Kaikki te joilla on kääpiö-aivot, olkaa hyvä
pysykää tällä palstalla, että muilla palstoilla
korkea taso säilyy.
Huomio
11
706
Vastaukset
- pieni on kaunista ;)
kun sinäkin liityit seuraan,, tervetuloa
*tuikkaa suukon poskelle tervetulijaisiksi*
;))- huomio
tuntuipas mukavalta...
- Koppatohtori
Määrittele kääpiöaivojen massa, tilavuus ja älykkyysosamäärä. Eihän kukaan sellaisten omistaja muuten ymmärrä pysyä täältä poissa.
- Werneri
tunnut kuuluvan tälle palstalle.
- plunger
pysyn, tämä on hassu huuhaahömpän palsta. Kaikki jotka haluavat keskustella asioista, kuten
-gravitaation ja kvanttiteorian suhteesta,
-kaksisirkkaisista putkilokasveista,
-korkeakuponkisten bondien volatiliteesta,
-armon käsitteestä pietistien julistuksessa,
-geneettisesti määräytyvistä taipumuksista,
-impressionistisesta maisemakuvauksesta,
-Vivaldin ja Hazekin lyömäsoitinkäsityksistä,
-kulttuurisista ja kongnitiivisita taidoista,
-palestiinalaisten oikeudesta omaan valtioon
olevat muualla ja täällä vain heitetään läppää.
Mitä yhteistä 50 ihmisillä on kuin ikä, sekin kohta mennyttä.paljasta noin paljon,etteivät nämä korkeataso- henklöt tee sinulle sellaista tuhannen taalan tarjousta,että saavat palstoilleen siirtymään.
Jotta muista kanssa,mitä lupasit,että varmasti pysyt tällä palstalla!- Pirre*
sitähän tulloo kokoaijjan lissee!
- Roope63
Pirre* kirjoitti:
sitähän tulloo kokoaijjan lissee!
Ja ilman tilaamati kuin manulle illallinen :))
- plunger
Pirre* kirjoitti:
sitähän tulloo kokoaijjan lissee!
että kun nyt ollaan 50 , se pian on mennyt eli taakse jäänyt aika ja ollaan 60 (te onnelliset jotka sinne asti elätte).
- Pirre*
plunger kirjoitti:
että kun nyt ollaan 50 , se pian on mennyt eli taakse jäänyt aika ja ollaan 60 (te onnelliset jotka sinne asti elätte).
tässä päivässähän se pitää/si olla niin onnellinen kuin se vain on mahdollista (siis mitä lieneekään), tietysti kaikilla onnellisuus on normitettu omien toiveiden ja mahdollisuuksien mukaisiksi.
Tällä palstalla ei kai kovin syvällisiä juttuja puida, minullakin tulee laskettua enempi semmoisia läppäsammakoita :), enkä joudakaan pohtimaan kovin syvällisiä tai pystykkään, pitänee sanoa.
Monet makeat naurut vaan olen näille palstan jutuille nauranut, kai omituisen huumorintajuni ansiosta!
Ja nauru kuulemma, pidentää se ikääkin - eläkä sure! Pirre* kirjoitti:
tässä päivässähän se pitää/si olla niin onnellinen kuin se vain on mahdollista (siis mitä lieneekään), tietysti kaikilla onnellisuus on normitettu omien toiveiden ja mahdollisuuksien mukaisiksi.
Tällä palstalla ei kai kovin syvällisiä juttuja puida, minullakin tulee laskettua enempi semmoisia läppäsammakoita :), enkä joudakaan pohtimaan kovin syvällisiä tai pystykkään, pitänee sanoa.
Monet makeat naurut vaan olen näille palstan jutuille nauranut, kai omituisen huumorintajuni ansiosta!
Ja nauru kuulemma, pidentää se ikääkin - eläkä sure!olen pitänyt juttujasi niin maan perusteellisen syvällisinä!
Onkohan haudankaivajan vakavuus syvällistä?
Kertoisikohan ketjun aloittaja ystävällisesti, mikä olisi sopivasti syvällinen keskustelun aihe?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19746- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511