Omituinen ruusufinni

Apua3334

Minulla on toiseen poskipäähän kerääntynyt nestettä tai limaa. Sen tuntee ihan selvästi sormilla kokeillessa ja näkee turvotuksen kun vertaa toiseen poskipäähän. Lisäksi on vähän pieniä näppyjä poskissa ja selvä rosacea huulen yläpuolella. Lääkäri määräsi ensin skinorenia ja rozexia. Jos ne ei auta niin tetrasykliiniä. Minusta hänen olisi pitänyt kirjoittaa heti antibioottikuuri. Eihän nesteen kerääntyminen lähde voiteilla! Lääkäri ei edes kokeillut poskea. Katsoi vain läheltä. Olin lääkärin varatessani ihan epätoivoinen. Olisi pitänyt mennä sinne vastaanotolle itkien niin ehkä olisi saanut kunnollista hoitoa. Olen nyt viisi kuukautta yhteensä käyttänyt voiteita eikä ne näytä paljon auttavan. Ihmiset vaan nauraa mulle. Ei kuulema ole niin iso ongelma että siitä kannattaisi hermostua. Olen oikeasti tosi onneton ja epätoivoinen. Tunnen olevani muotopuoli ja ruma. Yritän peitellä poskeani. Kaikista pahinta on tuo että ihmiset ei tajua miten paljon asia häiritsee minua. Miksi kukaan ei halua auttaa? Tietääkö kukaan hyvää ihotautilääkäriä Pohjois-Suomesta?

2

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SittenkinPaise

      Onko se kipeä?

      • Apua3334

        Ei ole kipeä. Haitta on lähinnä kosmeettinen. Mutta tunnen selvästi että jotain mätää tai nestettä siinä poskipäässä/poskessa on. Tämä aiheuttaa kasvojen epäsymmetrisyyden.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe