Tempauksesta

siw

Yurki teki äskettäin aloituksen tempaukseen liittyen. Siinä hän oli sitä mieltä, että se tapahtuu piakkoin. Laskelma oli perusteltu Raamattuun liittyvällä numeromagiikalla. Aloitus ehdittiin poistaa, siitä huolimatta että se oli kauhean jännittävä, ennen kuin ehdin postata alla olevaa tekstiäni.

Kun sen nyt kuitenkin laadin ja asiakin kiinnostaa, niin laitan sen tähän omana aloituksena. Mielelläni kuulisin reaktioita.

"Palstalla on aikaisemmin ihmetelty kreationistien omaa sisäisen keskustelun puutetta. Aina vaan valitetaan jostain evoluutioon kaukaisesti liittyvästä olkinukosta.

Nyt olisi hyvä tilaisuus jäsentenväliseen juttutuokioon. Onko tempaus odotettavissa? Meinaatteko itse päästä kyytiin? Entä lemmikit, tuleeko niitä ikävä? Mitä jos Jeesus taivaassa tykkääkin naapuriseurakunnan pastorista enemmän?"

37

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 434343433

      Yurkille tapahtuu korkeintaan turpiin tempaus.

    • Kiitos aloittaja. Nythän on niin, että palstalla jyrää SENSUURI. Aiheenmukainen ajatustenvaihto on käytännössä mahdonta. Pahoittelen. "Viimeiset päivät" taitavat olla käsillämme. Herramme paluu on kaiketi lähellä. Iloitkaamme siitä:)


      • Viksu. Et taija olla itsekriittinen.


      • siw

        Vau, tätäkö on uskovaisten keskeinen keskustelu? Sanoisin ettei kauhean korkeatasoista läppää. Odotuksetkaan ei toki ollut kauhean korkealla.

        Eipä kannata ihmetellä ettette houkuttele sitä ihan kirkkainta materiaalia tässä maailmassa.


      • Fiksu.Kreationisti1
        yurki1000js kirjoitti:

        Viksu. Et taija olla itsekriittinen.

        Mielenkiintoista. Linkki sivuston sääntöihin johti viestin poistamiseen sääntöjen vastaisena.

        Joskus sivusto kyrsii niin paljon, että olen ajatellut siirtyä huvittelemaan tiedesivustoille.


    • asdsf

      Herran tulo voi olla lähellä, mutta sitä hetkeä ei kukaan tiedä, ei kannata liikaa hehkuttaa ja innostua päivämääristä ja mainostaa tiettyjä päivämääriä että silloin tempaus todennäköisesti tapahtuu, koska muuten voi tulla pettymyksiä.
      Yksi asia ainakin on varmaa että aina kun kuluu päivä, niin olemme päivän verran lähempänä Herran tuloa. Varmaa on myös että se tulee yllätyksenä niille jotka sitä eivät odota, ja niillä jotka tänne jäävät alkaa itku ja parku.

      Samalla tavalla kuin oli Nooan päivinä, ihmiset pilkkasivat Nooaa ja naureskelivat hänelle ja pitivät häntä hölmönä kun hän rakensi arkkia kuivalle maalle. Myöhemmin ennen kuin he tajusivatkaan vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät ja he tajusivat että olisi pitänyt kuunnella Nooaa.

      Herran tulon lähestyessä meininki on vähän samankaltainen kuin Nooan päivinä. Ihmiset naureskelevat ja pilkkaavat Jeesuksen omia, jotka odottavat Herran tuloa. Sitten kun Jeesus tulee ennen kuin he huomaavat he tajusivat että olisi pitänyt kuunnella.

      • siw

        Voisin muuten olla sitä mieltä että tuollainen joukomurhalla uhkailu on vähän mautonta, mutta juttusi on sen verran mielenvikaista, että lähinnä säälittää.


      • Thanks Asdsf. Tärkeintä on valvoa:)

        1Tess. 5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.

        KAAVA

        Luominen = 6 päivää duunia 1 päivä lepoa. Luomakunnalle säädetty aika 6000 vuotta ohdakkeita 1000 vuotta lepoa.

