vaikuttamaan siihen, että näettekö vai ette?


      • sepänOnni
        onnen_seppä kirjoitti:

        Sinäkö et pysty vaikuttamaan siihen, että näettekö vai ette?

        pystyyks kukaan ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe