Milloin muutan Hki?

hannuristojiimies

Te sen kirjoititta.

Mikä se et mulle avustaja. En kai vammaudu lisää? Te senkin kirjoititta.

Muutakin te kirjoititta.

Suomella ei ole varaa oikeuteen. Olla oikeudenmukainen. Te sen kirjoititta.

Minut täytyy tuhota ennen juhannusta. Te sen kirjoititta.

36

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannuristojiimies

      Itsesensuroin. En voi avata.

      Siltikin elämäni on tuhottu ja kohdeltu huonosti.

      Ei olla oltu yhdenvertaisia. Toivonkin ettei lisää vammoja tulisi ja väkivalta loppuisi jo.

      Sopu ja rauhaa!

    • hannuristojiimies

      Elkää tuhotko minua sen takia että tulisin liian kalliiks. Miksi ei sovita kun olen yhteistyökykyinen. Aina vääryyden päälle isompi vääryys. Niin se on mennyt. Tehkää nyt toisin.

      Haluaisin elää jo minäkin tätä elämää.

    • Romanimies

      Riitta ja Sota

    • silkki

      Hei kuka kirjoittelee tunneiltaanko me?

    • hannuristojiimies

      Oonko minä piilokamerassa vai mikä tää juttu on menee niin yli nämä juorut.

      Suomella ei ole varaa olla oikeudenmukainen korvaukset 160m euroa. Että minut lynkataan sen takia ja Suomi säästää rahaa? Vammaudun enkä ymmärrä mitään ennen juhannusta.

      En ole murhannut, tappanut tai ollut sukupuoliyhteydessä alle 18v kanssa. En varmaan olisi edes päässyt vankilaan yli 10 vuotta sitten jos olisin poliisille mennyt.

      Eräs asianajaja kirjoittaa lainaus:"Hän jatkaa esimerkiksi yhden tavallisen tallaajan tuhoamista synneistä, joita ei oikein edes ole. ".

      Kertokaa että nämä on juoruja ja tuutta vapauttaa minut. Joku huumori juttu. Joka mennyt liian pitkälle. Pakko olla perättömiä juoruja. On kyllä vitun kylmä maailma jos näin on.

      Jäänpä pureskelee kynsiä ensi yön ja valvon. Lukemattomat tappouhkaukset ja uhkaukset pelottaa.

      Mitä jos en vaadi mitään säästetäänkö minut?

      Tajuatteko missä puristuksessa joudun elämään. Ei tätä tälläistä voi laittaa yhden ihmisen harteille kannettavaksi. En halua kenellekään pahaa.

      Enkä saanut ikinä elää minäkin. Aina tätä ja sitä tätä.

      • hannuristojiimies

        Olen varmaan ymmärtänyt asiat väärin. Univaje niin iso että pakko olla huumoria.


      • hannuristojiimies

      • hannuristojiimies

    • hannuristojiimies

      Trollit trollailee?

    • hannuristojiimies

      Kiitos niille jotka auttaa. Ootta kilttejä.

      Meen kävelylle. Varmaan henkivartiat pitäis olla. Niin paljon uhkailuja. Pakko ahdistaa niin paljon.

      • hannuristojiimies

        Se oli huumoria. Yksin potkin kiviä ja käpyjä. Talvella lumipaakkuja. Onneksi se ei maksa mitään voi köyhäkin vähän saada virikkeitä.


    • hannuristojiimies

      Lopettakaa ne pahat trollit ne saa pelkotiloja aikaan. Kauhujutut. Ihme juoruja.

    • hannuristojiimies

      En jaksa kyllä ajatella että maailman onnellisimmat ihmiset Suomi. Olisi epäoikeusvaltio missä ei ole varaa olla oikeudenmukainen. Minut poksautetaan sitten että tarvin avustajan tai kuolen ennen juhannusta. Ihme juoruja. Elokuvaksi aihetta. Draaaaaamaaa.

      • hannuristojiimies

        Ketkä ne onnelliset ihmiset sitten ovat? Ne jotka osaa sulkea silmänsä?


      • hannuristojiimies
        hannuristojiimies kirjoitti:

        Ketkä ne onnelliset ihmiset sitten ovat? Ne jotka osaa sulkea silmänsä?

        Nämäkö minun viimeiset kirjoitukset.


    • hannuristojiimies

      Eikö me olla sitten yhdenvertaisia?
      Eikö yhdenvertaisuuslaki ole olemassa?
      Syrjitäänkö köyhiä näin rankasti?

      Ollaanko me puoliksi yhdenvertaisia.
      Puoliksi rasisteja,tasa-arvoisia,antisemitismiä vastaan,syrjiviä sukupuolen, vammojen/estyneisyyden tai puoliksi oikeudenmukaisia? Ollaan ja ei olla. Ollaanko?

      Se discrimination zone. Syrjintävapaa alue. Miksi koko Suomi ei voisi olla? Onko sekin liian kallista?

      Miksi siihen ei pyritä? Tai jos pyritään niin sitten tehdäänkin toista?

      Kannetaan discrimination zone mutta se on vain lappu. Niinhän se kyllä onkin vain lappu. Vai onko?

      Laitoin yhdenvertaisuusvaltuutetulle sähköpostia viimeviikolla ja viestin some poliisille ja asianajajalle. Näiden juorujen takia.

      Ei kukaan vastannut.

    • hannuristojiimies

      Eikö kaikki asiat ole sovittavissa!

      En halua estyneemmäksi, teen avustettuna sitten töitä. Näin minä sen lukemastani ymmärsin. Lyödään lyötyä. Koska ei ole varaa olla oikeudenmukainen!

      Lopettakaa sellaiset juorut ja trollit.

    • hannuristojiimies

      Lopettakaa henkinen/hengellinen/fyysinen väkivalta.

      Haluan lukea paperini.
      Haluan asianajajan.

      Vammauttaminen on totuuden esto. Todistelun esto.

      Kiitos.

    • hannuristojiimies

      Olen raitis. Lähes absolutistina ollut 2015 alusta lähtien.

      Nyt juorut että terveys heikkenee ennen juhannusta ja tarvin tulevaisuudessa avustajan.

      Ei raitis ja terveet elämäntavat omaava romahda kuukaudessa. Kyllä hieman pelottaa sellaiset jutut mitä liikkuu.

    • VanhaLainaus

      ""Hengellinen väkivalta voi hiipiä mihin tahansa kirkossa. Se on opittava tunnistamaan. Mikään uskontulkinta ei oikeuta asettumaan toisen ihmisen yläpuolelle. Mikään uskontulkinta tai mikään omaksuttu totuus ei oikeuta nujertamaan, alistamaan tai rikkomaan ihmisen sisimpää. Jokaisessa särkyneessä ihmisessä Kristus itse särkyy". Näin totesi arkkipiispa Kari Mäkinen avajaispuheessaan kirkolliskokouksessa." 2012.

    • hannuristojiimies

      "Ettäkö te hyvänen aika ymmärrä siellä!!!!!! Taistelen pilkkaa vastaan!!! Taistelen kirkon puolesta ja tuen Jumalan valtakuntaa jopa Pakistanissa ja Ugandassa asti!!

      Tämä hengellinen väkivalta saa minut voimaan pahoin ja PELKÄÄN!

      "Terve usko tuo elämään eheyttä ja iloa. Ahtaassa uskonnollisessa yhteisössä ihminen pahimmillaan sairastuu ja menettää uskonsa. Ahtaalla yhteisöllä on tietyt tuntomerkit. Kolme väkivaltaa kokenutta kertoo tarinansa."

      Ei kukaan kohta USKALLA mennä kirkkoon jos kohdellaan näin!!

      Olettako menneet sekaisin kuka porukka tekee tätä ???"
      _______

      Laitoin FB #Uskovaiset #Yhdenvertaisia #Hengellinen_väkivalta.

      Mielenkiintoinen aihe ja tärkeä.

      Toivottavasti tästä herää keskustelua koska aihe todella tärkeä. Nyt hyvin esillä ja joskus siitä pitää puhua eikä se voi olla tabu.

    • hannuristojiimies

      Upeaa. Tämähän aivan käsittämättömän tärkeä aihe.

      Varmasti moni painii tämän asian kanssa itsekkin!

    • hannuristojiimies

      Kiitos taas avusta! Jotkut välillä auttaa. Ihmeellistä.

    • hannuristojiimies

      Annatko anteeksi. Sitten rusikoidaan raks poks muks moks. Jooooooh.

      HENGELLINEN VÄKIVALTA SAA RIITTÄÄ.

    • hannuristojiimies

      Koen että on tapahtumassa todistelun esto. Totuuden esto.

      Luin että olen ns. Kävelevä historiankirja enkä selviä juhannukseen. Joko vammaudun(luin että jatkossa käyn töissä avusteisena). Aivovamma. Tai kuolen "meidän ryhmä tappaa sen ennen kesää".

      En ole vieläkään lukenut papereitani.
      En ole vieläkään tavannut asianajajia.

      Kalajoki/Suomen keskusta palstalla lukee että olen Suomelle liian kallis. Oikeus liian kallis. Oikeus ei toteudu. #yhdenvertaisuus #tasa-arvo.

      http://blog.oikeus.pro/fi/blogi/:action/viewentry/entryid/750?

