Temppareita seurates väkisin ihmetyttää, miksi kaunis nainen tai mies rumentaa itseään tatuoinneilla.
Joo joo.... niillä on joku merkitys (muka). Epäilen, että moni on myöhemmin katunut ihossa olevaa kuvaa. Esim. juhlapuvun valinta voi olla haasteellista, kun ruma kuva, tai osa siitä pilaakin kokonaisuuden.
Tämä siis mun mielestä.
Tatuoinneista
3
413
Vastaukset
- mihinmääpiirrän
Ei ollut pienenä kynää ja paperia.
- tatuoinnitperseestä
Vaikka tämä aihe nyt ei erityisesti Karviaan liitykään, niin on sanottava, että tatuoinnit ovat todella typerän näköisiä, ilmeisesti kyky yrittää parantaa heikkoa itsetuntoa. Nykyään kun PinUp tyyli on esimerkiksi jenkkiautopiireissä varsin suosittua, niin siinäkin porukassa todella nätit, kauniit tytöt pilaavat ulkonäkönsä, tytöt, jotka eivät tarvitsisi edes meikkiä, kun ovat niin luonnollisen kauniita, mutta niin vaan on pohkeet ja käsivarret "sontaa" täynnä
Ja sitten tietty nämä ihan ääripellet (kuten esimerkiksi nk. "tähti" Mikael Gabriel) leukaan asti tatuoitu, että on miehen irvikuva ja sitten on niitä, joiden käytännössä koko iho on täynnä. On myös sellaisia ulkomaan kielisiä "mietelauseita" jopa uskonnollisia tekstejä, jotka ovat osa heitä itseään, vittu mitä pelleilyä. - Rupu
Tatuoinnit on kyllä tyhmän näkösiä. Nyt vasta oikein kunnolla kattoin... ihan kummallista sekasotkua itte Kurosenkin käsivarres. No, jokahittinen taaplaa tyylillään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1396631Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745832386Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461660Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891222Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 661048
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956