Minulla on toiseen poskipäähän kerääntynyt nestettä tai limaa. Sen tuntee ihan selvästi sormilla kokeillessa ja näkee turvotuksen kun vertaa toiseen poskipäähän. Lisäksi on vähän pieniä näppyjä poskissa ja selvä rosacea huulen yläpuolella. Lääkäri määräsi ensin skinorenia ja rozexia. Jos ne ei auta niin tetrasykliiniä. Minusta hänen olisi pitänyt kirjoittaa heti antibioottikuuri. Eihän nesteen kerääntyminen lähde voiteilla! Lääkäri ei edes kokeillut poskea. Katsoi vain läheltä. Olin lääkärin varatessani ihan epätoivoinen. Olisi pitänyt mennä sinne vastaanotolle itkien niin ehkä olisi saanut kunnollista hoitoa. Olen nyt viisi kuukautta yhteensä käyttänyt voiteita eikä ne näytä paljon auttavan. Ihmiset vaan nauraa mulle. Ei kuulema ole niin iso ongelma että siitä kannattaisi hermostua. Olen oikeasti tosi onneton ja epätoivoinen. Tunnen olevani muotopuoli ja ruma. Yritän peitellä poskeani. Kaikista pahinta on tuo että ihmiset ei tajua miten paljon asia häiritsee minua. Miksi kukaan ei halua auttaa? Tietääkö kukaan hyvää ihotautilääkäriä Pohjois-Suomesta?
Omituinen ruusufinni
Apua3334
2
129
Vastaukset
- SittenkinPaise
Onko se kipeä?
- Apua3334
Ei ole kipeä. Haitta on lähinnä kosmeettinen. Mutta tunnen selvästi että jotain mätää tai nestettä siinä poskipäässä/poskessa on. Tämä aiheuttaa kasvojen epäsymmetrisyyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031615
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698