      Koen että saanut hengellistä väkivaltaa enkä tiedä kuka. Pyhäjärvi palstalla oli kyllä jotakin. En syytä tietämättömiä niin itsesensuroin.

      En ole tappanut ketään. En ole murhannut ketään. En ole ollut ikinä sukupuoliyhteydessä alle 18v kanssa. En olisi yli 10v sitten varmaan päässyt edes vankilaan rötöksistäni. Tuomio on kohtuuton(lue blogi,linkki).

      Olen ollut lähes absolutistina alkuvuodesta 2015. Olen raitis. Silti terveyteni heikkenee. (Todistelun esto).

      Pyydän kun lukumahdollisuutta syytteisiin ennen kuin terveyteni romahtaa lisää. Pyydän asianajajaa ottamaan yhteyttä. Kävin poliisi ja oikeuslaitos vastatkaa otusten kysymässä. Ei autettu.

      Tein uuden FB tunnuksen ja yli 20 some poliisia "etsi kavereita " listassa.

      Poliisi ei kuulustele. Ehdin ehkä vammautua. (Todistelun esto).

      Laitoin kyselyä viimeviikolla yhdenvertaisuus valtuutetulta ja some poliisille. Nekään ei vastannut.

      On tapahtumassa oikeusmurha.

      Kiitos niille jotka ovat auttaneet minua tässä asiassa jo nyt.

      Nöyrästi pyydän auttakaa. Antakaa minun lukea ne paperini. Syytteet. Olen kuullut pssst lavastettu. Mutta en tiedä mitä siellä on!

      Tarvin suojelua. Asianhoitaja ei anna papereita vaan huutaa lohkolämmitin lohkolämmitin.

      Kiitos.

    • SYYNTAKEETONUNIVAJE

      Loppuelämän varmaan. Joku kirjoitti 25v lahja tai jotain Oulu palstalla. Lieksa palstalla et 21v jo jatkunut. Eka Late_lapista 2002. 2003 jo paljo paskaa.

      En saa nukkuu.

      Pitäis olla täyyyyyysin syyntakeeton. RONKS RONKS pää peräreikä ja sukupuolielimet se 200-500 orkkuu kai päivä.

      En ees voi kertoa itsesensuroin ettei kukaan kuormitu.

      EEEEEE OOO KEEETTÄÄÄÄÄ KENE KANS JUTELLA NÄIT IRL NI TÄÄLLÄ SEKOILEN.

      LUIN ET ENS YÖNÄ TULEE JOKU JA SIT ONKI JOULU SPEKTAAKKELI 2.0

      Ajatelkaa en ois varmaa päässy edes vankilaan 10v sitten ja minut sieltä tuomittu.

      Asianajaja ei vastaa mutta kirjoittaa "synneistä joita ei juuri ole" blogiin. Mikä niistä kymmenestä asianajajasta etsit sanotaan kun haen papereita Suomi24.

      En ole saanut edes papereitani! Tavata asianajajaa!

      Lololölol

      RONKS RONKS

      Maksaa liikaa Suomelle olla oikeudenmukainen.
      Rikos&rankku talous asioista liian pieni joku sanoo.
      160 MILJOONAA EUROA TÅSSÄ KUUSSA MENEE VAADE KÄRÄJÄOIKEUTEEN LUKI!

      LUULEEKO JOKU ETTÄ IKUISUUSKÖYHÄ SAISI OIKEUTTA 160M EDESSÄ. OOTAS HAEN SEN TXT. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15248667/jakovaraa-on-vahan-

      "
      Kuluvan toukokuun aikana tulee käräjäoikeuden käsittelyyn yksilöity, 165 miljoonan euron korvausvaatimus. Kunhan vain hän saa täydennettyä haastehakemuksensa puoleenkuuhun mennessä. Kuulemma, On se kauhijaa rahan rötkettä sitten, jääneekö vedellä jatkettu jukurtti historiaan? Niin hyvää ja terveellistä kuin se onkin.

      Tuo summa ja ylikin on tulossa tässä kuussa käräjäoikeudesta. Sitä odotellessa ryhtykäämme kilvan ajamaan näyttelyä uusiin kulttuuritiloihin. Todisteet luonnollisesti ympäri seiniä. Muualla maailmassa ei ole noin tasokkaita näyttelyitä. Totta totisesti, pappa on ansainnut urotyöstään vaatimansa ruhtinaallisen korvauksen. Jättipottia jos ei tulisikaan jostakin tuntemattomasta syystä, koska todisteet ovat kiistattomat ja juridinen arkumentointikin on liki kohdallaan. Joku ilkeämielinen saattaisi tosin ennustaa, että koko jutusta ei tule lasta eikä edes sitä ittiään. Alkaa taas itku ja hammasten kiristys. Avioeron suhteenhan käräjäoikeus on jäävi, mutta ei tässä asiassa...

