Tänään puolilta päivin. Ota rasva ja kumi
. Annan persettä
OULUNTULLI TÄNÄÄN
110
4579
Vastaukset
- Himooo
Yhden kahden aikoihin
- Anonyymi
Vieläkö himottaisi
- Cuminginyourmouth
Runkkaajaa tai suihinottajaa tänään 15.30-16.30? Mielellään naista
- P0rnMan
Tänään klo 21 paikalla. Sukkispaketti kojelaudalla...
- Nuorikundi
Tulossa seuraa nuorelle kundille?
- Hirmukovapanetus
Tänää kettää
- Peke1
Onko huomenna ketään
- ukm50
onko kävijöitä talvella päivällä?
- vanhaukko
iltapäivällä olen käynyt ja aina on joku ollut miehiä. Talvella vähän hiljaisempaa, kun on kylmä, mutta voihan sitä autossakin. Usein autossa joku selvästi runkkaa, mutta ei oikein viitsi mennä katsomaan, kun ei ihan varma ole ja alkaako...
- Kaikkikäypi
Kumpaa siellä tarvitaan, ottakaa vai antajaa
- Kaikkikäypi
Kaikkikäypi kirjoitti:
Kumpaa siellä tarvitaan, ottakaa vai antajaa
"Ottajaa"
- Panepaneillalla
Miestä joka panee huomenna illalla
- neitinäppärä1
huom. riistakamera, valvoo, vat, vat vat;)))), ;), siellä "jossakin????
- 19vpoju
Oulu tulliin lauantaina iltapäivällä seuraa nuorelle miehelle!? Nyt ei ole 2viikkoon päässyt runkkaileen. Löytyisikö siistiä kavereia Oulu tulliin? Huomenna olisin tulossa paineita purkaan, siihen asti pidättelen itseäni, vaikka paineet on kovat. Mielellään jotain siistiä kaveria iällä ei ole väliä, mutta toivottavasti välillä saisi samanikäistä porukkaakin paikalle.
- M40bb
Moi olisko tänään tullissa toimintaa
- ukm
Kävin ennen puoltapäivää, yhden kaverin kanssa runkattiin autossa. Ei ollut muita liikkeellä. Aika hiljaista näin talviaikana. Tuntuu, että päivällä enemmän. Kiva kun pakkanen hieman hellitti, niin autossakin kivempi ottaa kalu esille.
- M40aa
Hiljaista on
- Anonyymi
Onko täällä nykyään mitään eloa?
Missä tää tarkalleen ottaen on?
- M44vers
Tänään iltapäivällä reijän venyttäjää
- Mietteliäs
Hmm, mitä jos tuonne tulisi tyttöstävän kanssa? Olisiko innokkaita kulleja paikalla?
- lthr
joko tullissa elämää? jos huomenna kävisi päivällä tarkistamassa....
- OuluMies40
Huomenna puolenpäivän aikoihin vois käydä vetämässä käteen
- TullissaTullut
Hiljaista on ollut Tullissa
- lthr
no kyllä se vilkastuu ku ilmat lämpenee...
- Nuorikundi123
Olisiko tänään seuraa?
- Tapzzi
Ketään tänään tulossa 12-13 aikaan?
- kevätkiihottaa
huomenna tulen ouluntulliin iltapäivällä. Runkkailen kullia autossa, voin pitää autonovea hieman raollaan, että voit nähdä seisovan kullini.
Jos pidät siitä ja olet sillätuulella, niin tule juttusille ja katsotaan mitä voidaan tehdä, tykkäisin.- Jauzzi
Osaatko sanoa tarkempaa aikaa vielä?
- Kaverixxx
Siellähän oli ovi mukavasti raollaan ja kaveri mukana.
- Janne669
Tänään voisi tulla klo 14. Taisin eilen nähdä kun oven raottajan kanssa joku toiuhuili. Oli mahtavaa.
- RunkkaanAutossa
Tänään klo 13 tai 14
- OuluMies40
Nyt heti runkkuseuraa?
- RunkKarixx
Tänään iltapäivälä
- 19senttinen
Monelta? Ukm50w/185/85...
- oulu40
Heti Klo 15 jälkeen vois ehtiä..
- 19senttinen
Ehtiskö joku runkkailemaan klo 14 aikaan?
