Minulle on tehty 3-sektioo, viimeisin 6v sitten. Siitä asti ollut tiputtelu vuotoa. pari kk sitten menin gynelle vuodon takia joka sitten totesi että sektion johdosta jäänyt "reikä" joka kerää vuotoa ja tiputtelee. Asiaa tutkittiin lisää yo sairaalassa, laitettiin tähystys jonoon viikko sit, mutta tänään kuulin että tähystystä ei ehkä pystykkään tekemään kun arpikudos ohut. Koko ajan lääkäri on tuputtanut että alkaisin syömään hormoneja ( olen lääkevastainen, en halua kehooni ylimääräistä ) , mikä vähentäisi vuotoja. Onko kenelläkään siis kokemusta tuosta istmoselen korjauksesta?
istmoseele
5
3193
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Minulla todettiin kolmannen sektion jälkeen istmoseele. Vaikka olen hormonivastainen ja kovien migreenien takia mitkään hormonivalmisteet eivät ehkäisynä ole koskaan olleet vaihtoehto, minulle tyrkytettiin kierukkaa hoitomuodoksi. Lopputulos oli kahden kuukauden tauoton migreeni ja kovat supistuskivut kierukan takia. Päädyttiin poistamaan se vekotin. Edelleen tiputtelee, kivut on loppuneet mutta ajattelin jossakin vaiheessa kysyä muistakin vaihtoehdoista. Ainakin mitä englanniksi olen aiheesta lukenut, jotakin korjausleikkauksia on ulkomailla tehty. - Anonyymi
Moi,
6 v sitten sain kaksosia hätäsektion kautta. Tiputtelujen ja kivujen jälkeen todettu istmoseele. Korjausleikkauksesta kertoivat, että arpikudos ohut ja voi tulla uudesta korjausarvesta samaa ongelmaa. Ulkomailla tekevät, mutta en löytänyt vielä ketään Suomesta. Laitettu hormoonikierukka - Mirena, kahden vuoden päästä elimistö on tottunut ja tiputtelu loppunut kokonaan. Ennen itsekin olin lääkevastainen, mutta ei voi näin jatkaa, kivut ja jatkuvat vuodot. - Anonyymi
Turhaa lääkkeiden käyttöä on tietysti syytä välttää. Mutta on tyhmänylpeyttä kieltäytyä lääkkeistä, joista olisi apua elämää haittaaviin kipuihin. Rajansa lääkevastaisuudellakin!
- Anonyymi
Minulle tehty istmoseelen korjausleikkaus. Onnistui hyvin ja oli apua. 👍 näitä tehdään mutta harvemmin. Itseäkin ultrattu monesti kunnes kerran taitava lääkäri huomasi sen ja laittoi leikkausjonoon.
- Anonyymi
Hei, edelliselle kommentoijalle kysymys: missä sinulle tehtiin istmoseelen korjausleikkaus? Menikö tähystämällä leikaten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768