Yakovin profetia Suomelle 2018

puntarissa_Leif_Norgård

Yakov sai vuosia sitten näyn, jossa hän kuuli Daavidin äänen sanovan, että Suomen lippu revitään alas vuonna 2018. Yakovin oikea nimi on Leif Norgård.

Jäämme seuraamaan vallataanko tänä vuonna Suomi kokonaan niin, että kansa menettää itsenäisyytensä kaikissa maakunnissa toisen valtion alistamana. Vai käykö kuitenkin niin, että Leif Norgårdin profetia epäonnistuu ja jossain maakunnassa edelleen liehuu Suomen valtion lippu?

12

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jobinpostia
      8.8.2017 21:40

      Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

      --------------------------------------------------------------------------------------

      "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

      ........

      Herran rauhaa ja armoa !
      ...................................................

      Johanneksen ilmestys 16

      10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
      11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

      ........

      JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

      ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

      SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

      ........

      JEREMIA 23

      30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
      31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
      32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

    • sdqx

      Leif Norrgårdin profetia on ristiriidassa Tukholman profetian kanssa. Norrgårdin profetiassa koko Suomi vallataan, kun Tukholman profetiassa vain osa Suomea vallataan, jolloin Suomi jäisi itsenäiseksi valtioksi muiden valtiolippujen joukkoon.

      En usko Leif Norrgårdiin, vaan pidän Tukholman profetiaa uskottavampana.

    • tupuliina10

      no tuo ainakin tuo suomelle Jumalan vihat niskaan, että se ei siirtänyt suurlähetystöään Jerusalemiin tel avivista, niinkuin Amerikka ja se yksi afrikan maa teki. Jerusalem on ikuinen Israelin pääkaupunki.

    • Höh ! Yakovin profetia on kumottavissa, koska se on väärin alustettu.
      Sori, Suomen lippu revitään alas vasta 3018.

    • Huom

      Tukholman profetiassa sanotaan että Suomen lippu on myttynä venäläisen sotilaan kainalossa kun hän lähtee tulemaan.

      • sdfwe

        Se pitää paikkansa ja koskee puolta Suomesta, mutta ei koko Suomea. Leif Norrgård itse uskoo, että Venäjä valtaisi koko Suomen.


    • ldldlldldl

      Psyykenlääkettä tarvitaan.

    • Suomen.Pelastus

      Saisivat jo tulla... Venäläiset ja Jeesus!

    • kerty

      MUHAMETTILAISET SUUNNUTELLEET JULISTAVANSA SUOMEN MUHAMETTILAISEKSI KALIFAATILSI V.2018.
      Antikristus tulee,oletko valmis!5?
      Eli. "Joka ei tunnusta Jeesusta Kristusta l0ihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi,ob Antikristus!" Uuuden Testamentin muaan. Siis muhamettilaiser ivat tullaisia antikristusia, jotka ilmoitettu tulevaksi viimeisillä ajoilla!

      • Uusi Testamentti tarkoittaa niillä, jotka eivät usko Jeesusta Jumalan pojaksi JUUTALAISIAI!

        Muslimeita ollut vielä olemassakaan!

        Töks! Töks! Töks! Töks! Töks! Töks!


    • Huolestunut

      Jaa-a...että Daavid sanoi...mistä tiedät,että oli Daavid?

    • kerty

      Jumalan sanat tarkoittavat kaikia ja kaiia aikoja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      201
      7748
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4432
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2165
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1736
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1659
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe