Nyt olisin neuvoja vailla. Viime keväänä -04, autoni n 4 vuotta vanha akku ei enää pitänyt varausta. Päätin kesällä ostaa uuden akun, ja niin teinkin. Nyt on muutaman kerran akku ollut kuiva kun menen aamulla autolle, jos autolla ei ole ajettu parin päivän sisään. Minne akku voi purkaantua, on kuitenkin uudesta akusta kyse??? Alkaa jo kieltämättä vi....aa tää tilanne, joten kertokaa omat ratkaisunne asiaan.
Mitkään valot ei jää päälle.. vaikkakin takakontin valojen johdot ovat poikki ja siistissä nipussa, eikai pitäis vaikuttaa??? voiko releet vuotaa virran jotenkin harakoille.
Autoni on -91 460 Volvo. Laturi on tarkastettu ja se lataa normaalisti.
T:Apua vailla
Akku purkaantuu, missä vika???
vfdvfd
3
973
Vastaukset
- akku
Tuleeko laturista virta akulle asti
- Anatony
oli virtalukon pohjassa se vika.
johonkin se van nyt sen virran purkaa. En tullut kysyneeksi yhdeltä kaverilta joka autostaa irroteli yöksi akunkenkää.
Mut hei. Laitapa päävirtakytkin autoosi..niin tehdään raskaskoneissa.
sähkö onmerkillistä..toivottavasti onnistutut paikalllistamaan vian. - että
se vika on niissä piuhoissa jotka on poikki, joskus teki mulle vastaavasti etu kajareiden johtojen kohdalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741