Sijaisperheeseen?

Auttakaamua

~Aloitettu 5.2018~
Vastailkaas sitte.
Eli oon 12v tyttö, ja haluaisin sijaisperheeseen. Vanhemmat eivät ole tehneet mitään väärää vaikka siltä tuntuukin että olisi, en vaan enään kestä mun perhettä oikeesti, äiti ja isä saa mut aina itkemään ja aina huutaa mulle.. juu, tiedän että monilla on paljon vaikeampaa.. mutta vaikka siltä ei nyt kuulostakkaan, mullakun on vaikeaa. Viiltelen tosi paljon ja oon yrittäny 5kr itsarii.. en vaan jaksa mun perhettä, vihaan kaikkia maanpäällä.. haluaisin puhua tästä psykologilleni, mutta olen liian ujo. Ja tuntuu että kukaan ei ymmärrä.. toovottavasti osaatte auttaa miten pääsisin osastolle tai sijaosperheeseen, voimat alkaa loppua, enkä jaksa enää kauaa pitää kiinni.. 😞

4

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiat.asiana

Jos olisit yrittänyt viisi kertaa itsemurhaa, olisit jo hoidossa osastolla. Älä siis viitsi höpöttää.

• Ähh. Arvasun etäse tuollaisia kommentteja tulee, kukaan ei oikeesti tiiä mun pahastaolosta, viiltelystä, taiko itsemurha yrityksistä, sillä mulla ei ole perhettä, eikä ystäviä. Ei ketään ketä edes kiinnostaisi.. odotin että täällä joku voisi ymmärtää mua, mutta oon vaa yks kusipää joka ei ansaitse elää..

• Hei,
      kuulostaa kurjalta. Mene ihmeessä samantien koulun terveydenhoitajan luokse kertomaan kuinka huonosti voit. Tai kerro jollekin luotettavalle aikuiselle, kummille tai mummille tai jollekin. Täältä käsin ei voi oikein muuta neuvoa antaa. Kun voit huonosti, sinun on päätettävä hakea itsellesi apua. Tietysti olisi paras, jos juttelisit äidin kanssa tai näytä hänelle tämän ketjun aloituksesi. Hän varmasti haluaa sinulle parasta, vaikkei se sinusta sille tunnukaan.

Ole itsesi puolella, lämpimin ajatuksin,
      Pirkko-pappi

• ammatillisuus

Et voi tietää, haluaako äiti lapsen parasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7393
    2. 78
      4913
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4809
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4218
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2998
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2639
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2541
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46
      2186
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2181
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1810
    Aihe