Saan piiskaa

poka2000

faija piiskaa.. Elikkä kirotan nyt siis ain hulestuneen jo 17 vee jullin ominaisuudessa joka saa faijaltaan remmiä tai piiskaa paljaalle edellee tarvittaessa.. Sillä vaa että just sain ku tulin kotiin amiksesta no ok, munanneena mutta aattelin jotta faija ei enää tartu remmiin. Tosaalta oli hyvä että hänellä vapaa ja remmiä tuli heti ettei sitä tarvinnu oottaa ja jännittää monta päivää. Jouduin laskeen kaikki housut kerralla ja mulla on 17-18 levossa nii siks kirjotan tänne - eli mitä mieltä ootte siitä että oma faija näkee poikansa iso muna paljaana? Ja semminkin ku on näi iso ja seukkaan ja faija tietää että oon jo maannu tyttöystäväni kanssa. Vai voiko faija miehenä nähdäkin poikansa kasvaneen kikkelin? Hän löi n 20 täysillä ja nousin kurituksen jälkee patjalta ison munani kanssa aivan itkien ja alistettuna ja nyt oon kotiarestissa enkä pääse kohtaan likkakaveriani illalla.
perse on turvonnut ja juomuilla joten täänkin kirjottaminen tekee tiukkaa ku en pysty istuun kunnolla. aattelen jo myös että minkä kannan tuun ottaan omien lasteni suhteen ku likkakaveri haluaa ekan lapsen koht´siltää tai että se ois jo syntyny ennen ku amis päättyy (ens vuonna) Nii varmaa paamme sen alulle joskus juhannuksen aikaa. Eli hakkaanko niinkun mulle itelle on tehty (muuta mallia en oo saanu)

1

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika kyllä olet, jonkun poika, mutta tarinasi ei ole 17-vuotiaan pojan.

      Sinulla on fetissi piiskan saamisesta ja nyt sen halusit kertoa näin. Kyllä tänne juttua mahtuu, mutta tarinapalsta olisi ehkä parempi alusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe