Huomio

huomio

Kaikki te joilla on kääpiö-aivot, olkaa hyvä
pysykää tällä palstalla, että muilla palstoilla
korkea taso säilyy.

11

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni on kaunista ;)

      kun sinäkin liityit seuraan,, tervetuloa
      *tuikkaa suukon poskelle tervetulijaisiksi*
      ;))

      • huomio

        tuntuipas mukavalta...


    • Koppatohtori

      Määrittele kääpiöaivojen massa, tilavuus ja älykkyysosamäärä. Eihän kukaan sellaisten omistaja muuten ymmärrä pysyä täältä poissa.

    • Werneri

      tunnut kuuluvan tälle palstalle.

    • plunger

      pysyn, tämä on hassu huuhaahömpän palsta. Kaikki jotka haluavat keskustella asioista, kuten

      -gravitaation ja kvanttiteorian suhteesta,
      -kaksisirkkaisista putkilokasveista,
      -korkeakuponkisten bondien volatiliteesta,
      -armon käsitteestä pietistien julistuksessa,
      -geneettisesti määräytyvistä taipumuksista,
      -impressionistisesta maisemakuvauksesta,
      -Vivaldin ja Hazekin lyömäsoitinkäsityksistä,
      -kulttuurisista ja kongnitiivisita taidoista,
      -palestiinalaisten oikeudesta omaan valtioon

      olevat muualla ja täällä vain heitetään läppää.
      Mitä yhteistä 50 ihmisillä on kuin ikä, sekin kohta mennyttä.

      • paljasta noin paljon,etteivät nämä korkeataso- henklöt tee sinulle sellaista tuhannen taalan tarjousta,että saavat palstoilleen siirtymään.

        Jotta muista kanssa,mitä lupasit,että varmasti pysyt tällä palstalla!


      • Pirre*

        sitähän tulloo kokoaijjan lissee!


      • Roope63
        Pirre* kirjoitti:

        sitähän tulloo kokoaijjan lissee!

        Ja ilman tilaamati kuin manulle illallinen :))


      • plunger
        Pirre* kirjoitti:

        sitähän tulloo kokoaijjan lissee!

        että kun nyt ollaan 50 , se pian on mennyt eli taakse jäänyt aika ja ollaan 60 (te onnelliset jotka sinne asti elätte).


      • Pirre*
        plunger kirjoitti:

        että kun nyt ollaan 50 , se pian on mennyt eli taakse jäänyt aika ja ollaan 60 (te onnelliset jotka sinne asti elätte).

        tässä päivässähän se pitää/si olla niin onnellinen kuin se vain on mahdollista (siis mitä lieneekään), tietysti kaikilla onnellisuus on normitettu omien toiveiden ja mahdollisuuksien mukaisiksi.

        Tällä palstalla ei kai kovin syvällisiä juttuja puida, minullakin tulee laskettua enempi semmoisia läppäsammakoita :), enkä joudakaan pohtimaan kovin syvällisiä tai pystykkään, pitänee sanoa.

        Monet makeat naurut vaan olen näille palstan jutuille nauranut, kai omituisen huumorintajuni ansiosta!
        Ja nauru kuulemma, pidentää se ikääkin - eläkä sure!


      • Pirre* kirjoitti:

        tässä päivässähän se pitää/si olla niin onnellinen kuin se vain on mahdollista (siis mitä lieneekään), tietysti kaikilla onnellisuus on normitettu omien toiveiden ja mahdollisuuksien mukaisiksi.

        Tällä palstalla ei kai kovin syvällisiä juttuja puida, minullakin tulee laskettua enempi semmoisia läppäsammakoita :), enkä joudakaan pohtimaan kovin syvällisiä tai pystykkään, pitänee sanoa.

        Monet makeat naurut vaan olen näille palstan jutuille nauranut, kai omituisen huumorintajuni ansiosta!
        Ja nauru kuulemma, pidentää se ikääkin - eläkä sure!

        olen pitänyt juttujasi niin maan perusteellisen syvällisinä!

        Onkohan haudankaivajan vakavuus syvällistä?
        Kertoisikohan ketjun aloittaja ystävällisesti, mikä olisi sopivasti syvällinen keskustelun aihe?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe