Olisiko kymppärillä aika parantaa dikilehden aloitusta nyt joutuu klikkaamaan 5 kertaa ennen kuin saa dikilehden luettavaksi. Tilaukseni on voimassa toistaiseksi mutta näillä klikkauksilla ei varmasti ole voimassa muutaman kuukauden päästä.
Kymen Sanomat
10
317
Vastaukset
- Keksiparempaa
Kymen Sanomilla ei ole dikilehteä, siksi ne sivutkaan ei aukea. Toisekseen et ole tilannut Kymen Sanomilta mitään, yrität vain mollata sitä. Syytät vääräksi mediaksi, täällä kirjoittamasi valheet paljastuu lehdessä ihan muuksi.
- turhia_painalluksia
Kyllä vaan Kymen Sanomilla on dikilehtenä näköislehti, ottaisit asiasta selvää ennen kuin kirjoitat täällä mitä sattuu. "keksiparempaa" ilmeisesti elää kivikautista aikaa. Eikä tämä ole mollaamista vaan parannusehdotus.
- Keksiparempaa
turhia_painalluksia kirjoitti:
Kyllä vaan Kymen Sanomilla on dikilehtenä näköislehti, ottaisit asiasta selvää ennen kuin kirjoitat täällä mitä sattuu. "keksiparempaa" ilmeisesti elää kivikautista aikaa. Eikä tämä ole mollaamista vaan parannusehdotus.
Ei ole kenelläkään dikilehteä olemassakaan. Itse kirjoitat mitä sattuu ja elät jotain apukoulu aikaa ilmeisesti.
- turhia_painalluksia
https://kymensanomat.fi/uutiset/lahella/20e72fe2-b2a7-49b7-88a4-754f61c1709f
Avaappa tuo linkki jos osaat. Selviää asia sinullekin luultavasti. Jos et osaa lukea niin pyydä apua vaan rohkeasti lukutaitoiselta. - Dikilehti
turhia_painalluksia kirjoitti:
https://kymensanomat.fi/uutiset/lahella/20e72fe2-b2a7-49b7-88a4-754f61c1709f
Avaappa tuo linkki jos osaat. Selviää asia sinullekin luultavasti. Jos et osaa lukea niin pyydä apua vaan rohkeasti lukutaitoiselta.Osaan avata ja avasin. Osaan lukea. Siellä luki digilehti sisältyy kaikkiin tilauksiin. Mutta kyseistä jauhamaasi dikilehteä ei edelleenkään ole olemassakaan. Digilehti on. Jos digilehteä tarkoitit, suosittelen vakavasti koulunkäynnin uudelleen aloittamista.
- karhulanmasa
Mistä näitä pilkun nussi...ta oikein sikiää. Minä ainakin ymmärsin aloittajan tekstin heti.
- Silakat.Purkissa
karhulanmasa kirjoitti:
Mistä näitä pilkun nussi...ta oikein sikiää. Minä ainakin ymmärsin aloittajan tekstin heti.
Sinä mitään ymmärrä, porinmatistasi juttelet.
- OlenTilaaja
Näköislehden saa tilattua tällä hetkellä 2 viikoksi ilmaiseksi.
- Änkyrävauhdissa
Ei ole olemassakaan mitään dikilehteä.
- apuri
Ota mainostenesto pois päältä niin alkaa toimimaan normaalisti. Muuttivat systeemeitään joku aika sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841