- Jaajol
Moi minkä ikästä porukka on tulossa
- 19senttinen
50s ukm nyt Tullissa
- oulu40
Nyt tulos
- Jaajol
Onnistuiko tullissa eilen ?
Mites tänään - 19senttinen
Klo 14.30 ukm50w vois tulla jonkun kanssa autoon runkkailemaan...
- lthr
tulen käymään tullissa kunhan ilmat lämpenee....
- Poliisiapaikalle
Oletteko Homoja vai muuten vaan hinttejä. Kyllä oksettaa tuommoiset kyllä alkaa päätä särkemään jos tuommoisia pitää nussia peräaukkoon hyi.
- Jjkjrthjj
Tänään 12-18 Välillä on kauhalöylis paikalla tarjoamassa omaa ammatti osaamistaan.
- Reissumies35
Tullilla tänään enään ketään menossa...?
- karinallekarhu
Kyllä olen. kamera on mukana
- 19senttinen
Tänään päivällä Ouluntulliin? 50w/185/82 , hyvin varustettu ukm haluais runkkausseuraa...
- lthr
vois käydä..., jokohan muitakin?
- 19senttinen
Monelta?
- Nuorikundi123
Su n. Klo 13-14
- lthr
pitää tulla...
- Katson
Onko huomenna ketään paikalla?
- Karvaperse
Tänään klo 22.00 tullissa komea 30w rekkamies. Karvainen perse kiihottaa. Muita? Ilmoita ennen 19.00.
- lthr
joko tullissa elämää?
- Anonyymi
Onko kukaan tulossa etsimään pääsiäis munia oulun tullin metsästä??
- Anonyymi
Oulun Edeniin.,tule sinne
- Anonyymi
Moro! Vieläkö tarjous on voimassa. Minua saisit kans panna pyllyyn. Otappa yhteyttä, jos kiinnostaa T.tonihirvelä
- Anonyymi
tänään jo porukkaa tullissa? voisi käydä katsomassa....
- Anonyymi
Ei näy porukkaa tullissa..
- Anonyymi
onko tulli kuollut kokonaan? käykö siellä enää porukkaa runkulla tai naimassa?
- Anonyymi
Panen tänään klo 19,jos timmi peppu tarjolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panen tänään klo 19,jos timmi peppu tarjolla
Mikä keli
- Anonyymi
No ihan sattunut keli kohilleen. Uutta yritystä peliin :)
- Anonyymi
Nyt on O-tullissa vipinää. Minä tykkään näyttää ja runkatakkin, kun on katselijoita.
- Anonyymi
oisko huomenna vipinää tullissa jos kävis vaikka runkulla siellä. toki muukin toiminta käy...
- Anonyymi
Tänään klo19 olisi mahdollista imeä 39v ukm ouluntullissa... Jos mielesi tekee imeä niin ilmesty paikalle
- Anonyymi
Tulisko joku nahkamotoristi Ouluntulliin poistamaan paineita? Olen siisti 40 vuotias mies. Kaikenlainen touhu kay.
- Anonyymi
Onko tunnin päästä imiää
- Anonyymi
Onkohan nyt illasta kukaan menossa..?
- Anonyymi
Kävin kuumana hellepäivänä Ouluntullin metsikössä ja se näytti hyvältä paikalta ulkosekstailuun. Polut olivat kuivia ja metsä suojasi sopivasti. Tarvittais vain nuorehkoa miestä seuraksi. Itse olen sporttinen 38 vuotias.
Juu tulen, jos pääsen eukolta karkuun. T siltavirta
- Anonyymi
Onkohan tänään mitään siellä illemmalla?
- Anonyymi
Käyn tänään seitsemän aikaan tarkastamassa paikat.
- Anonyymi
talvella siellä ei tarkene ja nyt siellä liian kuuma!! mutta kyllä himottaisi joku päivä tai ilta käydä siellä mustissa nahoissa....
- Anonyymi
Aloittajalla on ollut terve meininki: rasvaa ja kumi mukaan. Niin pitääkin.
- Anonyymi
samat myös mulla mukana... kaiken varalta!
- Anonyymi
Persettähän se haluttais kyllä 😎
- Anonyymi
En tiedä, kestäiskö panna, mutta yrittää sopii. Klo 19
- Anonyymi
pääseekö mukaan? kaikki käy..
- Anonyymi
Yhden kullin voisin imaista autossani kuivaksi
- Anonyymi
Onko tänään ketään paikalla imemässä?
- Anonyymi
Tunnin päästä voisin käydä autolla katsomassa, löytyykö ketään.
- Anonyymi
ei koko kesänä ole vielä tullut käytyä tullissa. kai siellä on vilkkaampaa. sais runkkuseuraa... ja tietysti kunnon toimintaa....
- Anonyymi
Tullissa ketään?
Kävin varhain aamulla naisen asuissa ja hamerunkkasin. Kaksi runkkavaa katsojaa.
- Anonyymi
Miten annetaan vihje et hakee runkku seuraa
- Anonyymi
oisko tulliin tulijoita tänään pe iltana? mä m50.... la myös mahdollista....
- Anonyymi
Tänään ketään kik poitsuoub
- Anonyymi
Kuinkas nyt joulunaikaan, löytyykö kiinnostuneita?
- Anonyymi
välipäivinä voisi käydä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
välipäivinä voisi käydä..
joko tullissa elämää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joko tullissa elämää?
Huomenna voisin tarjota sapelia timmille perälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna voisin tarjota sapelia timmille perälle
isokin ase? ja millainen mies sapelia käyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isokin ase? ja millainen mies sapelia käyttää?
Normikulli timmissä viiskymppisessä rungossa
- Anonyymi
Kävin eilen istuin autossa ouluntullissa mitä pitäs tehä että tulisi huomatuksi.
- Anonyymi
Sinne vaan metsikköön rohkeasti. Kyllä siellä selviää mitä tarjolla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne vaan metsikköön rohkeasti. Kyllä siellä selviää mitä tarjolla...
Kerroppas tarkemmin että mitä siellä metsikössä voi tapahtua tai on esimerkiksi sinulle tapahtunut? Uskaltaako sinne metsikköön ilman naamamaskia edes tulla? Mistä tietää vaikka joku kuvaa tms...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppas tarkemmin että mitä siellä metsikössä voi tapahtua tai on esimerkiksi sinulle tapahtunut? Uskaltaako sinne metsikköön ilman naamamaskia edes tulla? Mistä tietää vaikka joku kuvaa tms...?
Kyllä siellä olen kyrpää saanut. Molempiin päihin ... tosi kiimanen imeä siellä . Tai sitten jos kaveri haluaa painaa perseeseen. Sekin koettu siellä...
- Anonyymi
Tiukka perse oikeille miehille 👉 http://6015555.com/G/1zISb 👈
- Anonyymi
Älkää missään nimessä menkö kukaan klikkaamaan tämmöisiin epämääräisiin linkkeihin!
- Anonyymi
Metsikössä mua on imetty ja olen imenyt. Olen pannut ja mua on pantu. Nämä tapahtumat ovat kuitenkin harvinaisia, koska pääosa kävijöistä on aivan kammottavia.
Autosta ei kukaan tule hakemaan. Pitää mennä sinne metsikköön. Mitään kamalaa tuskin tapahtuu, yleensä on hyvin hiljaista. Kusella kävijä lähtee pian pois, seuranhakija pyöriskelee epämääräisesti. Jos osaat puhua, osaat sanoa tarpeen vaatiessa ei kiinnosta. - Anonyymi
Kaikki miesten hauskuudet Suomessa löytyvät miesten luettelosta 👉 http://3511222.com/G/n4KP 👈
- Anonyymi
oiskos tänään ouluntulliin tai pohton rantaan menijöitä. voisin imeä t. 41 v bi ukm
- Anonyymi
Papinjärvellä olen kohta. Kolmen kimppa kiinnostaisi, haluaisin imeä samalla kun saan oikein paksua takaapäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Papinjärvellä olen kohta. Kolmen kimppa kiinnostaisi, haluaisin imeä samalla kun saan oikein paksua takaapäin.
mites tänään tai huomenna. missä siellä papinjärvellä voi touhuta
- Anonyymi
huomenna LA iltapäivällä olen menossa pohton rantaan. haluisko joku imeä tai runkata?
- Anonyymi
huomenna aamupäivällä pohtoon... oisko imuria
Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943