SDA on julistanut olevansa
1. Lopunajan jäännöskirkko
2. Uskovansa väärään profeettaan
3. Helvetin tyhjinnraukeamista olemattomiin
4. Esiintyy kristittyjen vastustajana
5. Haluaa käännyttää kristittyjä adventisteiksi
6. Adventisteja kumarrettava tuhatvuotisessa valtakunnassa
7. Usko sunnuntai pedonmerkkiin
8. Adventistit haluavat että heitä pitää jumaloida ja uskoa heihin
9. Adventistit ovat pyhempiä sapattinsa perusteella
10. Innokas rahastaja
Älkää kumartako adventisteja koska he vastustavat loppupeleissä kristittyjä
#tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.#
Adventismi on harhaoppia ja omintakeisia raamatuntulkintoja.
Lopunajan SDA:n valtapyrkimys
32
445
Vastaukset
- BabyloninUususkonto
Amerikan Yhdysvallat, tuo eri kansallisuuksien Babylon ja eksytysten syntypaikka haluaa hallita ja hallitsee
- koko Maailmaa
- hallitsee Mailmaa sotilaallisesti
- hallitsee Maailmaa taloudellisesti
Globaali SDA järjestö joka on kotoisin USA:n Babylonista haluaa hallita Maailmaa ja ihmisiä hengellisesti. Sapatin toimiessa keppihevosena- 1234567---
Sunnuntai on pedonmerkki !
Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.
Monet tutkijat, myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.
Sunnuntai on se keppihevonen, jolla katolinen kirkko hallitsee maailmaa, sillä se on pedon merkki.
Jumalan merkki on sapatti, ja se on vastakkainen pedonmerkille, joka on sunnuntai.
- globaalikäännytys
Eikös adventistit halua käännyttää kaikki 7. pv. adventisteiksi.
Advdentisteille seurakunta EI merkitse niin paljon kuin muille kristityille. Adventistit opettavat, että kaikki adventistit eivät pelastu ja että muissakin seurakunnissa tai seurakuntaan kuulumattomissa on niitä, jotka pelastuvat. Siis ihan terveellä pohjalla.
- troikkakulkee
Suuret vankkurit pyörivät vakaasti eteenpäin ja pienet koirat haukkuvat ja räkkyttävät tien vieressä...vihreänä kateudesta.
- uskottavaa
Kolmen Enkelin sanoma ja väärä profeetta?
uskottavaa kirjoitti:
Kolmen Enkelin sanoma ja väärä profeetta?
Kolmen enkelin sanoma löyytyy Raamatun Ilmestyskirjasta ja väärä profeetta islamista.
- pyhpyh2347823479
Aloittajan iänikuiset trollaukset eivät hetkauta.
- Hyvä-vertaus
"Suuret vankkurit pyörivät vakaasti eteenpäin ja pienet koirat haukkuvat ja räkkyttävät tien vieressä...vihreänä kateudesta."
Sopii kuin nenä päähän, kun kyse on adventismista. Räksyttävä luonnevikainen pikkurakki=Adventtikirkko räksyttää kähisten tien vieressä Ellen Whiten kuristuspantaan sidottuna. <<Uskovansa väärään profeettaan>>
Älä naurata. White on vain nöyrä nainen, joka sanoi, että jos hänen kirjoituksensa ovat ristiriidassa Raamatun kanssa, niin ne on hylättävä, toisin kuin islamin profeetta. Käypäs Islam-palstalla, niin tulet tietämään oikean väärän profeetan.Sinun juttusi ovat pelkkää paskanjauhantaa. Vuodesta toiseen samaa.
Miksi et voi kertoa että olet katkeroitunut, ja ilmaiset omaa henkilökohtaista mielipidettäsi.
Monet suuret Raamatun kysymykset vaativat pohjalle pohjatietoa useistakin erilaisista asiakokonaisuuksista, että voisivat valjeta. Lisäksi Raamatun suurille "salaisuuksille" -että niitä ymmärtäisi pitää olla vilpitön usko. Ajassa sitten ajan kanssa kysymykset valkenevat.
Vuodesta toiseen tuon saman paskan jauhamisen -tuon saman listan -asiosta mitä et itse ymmärrä, -tuo ei ole tervettä puuhaa, eikä edusta hengellistä asennetta asiaan. Vähääkään et itsellesi asioita selvitä, koska vuodesta toiseen este ymmärrykselle on liian korkea tai olet liian laiska. Eli tuohon listaan on turhaa vastata asiatiedolla, -et sellaisesta mitään perusta.
Itsekään en ole kirkon tyytyväinen rivijäsen, vaan elän erossa Adventtikirkosta, -ja kirkon jäsenyydestä, mutta en ole niin tyhmä että laittaisin tuollaisen litanian listan asioista mitä en itse ymmärrä foorumille joka viikko vuodesta toiseen.>>> Jumala hyväksyy ihmisen vilpittömyytensä vuoksi; Luuk 12:47-48.
>>> Jokaisen ihmisen jokainen vilpitön omantunnon tieto ei ole samanlainen, mutta voi olla vilpitön Jumalan edessä.
Älä hyvä ihminen ole niin vajaa- että vuodesta toiseen viikosta viikkoon kyhäät tuon saman listan Raamatun asioista joita et itse ymmärrä, etkä suostu tutkimaankaan että ymmärtäisit, jos joku Sinulle nuo asiat opettaisikin Raamattu kädessä.
Sinun puuhassa tuon listan kanssa viikosta toiseen vuodesta vuoteen ei ole hengellisyyden häivääkään-.
En toki väitä että olisin itsekään aina hengellinen ja ok kaikessa mitä olen kirjoittanut. Foorumit ovat foorumeita.
>> Väittelynhaluisten kannattaa aina laittaa käsi sydämelle ja miettiä ja tunnustaa itselleen rehellisesti minkälaisella asialla tahtovat olla? Onko asia oikea ja mihin se johtaa? Jumala on antanut ihmiselle omantunnon ja jokainen pystyy päättelemään ovatko tarkoituksensa hyvät ja rakentavat, vai pahat ja hajottavat? Onko hän rakastamassa, vai loukkaamassa ja vihaamassa?
Jeesus neuvoi jatkamaan matkaa, ei jäämään väittelyihin; Matt 10:11-15.
Ihmisen tulisi itää huolta omasta uskostaan ja hengellisyydestään, -jokaisen itse kunkin.
Jospa yrittäisin tuon listasi kanssa miettiä niitä kysymyksiä, joita et ymmärrä, ja kysymyksiä asettamalla hankkia vastauksia?- tutkailemista
Mistäs me tiedetään mitä Jumala hyväksyy, ja mitä ei.
Lisäys;
Olen aikoinaan itse haukkunut rumasti vuodesta toiseen vain sen vuoksi että saisin vastauksia, mutta olin sitten vilpitön muuttamaan mieltäni, kunhan tulin tiedosta tietoiseksi.
Minulla oli tarve saada tietoa, se oli motiivini kamalaan kielenkäyttöön, ja sain tietoa sitten kaikkiin kysymyksiin aina jostakin. Mieli sitten muuttui aina todellisuuden edessä teologiassa."1. Lopunajan jäännöskirkko" ???
>>> Kaikki "SDA-" ihmiset tietävät hyvin että Jumalan omia on erilaisissa hengellisissä ja uskonnollisissa piireissä yksilöinä nk. SDA:ssakin yksilöinä -niitä yksilö-persoonia jotka ovat vilpittömiä oman tietonsa varassa käsi sydämellä Jumalan edessä per/nuppi.
SDA-kirkossa on siis Jumalalle pyhyyteen erotettuja yksilöitä, erotuksena maailmnan jumalattomuudesta nk. niin monissa muissakin Raamattua lukevissa piireissä ko. hiippareita yksilöinä.
En minä tiedä onko sellaisilla päässä vikaa, vikaa, vikaa, vai mistä on kyse, jos joku julistaa jonkun yhden aikamme organisaation ainoaksi aikamme Jumalan seurakunnaksi.
Adventtikirkko ei ole julistanut itseään ainoaksi mahdolliseksi missä ihminen voisi olla Jumalan oma.
Adventtikirkon teologia ei ole yhtynyt maailman syntiin, sen tiedän Absolut 100%.
Jokaisessa järjestössä on ongelmansakin -sellaiset mitkä syntyvät aina siellä missä ihmisiä on yhdessä."2. Uskovansa väärään profeettaan" ???
Ellen White oli hengellinen kirjailija, Raamatun opettaja, ja ihminnen jolla oli profetian armolahja seurakunnan palveluun; 1 KOr 12:10, Apt 21:9.
Ainuttakaan riviä hän ei mitään epäpyhää ole kirjoittanut.
Hän oli erinomainen Raamatun opettaja.
Kaikki mitä väitetään profetian lahjaksi on joka päivä per/nuppi itse henk koht arvosteltava tämän Raamatun ohjeen mukaan; 1 Tess 5:19-23, -jokainen teologi ja jokainen maallikko- per/nuppi itse henk koht varjedag."3. Helvetin tyhjinnraukeamista olemattomiin" ??????
>>> Mihin tuo jumalattomien rangaistus nyt rauennut olisi?
Jeesus käytti vertauksessaan jumalattomien tuhosta Jerusalemin ongelmajätelaitosta, jossa poltettiin mm. itsestään kuolleet eläimet ja kuolemaan tuomittujen rikollisten ruumiit. > Jeesus käytti Gehenna:n= suom,.helvetti, -tulta vertauskuvaamaan jumalattomien tuhoa; Room 6:22-23 Mal 3:19, mm.
>>>> Ei "helvetin" tulen vertauskuvallisuus ole mihinkään "SDA-kirkossa" koskaan "rauennut?!
Helvetti sanan kreikankielinen nimitys "Geenna, Gehenna" johtuu Hinnomin laaksosta (hebr. "Ge Hinnom") Ge Hinnom (Hinnomin laakso) sijaitsi Jerusalemin eteläpuolella. (Joos 15:8, 2 Kun 23:10)
Paikasta tuli siksi iankaikkisen rangaistuksen vertauskuva ja alkoi merkitä vertauksissa rangaistuspaikkaa. Uudessa Testamentissa Gehenna/ "helvetti" sana esiintyy 12 kertaa; Matt 5:22, 29, 30, 10:28, 18:9, 23:15, 33, Mark 9:43, 45, 47, Luuk 12:5. (Jaak 3:6)
Profeetat Jeremia ja Jesaja ennustivat paikasta missä ruumiit palavat. (Jer. 7:32,33; 19:6; Jes. 30:33) Gehenna oli ollut aikaisemmin myös epäjumalan palvontapaikka jossa poltettiin eläviä lapsia. (2 Kun 23:10, Jer 32:35, 2.Aik.28:3; 33:1,6)
Lopullinen rangaistus ilmestyskirjan apostoli Johanneksen mukaan on "taivaasta lyövä tuli, tulinen järvi joka on toinen kuolema." 20:9-15, 19:20, 21:8
Myös psalmit kuvaavat jumalattomien rangaistusta "savuna joka nousee ilmaan;"
Ps 37:9,20,34, 68:3, 104:35,145:20
>>> Raamattu puhuu jumalattomien rangaistuksen tulen tuholla, jossa ihminen saa lopullisen KUOLEMAN- tuomion. Ikuista elämää "helvetissä" ei Raamattu opeta; Ilm 20 luku on selvää tekstiä, -kiinnitä huomiota kahden erilaisen ylösnousemuksen tulokseen!!!!!! ?Room 6:22-23.
Jeesus kuvasi vertauksissaan ihmisen tuhoa Matteuksen sanoissa "tulisella pätsillä" sekä "itkulla ja hammasten kiristyksellä" Matt 8:12, 13:42,50, 22:13, 24:51, 25:30 ja Luukas 13:28."4. Esiintyy kristittyjen vastustajana" ????
_ Ime persettä tuollaisen väitteen kanssa !!!"5. Haluaa käännyttää kristittyjä adventisteiksi" ??
SE "SDA-sakki" ei tule toisten tilaisuuksiin ketään käännyttämään. Tämä on vankka periaate "SDA" -kirkossa. Kyllä "SDA-laiset" ovat ihan omalla päätöksellään "SDA-kirkkoon tassutelleet.""6. Adventisteja kumarrettava tuhatvuotisessa valtakunnassa." ??
>>> Hyi perkele tuota Sinun paskan vääntämistä."7. Usko sunnuntai pedonmerkkiin" ???
Adventtikirkolla ei ole mitään tekemistä lepopäivämuutoksen kanssa. On täysin syytön asiaan.
Yhtä ja samaa päivää on Adventtikirkossa vietetty 1 Moos 2:1-4 ajasta lähtien.
Keisari on päivän muuttaja vuonna 321. Keskiajan kirkko on itse julistanut aikanaan sunnuntain oman valtansa merkiksi. Luther nimitti paavin pedoksi. -- Tuosta nuo on johdettu -eikä Adventtirkolla ole asiassa mitään tekemistä.
Uskonpuhdistuksen historiaa on Adventtikirkossa tutkittu tietenkin ja uskonpuhdistuksen pääasiat pääpirteittäin on ymmärretty ja tutkittu tietysti."8. Adventistit haluavat että heitä pitää jumaloida ja uskoa heihin" ???
Ime persettä typerys !"9. Adventistit ovat pyhempiä sapattinsa perusteella" ???
Oletpas Sinä aikamoiseen tulokseen asiassa tullut.
Adventtikirkossa Jumalan käskyt opetetaan synnin opettajan ja kuuliaisuuden merkityksessä, -ei mitään muuta virkaa ole 10- käskyn lailla.
Jumalan antamassa 10- käskyssä on 10- >>> Ei 9- käskyä."10. Innokas rahastaja" ??
Ihmiset itse päättävät paljonko on rahastettu, sellaisessa merkityksessä, että se keräysten tulos on aina sellaista rahaa, minkä ihmiset ovat itse omasta tahdostaan päättäneet antaa.
Ei tämän vaikeampaa.
Sellaista seurakuntaa ja uskonnollista tai hengellistä järjestö-organisaatiota ei maa päällään kanssa, jonka jäsenet eivät lystiään kustantaisi itse.- miten-on
Joskus vanhemmat päättävät, että lapsi maksaa ev.lut. kirkolle veroa.
Tietysti lapsi voi tämän päätöksen perua, kun täyttää 18 v.
Makasat sinäkin ev-lut. seurakunalle, kun ostat palveluja tai ruokaa sellaiselta yritykseltä, joka tuotteessa on kirkollisvero.
Naurettavia väitteitä, mutta numeroon 3 otan kantaa, koska sitä esiintyy aika ajoin monessakin paikassa. "Helvetin tyhjiinraukeaminen olemattomiin". Tällä hetkellä raamatullisessa mielessä helvettiä ei ole palamassa missään, ei myöskään maapallon ytimessä tai jossakin syvässä kuilussa.
Ilm.20 sanoo, että "Jumalan tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät". 1000-vuotiskauden jälkeen, kun uskoviksi tunnustautuneiden asiat on käyty läpi taivaassa ja taivaallinen Jerusalem laskeutuu maan päälle, tapahtuu jumalattomien eli 2. ylösnousemus. Jopa jumalattomat vakuuttuvat siitä, että Jumalan tuomiot ovat oikeat ja vanhurskaat ja sen jälkeen Jumalan taivaasta lankeava tuli muuttaa maapallon uutta Jerusalemia lukuunottamatta helvetiksi. Se ei ole tavallista tulta, joten jokainen saa hänelle määrätyn rangaistuksen ennen kuin on palanut poroksi.
Adventistien opetusta helvetistä kutsutaan usein annihilaatio-opiksi eli tyhjiinraukeamisopiksi. Se sana antaa asiasta väärän kuvan, koska sen perusteella luulisi, että jumalattomat vain tupsahtavat olemattomiin ilman rangaistusta.
Sitten, kun "sammumaton" tuli on tehnyt tehtävänsä, se sammuu, koska kaikki poltettava on palanut loppuun. Tuli on siinä mielessä "sammumaton", että kun se on työnsä aloittanut, niin minkäänlainen palokunta ei voi mennä sitä sammuttamaan. Se on myös "iankaikkinen" tuli merkityksessä "lopullinen", sen vaikutukset ovat peruuttamattomat.Anteeksi, edellä tuli mulle lipsahdus: uskoviksi tunnustautuvien asiathan käydään läpi jo ennen 1000-vuotiskautta silloin, kun tämä vanha syntinen maailma on vielä voimissaan.
Tuon lässyttäjän väitteistä pelkkää paskaa ovat numerot 2,3,4,6,8,9,10.
- Wanguard
Minua kiehtoo Joosuan tekemä taikatemppu. Hänhän pysäytti sodan aikana Auringon ja Kuun.
Mitenkä se käy päinsä, kertokaa oppineemmet. Ja sitten vielä piti laittaa ne taas kiertämään uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?44699