Valopilkku

Täyttäkaasua

Olen aloitteleva yrittäjä heinäkuussa heti kun trafi myöntää luvan. Nyt kun valopilkku myytiin taksi Helsingille. Saanko minäkin niitä kyytejä kännykälleni sitten jos ajan Helsingissä. Samalla kysyisin onko järkevää ajaa yöllä esim.itä-Helsingissä. Onko se turvallista ja kunnioittaako asiakkaat taksikuskia. Nämä kysymykset askarruttavat. Muuten olen iloinen kun minusta tulee taksari ja vielä yrittäjä. Kun suvussakin on paljon yrittäjiä.

28

5837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmoss

Nykyisten välitysten ovet menevät kiinni 1.7. Kovanen, Menevä, Kajon ja Uber lienevät uusien määränpää

• EtTidellakaanSaa

Et saa.

• Mmmmlllliiioo

Ne kyydit mihinkään kännykkään tule. Kaikenlaisia ukkoja sitä alalle on tulossa. Sitten kysymykseesi, et tule saamaan jos et kuulu Taksi Helsingin välitykseen. Johon et tule pääsemään ellei sinulla ole osaketta. Lisäksi sinulla tulee olla pätevyys Helsinkiin ja sinun tulee läpäistä tarkastajan kokeet. Joten.....Niin ja vielä taksi Helsingin pääte autossa.

• Anonyymi

Ahistaa vahvasti jotain. Tolla mielellä kannatta tosissaan olla näissä hommissa

• Kaikenlainenukko

Samanlailla voisi sanoa näin taksialaa kunolla tuntematta. Kaikenlaisia ukkoja siellä nytkin pyörii. ONNEA kaikille uusille yrittäjille tulen käyttämää teitä aina kun tarvitsen taksia.

• Pilovakku

Kun et tunne alaa, etkä tiedä alasta yhtään mitään ja sinun pitää tätä vielä tiedustella täällä, unohda haaveesi

Omasta mielestäni totean, jois taksiala on tällaisten varassa tulevaisuudessa, voi herran Jumala!

Suomi24 ei ole oikea osoite uuvattien tiedusteluille. Jos et tiedä mistään mitään, jatka suojatyöpaikassasi.

• Persutaksi

Hieno homma, että taksiliikenne vapautuu. Kaikenlaiset vanhanliiton änkyrät joutuvat nyt oikeasti opettelemaan asiakaspalvelua tai vaihtamaan alas. Taksiluvat olivat joskus arvokas sijoitus Helsingissä. Ei enää ja hyvä niin.

• vanha_gubbe

Mitäs vikaa itä-helsinkiläisissä on? Yhtä hyvin voit saada pahoinpitelijän keskustan tolpalta.

• ghghgr

Ei kannata mennä Itä-Helsinkiin, varo paikallisia, ne ajattavat sinut jonnekin rantaan, jossa ryöstävät karvanoppasi ja 25 euron pohjakassasi.

• Oijoijoi

huutonaurua.. oijoi..! Onnea yrittäjälle, sieltä jostain pilvipalvelusta ne keikat kilahtaa kännykkään ja rahaa virtaa kassaan.. oo nyt varovainen 😂

• juppipikappi

Osta autoks amerikkalainen juppipikappi isolla v-kasilla, siihen metrin maavara ja jumalattoman isot ja leveät renkaat, kunnon poppikoneet ja sillä ajat luu ulkona suunnilleen melkein tyhjäkäynnillä aina ja kuuntelet aurinkolasit päässä täysillä musiikkia.

• Jhiki

Todellisuudessa kuljetusalalla on paljon yrittäjiä, joilla mettää kaatuu sitä mukaan, kun tulot putoo, tai odotetut ansiot ei toteudu.
        Monella on myös se mielikuva, et koko ajan paahdetaan ja rahaa tulee ovista, ikkunoista, sekä kattoluukusta.

• asiaton_teve

Noin mäkin tekisin ja rahat hupailuun riittäis varmaan koko viikonlopun.

• taksi64

hienoa että homma selkiytyy.lähitaksi sanoo kehitelleensä uutta
      sovellusta pitkän aikaa ,varmaan salaa hki takseilta ja sitten tuli pommi
      mikä upotti koko lähitaksin,hki sai ainoan ja hienon valopilkun joka toimii,
      kyllä helsinki osaa,pahoittelen,,,,,,
      ja uudet yrittäjät mukaan uber tarvitsee miehiä ja niillä toimii sovellus myskin.
      intohimoinen taksin käyttäjä

• Bisnessnero

Jos Taksi Helsingillä on yhtään järkeä päässä, he joko tappavat koko Valopilkun tai ottavat sinne kaikki mukaan koska Lähitaksin vajaus tuntuu. Itse tappaisin sovelluksen pakottamalla sen käyttäjät lataamaan Taksi Helsingin sovelluksen.

• SomaliManne

Taas yksi business-nero tai sitten businessless ...

• asiaton_teve

//Nyt kun valopilkku myytiin taksi Helsingille. Saanko minäkin niitä kyytejä kännykälleni sitten jos ajan Helsingissä//.

Joo, olet jo kertonut kaikille että sinusta tulee stadiin vossikka 1.7.

Firma on perustettu ja viranomaisilmoitukset tehty, kuljettajakurssi hoidettu samoinkuin vakuutusyhtiö auton ja eläkkeen vuoksi.

No, sitten vaan ostat osakkeen ja menoksi, kulut ennen yhtään kyytiä alk. 10 000 auto ja sen jälkeen kiinteät kulut alk. 2000 kuussa.

Palkkaahan tästä ei saa juurikaan mutta se sitten viimeisenä muiden kulujen päälle niin ollaan jo tilanteessa jossa voit opetella ajamaan enkä nyt tarkoita ainoastaan liikennesääntöjä.

• täyttäkaasua

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Taidan sijoittaa nuo rahat jotta pääsen ajamaan taksia Hesassa. Minä olen kyllä ahkera tyyppi ja olen nähnyt yrittäjäelämää läheltä. Kyllä minä ymmärrän senkin että kaikki vanhat yrittäjät eivät tule pitämään minusta kun tulen sinne töihin. Aion olla kuitenkin kaikkien frendi. Firman perustamisessa ei mene kauan kun käy tekemässä ilmoituksen viranomaisille. Tsemiä kaikille täältä tullaan taksimaailma :)

• Entinenrenki
        täyttäkaasua kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Taidan sijoittaa nuo rahat jotta pääsen ajamaan taksia Hesassa. Minä olen kyllä ahkera tyyppi ja olen nähnyt yrittäjäelämää läheltä. Kyllä minä ymmärrän senkin että kaikki vanhat yrittäjät eivät tule pitämään minusta kun tulen sinne töihin. Aion olla kuitenkin kaikkien frendi. Firman perustamisessa ei mene kauan kun käy tekemässä ilmoituksen viranomaisille. Tsemiä kaikille täältä tullaan taksimaailma :)

Ostaisit ennemmin ärrän jostain. Halvemmalla ja helpommalla pääset.😁😁😁

• Anonyymi
        täyttäkaasua kirjoitti:

Oletko suomalainen kuski

• asiaton_teve

// Onko se turvallista ja kunnioittaako asiakkaat taksikuskia//.

Itseasiassa lähes kaikki pitää taksikuskeja Jumalan maanpäällisenä inkarnaationa. Tälläkin sivustolla kirjoittelee naapurimaiden agentit saadakseen taksiveljien riveihin säröjä ja businekseen epäluottamusta tullakseen itse markkinoille.

• Anonyymi

Hyvä aloittelija, toivottavasti olet päässyt jo hyvään vauhtiin autollasi ja kännykkääsi on tullut jo se ensimmäinen kyytikin. Taksikuskin työ on turvallista ja leppoisaa, kunhan ei mene yöllä ajelemaan juoppoja ja muita hulluja...

• Anonyymi

Hyvin pyyhkii bemulla kruisailen kyytejä pitkin tdadia.

• Anonyymi

Ei palvele kaikkia en edes omista älypuhelinta en voi tilata. Hölmöä hölmöä. Vai menenkö torille huutamaan

• Anonyymi

Kuinka paljon on hoonosoomisia ja huijareita valopilkun takseissa. Mainosta suomalaisia kuskeja saat paremmin asiakkaita. Olen saanut tarpeeksi mamukuskeista ei jatkon

• Anonyymi

Saako valopilkulta vaatia suomalaisen kuskin. Eikös asiakas ole aina oikeassa. Somalit huijaa. Matkasta veloittavat ja lopuksi pyytävät palvelumaksun vanhoilta ihmisiltä. Voi vittttuuuuuu

• Anonyymi

Taksi 15€ valopilkku 20€

• Anonyymi

TÄYSIN TURHA PALVELU. TAKSIA EI SAA. JONOTTAMALLAKAAN. SYVÄLTÄ SIELTÄ, MINNE AURINKO EI PAISTA......

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      341
      7705
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      75
      5456
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      111
      4623
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      27
      4420
    5. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      143
      4290
    6. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      52
      3947
    7. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      157
      3819
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      77
      3717
    9. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      29
      3606
    10. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      85
      3451
    Aihe