Jalba kun pihaan kaartaa Suzukilla, kääntyy naisten päät. Irtoo tussuu kun turbolla polkaisee vauhtiin. Kateelliset haukkuu kun karavaani kulkee. Näin se menee. Suzukilla on hyvä ajaa vaikka kahtasataa.
Jalbalandia
8
218
Vastaukset
- Svitara
Joo kokeiltu on se kaksisataa. Mittarin mukaan ylikin
- dieselvin
Sukisukii tietysti matkassa, kadun kulmissa päivystää vain korttelin hutsut.
- Jalnalandia
Tässäkö oli kakki mitä haluat sanoa?
- Jalba
Tärkein pointti aloituksessa oli se että suzukilla saa tuheroo. Niin hyvä auto se on.
- Jalbalandia
Ei ole epäselvää minkä iläinen ja missä asut.
- klsdkslklsdjlds
kääntyneitä naisten päitä, irronneita ruumiinosia... ajoitko Suzukilla jalankulkijoiden yli kaartaessasi pihaan?
- jalba
Kyllä kyydissä olevien naisten päät kääntyilee, kun susuki poukkoilee huonon ohjauksen takia . Niskakivut monella hirvittävät ja lapsilla pelkotiloja paljon. Mikseivät kotrjaa ohjausta kuntoon? Toisaalta tuollaisella myyntivolyymilla on ihan sama, silla asia koskettaa todella pientä ja erikoista ryhmää.
- Yksjulli
Kotrjattu on jo Suzukin ohjaus tussuuki on saatu päivittäin..lopeta jo jalbaseni kohta sulla muuten alkaa kasvaa jalkasieni ja hometuu nuppi !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512