        Koska olemme kolmannessa/seitsemännessä päivässä/vuosituhannessa, en näe tempaukselle ajallista estettä.

        Biblia (1776) 1Tess. 4:17 Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.youtube.com/watch?v=1tXafvMDoWg

        Biblia (1776) Joh. 14:3 Ja vaikka minä menen pois valmistamaan teille siaa, niin minä tulen jälleen ja otan teidät tyköni, että missä minä olen, siellä pitää myös teidän oleman.

        https://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc

        Kokovertailua

        http://www.tourofheaven.com/eternal/new-jerusalem/size.aspx


      • Vastahan sitä on parituhatta vuotta odotettu.


      • siw kirjoitti:

        Voisin muuten olla sitä mieltä että tuollainen joukomurhalla uhkailu on vähän mautonta, mutta juttusi on sen verran mielenvikaista, että lähinnä säälittää.

        Siw. Kyllä sinunkin kannattaa ottaa raamattu todesta. Ellemme voisi luottaa Luojaan ja Hänen sanaansa, kaikki olisi suhteellista emmekä voisi luottaa mihinkään.


      • Arvelen, että Kelan sinulle maksamat tuet loppuvat kuolemaasi ennen kuin Jeesuksen tuloon.


      • salmiakkisaluki kirjoitti:

        Vastahan sitä on parituhatta vuotta odotettu.

        SS: "Vastahan sitä on parituhatta vuotta odotettu."

        SS. Hyvä kun jaksat odottaa:)


      • <<Herran tulo voi olla lähellä, mutta sitä hetkeä ei kukaan tiedä>>

        Miten on mahdollista, että uskovat eivät yhtään tiedä koska Jeesus tulee, mutta minä ateistina tiedän, että eipä tule ennen ensi Juhannusta? Eikä seuraavaa.

        Jännä juttu, että te ette sitä tiedä, mutta minä tiedän.


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Thanks Asdsf. Tärkeintä on valvoa:)

        1Tess. 5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.

        KAAVA

        Luominen = 6 päivää duunia 1 päivä lepoa. Luomakunnalle säädetty aika 6000 vuotta ohdakkeita 1000 vuotta lepoa.

        Koska olemme kolmannessa/seitsemännessä päivässä/vuosituhannessa, en näe tempaukselle ajallista estettä.

        Biblia (1776) 1Tess. 4:17 Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.youtube.com/watch?v=1tXafvMDoWg

        Biblia (1776) Joh. 14:3 Ja vaikka minä menen pois valmistamaan teille siaa, niin minä tulen jälleen ja otan teidät tyköni, että missä minä olen, siellä pitää myös teidän oleman.

        https://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc

        Kokovertailua

        http://www.tourofheaven.com/eternal/new-jerusalem/size.aspx

        yurkki tämä sinun kaavasi johtaa täysin harhaan, ei tule toteutumaan näkemälläsi tavalla tapahtumat.


      • siw

        Epäilenpä, ettei tämä sinänsä oikea huomio saa yurkiä muuttamaan kantaansa.

        Kiintoisaa on tietenkin se, miten hulluuden eri asteilla operoivat tapaukset keskustelevat keskenään.

        Toivotan onnea matkaan.


      • ROT. Mihin viittaat?


      • original-the-bible

    • Aitoluterilainen

      Ylöstempausoppi ei perustu Raamattuun mitenkään.

      • yliuskonrajojen

        Ei se mitään. Silti kaikki osapuolet toivovat että kreationistit tempaistaisiin taivaisiin. Mitä pikemmin sitä parempi. Siitäkin kaikki ovat yksimielisiä.


      • original-the-bible

        AL: "Ylöstempausoppi ei perustu Raamattuun mitenkään."

        Raamattu?


      • yliuskonrajojen kirjoitti:

        Ei se mitään. Silti kaikki osapuolet toivovat että kreationistit tempaistaisiin taivaisiin. Mitä pikemmin sitä parempi. Siitäkin kaikki ovat yksimielisiä.

        Yli: "Ei se mitään. Silti kaikki osapuolet toivovat että kreationistit tempaistaisiin taivaisiin. Mitä pikemmin sitä parempi. Siitäkin kaikki ovat yksimielisiä."

        Juurikin näin. Mitä pikemmin tempaus, sitä pikemmin vaivanaika. Mitä pikemmin vaivanaika, sitä pikemmin rauhanaika.

        1Tess. 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

        Mark. 13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.


      • asdsf

        1. Tess 4.
        ''16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. ''

        1. Kor 15.
        ''51. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
        52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
        53. Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.
        54. Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen''


      • yliuskonrajojen
        yurki1000js kirjoitti:

        Yli: "Ei se mitään. Silti kaikki osapuolet toivovat että kreationistit tempaistaisiin taivaisiin. Mitä pikemmin sitä parempi. Siitäkin kaikki ovat yksimielisiä."

        Juurikin näin. Mitä pikemmin tempaus, sitä pikemmin vaivanaika. Mitä pikemmin vaivanaika, sitä pikemmin rauhanaika.

        1Tess. 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

        Mark. 13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

        "Mitä pikemmin tempaus, sitä pikemmin vaivanaika. Mitä pikemmin vaivanaika, sitä pikemmin rauhanaika."

        En tiedä onko se taivasaika sitten kreationisteille vaivanaikaa, saattaa jopa ollakin, mutta kyllä täällä maan päällä koittaa samantien rauhanaika kun kaikki kreationistit on taivaassa.


      • yliuskonrajojen kirjoitti:

        "Mitä pikemmin tempaus, sitä pikemmin vaivanaika. Mitä pikemmin vaivanaika, sitä pikemmin rauhanaika."

        En tiedä onko se taivasaika sitten kreationisteille vaivanaikaa, saattaa jopa ollakin, mutta kyllä täällä maan päällä koittaa samantien rauhanaika kun kaikki kreationistit on taivaassa.

        Yliuskon: "En tiedä onko se taivasaika sitten kreationisteille vaivanaikaa, saattaa jopa ollakin, mutta kyllä täällä maan päällä koittaa samantien rauhanaika kun kaikki kreationistit on taivaassa."

        Turhaan luulet, että jumalaton maailma pystyy rakentamaan rauhan. Onnettomuudet ja kurjuus kuuluvat langenneeseen maailmaan. Mikset activoidu? Miksi jämähdit poteroosi?

        POLLUTION

        https://www.google.fi/search?q=pollution&tbm=isch

        SOLUTION

        https://www.google.fi/search?q=nwo kills


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Yli: "Ei se mitään. Silti kaikki osapuolet toivovat että kreationistit tempaistaisiin taivaisiin. Mitä pikemmin sitä parempi. Siitäkin kaikki ovat yksimielisiä."

        Juurikin näin. Mitä pikemmin tempaus, sitä pikemmin vaivanaika. Mitä pikemmin vaivanaika, sitä pikemmin rauhanaika.

        1Tess. 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

        Mark. 13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

        No johan tuli harhaisia näkemyksiä kerrakseen ! Kirjoitat mitä pikemmin tempaus sitä pikemmin vaivanaika. Huh, huh sentään !

        KAIKKI viimeiset vitsaukset, vihat, ahistukset, vaivanajat, sodat, pedon kumartamiset ovat, ennen tempausta. Samoin ensin ilmestyy myöskin tuo laiton, jonka Herra Jeesus tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä. Siinä samalla KAIKKI jumalattomat, kaulojen katkojat pedon kumartajat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa.
        Myöskin paholainen sidotaan, niin tämä maa on autio ja tyhjä sen 1000-vuotta.

        Omansa Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen, jonne on mennyt valmistamaan heille sijaa.

        1000:nen vuoden jälkeen on jumalattomien herätys tuomiolle. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema jumalattomille. Ei niitä jumalattomia halki ikuisuuksien tulella poltella, vaan heitä tulee loppu. On JÄRJETÖNTÄ pelotella ja opettaa ikuisen piinan oppia. Ei Jumala sentään mikään sadisti ole.

        Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan omilleen, jossa vanhurskaus asuu.

        yurkille on vaikea ymmärtää tämä totuus, että pedonmerkki on sunnuntai, ja Jumalan merkki on sapatti.
        Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia, josta kolmas enkeli varoittaa.


      • original-the-bible
        1234567--- kirjoitti:

        No johan tuli harhaisia näkemyksiä kerrakseen ! Kirjoitat mitä pikemmin tempaus sitä pikemmin vaivanaika. Huh, huh sentään !

        KAIKKI viimeiset vitsaukset, vihat, ahistukset, vaivanajat, sodat, pedon kumartamiset ovat, ennen tempausta. Samoin ensin ilmestyy myöskin tuo laiton, jonka Herra Jeesus tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä. Siinä samalla KAIKKI jumalattomat, kaulojen katkojat pedon kumartajat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa.
        Myöskin paholainen sidotaan, niin tämä maa on autio ja tyhjä sen 1000-vuotta.

        Omansa Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen, jonne on mennyt valmistamaan heille sijaa.

        1000:nen vuoden jälkeen on jumalattomien herätys tuomiolle. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema jumalattomille. Ei niitä jumalattomia halki ikuisuuksien tulella poltella, vaan heitä tulee loppu. On JÄRJETÖNTÄ pelotella ja opettaa ikuisen piinan oppia. Ei Jumala sentään mikään sadisti ole.

        Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan omilleen, jossa vanhurskaus asuu.

        yurkille on vaikea ymmärtää tämä totuus, että pedonmerkki on sunnuntai, ja Jumalan merkki on sapatti.
        Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia, josta kolmas enkeli varoittaa.

        1234567: "yurkille on vaikea ymmärtää tämä totuus, että pedonmerkki on sunnuntai, ja Jumalan merkki on sapatti."

        Rooman kirkko kyllä tiijetään. Se on isästä perkeleestä, mutta Jeesus itse väittää, että lepo on ihmistä varten eikä toisinpäin. Muistaks?


      • Diopterius

        Ylöstempaus on opinkappaleena peräisin 1800 luvulta. Taivaaseen ei siihen aikaan päässyt lentokoneella. Jumalan katsottiin siihen aikaan asuvan kirjaimellisesti taivaassa. Kun konevoimalla pääsi taivaaseen, niin Raamatun taivas muuttui hetkedsä vertauskuvalliseksi ja paikannus ei ollut entinen. Mutta ei se tainnut uskoa kummemmin haitata.
        Tietysti Jeesusta on odoteltu kovasti, mutta silloin uskottiin heti kuoleman jälkeiseen tuomioon. Kukapa ei muistaisi Pyhää Pietaria taivaan portsarina.


    • naked----truth

      "Yurki teki äskettäin aloituksen tempaukseen liittyen. - - Aloitus ehdittiin poistaa..."

      En ihmettele että poistettiin. Voimailulajit eivät kuulu palstan aiheeseen.

      • Sekoiletko

        Mitähäm tuollakin mahdoit tarkoittaa? Palstalle kirjoittelijat tuskin valikoituvat fyysisten ominaisuuksiensa mukaan, eivätkä fyysiset ominaisuudet paljoakaan korreloi henkisen kyvykkyyden kanssa.
        Ei sen puoleen, ettenkö fysiikaltanikin olisi piessyt sinua ainakin nuorempana mennen tullen. Suomessa ei ollut montaakaan minua vahvempaa ja hekin olivat kaikki kisatuttujani. Nykyään olen keskittynyt aerobiseen ulkoliikuntaan.


      • naked----truth

        Tarkoitin sitä, että yurki1000js on voimailija, jonka pääkallokin on vähitellen täyttynyt lihaksista ja aivot sen myötä valuneet suolistoon ja pers'silmästä ulos. Vain sellainen tomppeli tekee voimailulajeista aloituksia uskontopalstalle.


    • wqervbv

      Miten ylöstempaus liittyy luomiseen ja älykkääseen suunnitteluun?

      • siw

        Siten että ilmeisesti se on osa luomissuunnitelmaa. Temmataan uskova jengi ylös, muut menee muualla. Suunnitelma tulee hoidettua.

        Edelleen on hiukan epäselvää, mitä eri näkemyksiä uskovien kesken vallitsee. Mites ne lemmikit, tuleeko ikävä?


      • wqervbv
        siw kirjoitti:

        Siten että ilmeisesti se on osa luomissuunnitelmaa. Temmataan uskova jengi ylös, muut menee muualla. Suunnitelma tulee hoidettua.

        Edelleen on hiukan epäselvää, mitä eri näkemyksiä uskovien kesken vallitsee. Mites ne lemmikit, tuleeko ikävä?

        Siinä tapauksessa ylöstempaukseen menee tovi kun Iso-J yrittää selvittää kuka kuuluu siihen "uskovaan jengiin".


    • pieleenmenee

      Mihinkä helvetin tempaukseen te olette menossa, vaikka raamattu selvittää asian näin, "NÖYRÄT PERIVÄT MAAN". Jaa niin mutta tehän ette olekkaan nöyriä, vaan kiusallisia harhaoppisia, syöksemässä kolleeganne sekä itsenne ikuiseen tyhjyyteen.

    • asdsf

      Tempaus lähestyy kokoajan. Ne jotka tänne maailmaan jäävät joutuvat suuriin ahdistuksiin ja koettelemuksiin kun antikristus tulee valtaan. Kannattaa varmistua siitä että on mukana Jumalan suunnitelmissa eikä olla Jumalan suunnitelmien ulkopuolella, muuten käy huonosti.
      Jeesuksen omat temmataan täältä pois, sillä heitä ei ole määrätty vihaan. Tempauksen jälkeen Jumalan viha vuodatetaan tämän maailman ylle ja tämän maailmanpahuus tuomitaan.

    • gfdfghghjgdhj

      Tänään on Jeesuksen taivaaseenastumisen päivä. Eikö olisi siistiä, jos hän hakisi omansa pois juuri näihin aikoihin? Israelin valtion uudelleen luomisen 70-vuotisjuhlat ovat tässä kuussa. Ja Lähi-Idässä koplailee Venäjä, Iran, Turkki, ja ne ovat Israelin kaasuvarojen perään. Siihen joukkoon pitäisi vielä liittyä Libya ja Sudan, niin Raamatun ennustukset viimeisestä sodasta alkaisivat toteutua. Milloinkaan aikaisemmin nuo kolme valtiota eivät ole näin avoimesti liittoutuneet. Antisemitismi rehottaa. Jerusalemia ollaan jakamassa - Suomikin äänesti Israelia vastaan YK:ssa. Jumala siunaa niitä, jotka siunaavat Israelia.

      Ne, jotka jäävät tänne, kun Jeesus tempaa kristityt ja pikkulapset taivaaseen, voivat silloin herätä todellisuuteen. He voivat tajuta, että Raamattu oli sittenkin totta, ja on vain kaksi päämäärää, helvetti tai taivas. Vaikka siitä alkaakin ne viimeiset vaikeat vuodet, ei pidä keskittyä selviämään niistä hengissä, vaan varmistamaan paikkansa taivaassa. Ikuisuus on pitkä aika.

      Tyhmääkin tyhmempi on ihminen, joka ei usko edes sitten, kun kristityt on temmattu pois. Jumalan armo sallii pelastumisen vielä antikristuksen aikanakin - ei vaan saa ottaa sitä pedon merkkiä. Voi kuolla nälkään tai voi menettää päänsä, mutta mitä sillä on väliä verrattuna siihen, että joutuisi maksamaan syntejään helvettiin ikuisiksi ajoiksi. Me kaikki olemme ansainneet joutua sinne, ja vain Jumalan armo ja Jeesuksen sovitustyö voi meidät omalta pahuudeltamme pelastaa.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      28
      2865
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1878
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1379
    4. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1219
    5. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      94
      1205
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1157
    7. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      919
    8. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      56
      900
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      847
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      804
    Aihe