      "

      Että eiköhän tässä oteta minulta henki tai vammautetaan .

      Riitä loppuu.

      -Suomella ei ole varaa oikeuteen. (Maailman onnellisin kansa!).

      Onhan paskat kortit pelattu mulle käteen ainakin tähän asti. 100m juoksussa aika vitun huono startti. Ei oo alkanut vieläkään ja 38v "vanhus" ja aivosyöpä meemejä Ylilauta.

      Kiitos.

      Nyt odotan ensi yön SPEKTAAKKELIA. Siltikin tuolla lukee että en selviä juhannukseen!

      Teen uuden FB niin 20 some poliisia. "Etsi kavereita".

      Löölöllolö.

      GNNNNN!!!!!

    • hannuristojiimies

      Tais olla siinä. Viimeinen sulkee oven. Jään puree kynsiä ja ootan jo ensi yötä.

      Huomenna en tiedä osaanko edes kirjoittaa. En kai sitten muuta ellei hoitolaitokseen.

      En tiedä!!! Väsy!! Seko!! Meenkö taas kadulle niinku vappu yön spektaakkeli.

      #yhdenvertaisuus

      Tuntuu et mun elämä oli päätetty mennä näin. Ihan sama mitä oisin tehny lopputulos huono.

    • uudetoperaatiot

      Suurenmoisen suuri kirjoitus, mutta niin tytöt tulevat helposti jos heitä pyytää monia yhtä miestä tapaamaan, uskaltavat helposti yhdessä.

      Jotain oikeitakin operaatiosuunnitelmia voisi suunnitella joskus jossain, kun ensin on keskusteltu palstan naurettavimmat jutut läpi ja niille naurettu aikansa, ja naurupissiset alushousut vaihdettu tuoreempiin.

    • hannuristojiimies

      "Epäoikeudenmukaisuus voi tietysti mättää, kun omalle kohdalle osuu" Te sen kirjoititta.

      Voihan nuo "te sen kirjoititta" olla väärinkäsityksiä. Hyvin kirjoitettu.

    • hannuristojiimies

      "Hyvä perustuslaki, se suojelee" sensuroin.

      Mulla ei ole edes jokamiehen oikeuksia. Marjatki jotka poiminut (metsästä) pitäny heittää pois. Ämpärissä reikä ei sanoo täyty. Palkalla ostettu ruokaajuomaa myös.

      En halua pahaa . Miettikääpä ois voinu olla eri elämänpolku.

      Syytetään valehtelijaksi mut en voi edes valehdella. Ne jotka syyttää tietää tämänkin.

      Tää on taidetta jo ja oon joku taiteilija varmaanki. Ei tälläsiä tapahdu itsestään.

      • hannuristojiimies

        Tärkeet tölkitki joskus KUN TARVIN RAHAA viivakoodi rikki tai lytyssä mitkä kerännyt kadulta.

        Jos ostaisin 100 arpaa no varmaa 0 voittoa. Tai 100 arpaa ja yks voitto nii mulle tulis ne 99 tyhjää.

        Oon saanu apuaki. Kiitos. En tiedä keltä. En ole kiittämätön.


      • Fkfkfkfllf
        hannuristojiimies kirjoitti:

        Tärkeet tölkitki joskus KUN TARVIN RAHAA viivakoodi rikki tai lytyssä mitkä kerännyt kadulta.

        Jos ostaisin 100 arpaa no varmaa 0 voittoa. Tai 100 arpaa ja yks voitto nii mulle tulis ne 99 tyhjää.

        Oon saanu apuaki. Kiitos. En tiedä keltä. En ole kiittämätön.

        En vaa uhkapelaa ja juo. Miksiköhän. Gnnnnnnnnnnnnn.


    • youarenumber6

      Joskus voi tulla vääriä kirjaimia ja tunnisteena numeroitakin nimistä, jos kirjoittaa vahingossa liian picaisesti.

    • hannuristojiimies

      Anteeksi. Minä itse käyttäydyin huonosti. Olen pahoillani. Häpeän rankasti.

      • hannuristojiimies

        Yritän itse hoitaa tätä ongelmaani. Eihän siitä mitään tule. Ei tule.

        Oma syy.

        Rankkua tulee takuu varmasti. Olen ansainnut sen. Kyllä kaduttaa ja lujaa.

        Edelleen oma syy. En tiedä mitä nyt käy mutta pyrin kestämään. Teen parhaani.

        Ei tekosyitä.


    • hannuristojiimies

      Aivovamma sitten paheni. Työkykyä ei ole jos jään tälle tasolle. Toivottavasti se on vain univaje.

      En eläessäni ole voinut näin huonosti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe