Onko Stefun kelloliikkeen ryöstö oikea vai tilattu

miteskäy

mitä luulette? kai poliisi ja vakuutusyhtiö kääntää jokaisen kiven? asuntotuomarit konkassa. stefu joutuu oikeuteen. nimittivät jonkun rikollisen huumetyypin 7pvää mukaan äkkiä stefun tilalle asuntotuomareiden toimariksi. lisäksi stefulla järkyttävät velat nykyisissä firmoissaan yli .3.3 miljoonaa euroa! mitäköhän naimisiin väkisin tunkeva mara nyt miettii. onko äijä enää kohta rikas. vai onko rikollinen.

36

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wwrttyhooo

      Kuka toi rikollistyyppi on? Mitä rikoksia tehnyt? Onks jossain ollut juttua? Seiskan mukaan julkkispiireistä.. Hmm. On kyllä hämärää meininkiä.

    • rikosrekisteriin

      Stepuhan kaveeraa muun muassa joidenkin kanuunankuulakerhon poikien kanssa, eli varmasti saisi tilattua ryöstön. Sinä aikana kun Stepu on ollut yhdessä vanhan horon Maran kanssa, hänen kaveripiiriinsä on ujuttautunut enemmän ja enemmän alamaailman jengiä.

    • sitäsaamitätilaa

      seura tekee kaltaisekseen.

    • ei.ainakaan.oikea

      Oikea vai tilattu? Ei kai tuota tarvitse edes kysyä.

      • kylläselviäärikokset

        Juu se on nyt laitettava salapoliisinäädät asialle.


    • outo.mies

      Salaperäisen Stefanin tapauksessa voi olla joko oikea tai lavastettu ryöstö hänen liikkeeseensä. Tuo mies ei ole rehellinen puurtaja, vaan laiskanpullea miljoonaperinnön saanut lusmuilija.
      Toivottavasti poliisi tekee tarkkaa työtä!

    • skeptikko

      Suhtaudun skeptisesti tähän asiaan. Epäilen koko rosvokoplan tuntevan toisensa ja keissi oli sunniteltu. Osa tyrkkyjulkkiksista ja osa roskaväestä ovat tämän takana.

    • 8k8n8

      Jos oli tilattu ja Stepun Cannonball ystävät tai vastaavat alamaailman hyypiöt tai huumeveikot tekivät keikan niin miten etenee? Sittenkö kellot myytäisiin pimeillä kaupoilla jonnekin ja saatais käteisenä rahat? Ja vakuutusrahat tilille?

    • Anonyymi

      Mikä on totuus?

    • Anonyymi

      Kiristääköhän joku tuolla rahaa?

    • Anonyymi

      Martinan vainoaja on syytänyt kunnianloukkauksia jo vuonna 2018 tekemäänsä aloitukseen ja nyt hakenut nuo aloituksensa tänne viime yön aikana. Miten muuten on vieläkin hereillä kun juuri tänne kommentoinut? Miten pystyy valvomaan vuorokauden ympäriinsä?

      • Anonyymi

        Sitä korpee aivan sikana kun Martina osti kiinteistön Leviltä.


      • Anonyymi

        Onko tuolla Mara-hokijalla noin huono kirjoitustaito kuten aloituksesta näkee? Onko se edes alunperin suomalainen vai onko vain koulut jääneet käymättä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuolla Mara-hokijalla noin huono kirjoitustaito kuten aloituksesta näkee? Onko se edes alunperin suomalainen vai onko vain koulut jääneet käymättä?

        Ilmeisesti äitee ostanut kännykän eläkerahoillaan poijalle, eikä osaa sitä vielä käyttää.


      • Anonyymi

        12:37 Käyttääkö kenties huumaavia aineita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä korpee aivan sikana kun Martina osti kiinteistön Leviltä.

        Martina osti viikko-osakkeen lomamökistä, mutta toki se kääntyy sinun jutuissasi kiinteistökaupaksi.


    • Anonyymi

      Miksihän Sofian syyttelijä ei kommentoi tähän ketjuun mitään vaikka takuulla päivystää paikalla 😄

    • Anonyymi

      Mitenhän Lehdykät selittäisi miten Martsan aikana tällaista tapahtunut... Buaaah

      • Anonyymi

        Siis mitäänhän ei ole tapahtunut muuta kuin teidän, näätien, tekemissä jutuissa. Te itse olette keksineet nämä jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitäänhän ei ole tapahtunut muuta kuin teidän, näätien, tekemissä jutuissa. Te itse olette keksineet nämä jutut.

        Ehkä Seiska Martina-vihassaan on aikanaan tehnyt taas jonkinlaisen ilkeämielisen lööppijutun, ja sitten hullut täällä perässä kehittelee lisää omia teorioitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitäänhän ei ole tapahtunut muuta kuin teidän, näätien, tekemissä jutuissa. Te itse olette keksineet nämä jutut.

        Eikös tuollaiset törkeät vihjailut mitä tässäkin ketjussa on, ole aivan kunnianloukkauksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuollaiset törkeät vihjailut mitä tässäkin ketjussa on, ole aivan kunnianloukkauksia?

        Pitäisiköhän sun aluksi tarkistaa omia kirjoituksiasi?


      • Anonyymi

        Siis 13:37


    • Anonyymi

      v.2018 ketju ja keskellä yötä nostettu ylös....🤔🤔Tuon ihmisen täytyy olla todella sairas!

      • Anonyymi

        Se meni psykoosiin koska Martina osti Leviltä kiinteistön. Kaikkihan sen ovat nähneet. Mutta että tällaisenkin aloituksen on tehnyt joskus.


      • Anonyymi

        Eihän tuo nyt mitään kummallista ole, että vuoden 2018 ketju on nostettu ylös. Yks mummohahmo nostaa paljon vanhempia ketjuja, googlettaa päivät pitkät ja etsii kaikki Sofiaan liittyvät tiedot, myös henkilöistä, jotka vähänkin sivuavat Sofiaa. Myös Berg ja Tuomisto kuuluu googletettaviin.
        No, ainakaan vuonna 2018 Sofia ei ollut kuvioissa.
        Itse otsikon tapahtumaan en ota kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo nyt mitään kummallista ole, että vuoden 2018 ketju on nostettu ylös. Yks mummohahmo nostaa paljon vanhempia ketjuja, googlettaa päivät pitkät ja etsii kaikki Sofiaan liittyvät tiedot, myös henkilöistä, jotka vähänkin sivuavat Sofiaa. Myös Berg ja Tuomisto kuuluu googletettaviin.
        No, ainakaan vuonna 2018 Sofia ei ollut kuvioissa.
        Itse otsikon tapahtumaan en ota kantaa.

        Miksi olet aina poistattanut kun Bergin tekemisistä on mediasta kirjoitettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet aina poistattanut kun Bergin tekemisistä on mediasta kirjoitettu?

        Itse itket jatkuvasti sen takia että Sofiaa ja Bergiä tukistettiin. Eli itse aloitat aina. Mutta sitten poistatat kun kerrotaan että miksi eli mitä he tekivät. Tämä ainakin Bergin kohdalla vaikka tiedot on mediasta. Sofian tekemisest nyt näkee kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo nyt mitään kummallista ole, että vuoden 2018 ketju on nostettu ylös. Yks mummohahmo nostaa paljon vanhempia ketjuja, googlettaa päivät pitkät ja etsii kaikki Sofiaan liittyvät tiedot, myös henkilöistä, jotka vähänkin sivuavat Sofiaa. Myös Berg ja Tuomisto kuuluu googletettaviin.
        No, ainakaan vuonna 2018 Sofia ei ollut kuvioissa.
        Itse otsikon tapahtumaan en ota kantaa.

        Tosiaan sinun aloituksesi "STEFU JA SATU IHQ" on nostettu joskus ylös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan sinun aloituksesi "STEFU JA SATU IHQ" on nostettu joskus ylös.

        Kiitos sille joka nosti sen ylös koska sen pari ensimmäistä kirjoitusta kertoo paljon Martinan vainoajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse itket jatkuvasti sen takia että Sofiaa ja Bergiä tukistettiin. Eli itse aloitat aina. Mutta sitten poistatat kun kerrotaan että miksi eli mitä he tekivät. Tämä ainakin Bergin kohdalla vaikka tiedot on mediasta. Sofian tekemisest nyt näkee kaikki.

        Oikeus antoi Martinalle tuomion pahoinpitelyistä, ei tukistamisesta.
        Mitäpä, jos jättäisit tuomioiden kuvaukset kuitenkin ihan oikeuslaitoksen hommiksi.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen juttu. Tämähän oli tosiaan otsikoissa tuolloin.

    • Anonyymi

      Mitä Aitolehti kertoo asiasta satukirjassaan?

      • Anonyymi

        Mitä Stefu asiat Martinalle kuuluu, hölmö? Vai oletko jotenkin jälkeenjäänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Stefu asiat Martinalle kuuluu, hölmö? Vai oletko jotenkin jälkeenjäänyt?

        Haaveili häistä Stefun kanssa, tuolloinkin.


    • Anonyymi

      Toisessa ketjussa näytti kirjoittelevan suoraan kunnianloukkauksia Stefusta!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe