Omituinen ruusufinni

Apua3334

Minulla on toiseen poskipäähän kerääntynyt nestettä tai limaa. Sen tuntee ihan selvästi sormilla kokeillessa ja näkee turvotuksen kun vertaa toiseen poskipäähän. Lisäksi on vähän pieniä näppyjä poskissa ja selvä rosacea huulen yläpuolella. Lääkäri määräsi ensin skinorenia ja rozexia. Jos ne ei auta niin tetrasykliiniä. Minusta hänen olisi pitänyt kirjoittaa heti antibioottikuuri. Eihän nesteen kerääntyminen lähde voiteilla! Lääkäri ei edes kokeillut poskea. Katsoi vain läheltä. Olin lääkärin varatessani ihan epätoivoinen. Olisi pitänyt mennä sinne vastaanotolle itkien niin ehkä olisi saanut kunnollista hoitoa. Olen nyt viisi kuukautta yhteensä käyttänyt voiteita eikä ne näytä paljon auttavan. Ihmiset vaan nauraa mulle. Ei kuulema ole niin iso ongelma että siitä kannattaisi hermostua. Olen oikeasti tosi onneton ja epätoivoinen. Tunnen olevani muotopuoli ja ruma. Yritän peitellä poskeani. Kaikista pahinta on tuo että ihmiset ei tajua miten paljon asia häiritsee minua. Miksi kukaan ei halua auttaa? Tietääkö kukaan hyvää ihotautilääkäriä Pohjois-Suomesta?

2

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SittenkinPaise

Onko se kipeä?

• Apua3334

Ei ole kipeä. Haitta on lähinnä kosmeettinen. Mutta tunnen selvästi että jotain mätää tai nestettä siinä poskipäässä/poskessa on. Tämä aiheuttaa kasvojen epäsymmetrisyyden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      88
      2513
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1455
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      84
      1388
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1202
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      923
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      910
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      34
      785
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      102
      781
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      773
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe