Tohmalla menee hyvin

Kylänasukas

Rakennetaan uusi tasakattoinen home-koulurakennus. Rakennetaan koirapuisto jota kukaan tuskin tulee näin pienellä paikkakunnalla käyttämään. Vesitehtaan laajennus :) Varsinainen terveystuote jota Suomalaiset ei käytä juurikaan. Tietysti onhan sen Koivunmahla terveellistä 99%:sti vettä. loput onkin hiven ja kivennäisaineita sekä Venäjältä kulkeutuneita saasteita. Melkonen sakkikin kylältä löytyy jotka suojelevat keltaista purkukuntoista ryssäntaloa joka rumentaa koko keskustan niin että piähän koskoo. Rumia kivipatsaita ja puisia sikoja kylvetään kovalla rahalla joka ikiseen kohtaan keskustassa. Ihan niinku niitä käytöstavattomia Sikoja ei olis täällä ihan tarpeeksi omasta takaa :D

5

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hukkarukka

Minnekkä se entinen koirapuisto hävis siitä Sinisentien varresta?

• Tyylilyyli

Enpä ole edes tiennyt, että koirapuistokin.. täysin tarpeeton. Ja tosi on, että näillä seuduin kaikki rakennukset pitäisi olla harjakattoisia! Vähän vois kans kattoo niitä "taide-esineitä".. voi voi..

• opjob

unohtamatta yritystietä.mikä suur menestys pätö kylälle

• PetteriMi

Huh huh mikä verbaalinen oksennus. Kunnallistalo on Tohmajärven kunnan maamerkki, mitä kelpaa postikorteissa ihastella. Kaunista historiaa kannattaa suojella. Koulurakennuksen suunnitelmia en tiedä, enkä ota kattoratkaisuihin kantaa, mutta koulun ja kirjaston tuominen keskustaan elävöittää kylää ja tuo kirjaston lähemmäksi asiakkaita. Patsaita kovalla rahalla? Koirapuisto, jota kukaan ei käytä? Kunnan, Tohmajärvenkään, taloutta ei voi rinnastaa kotitalouteen, jossa puiston tai koulun rakentaminen on helposti suuri summa. Mitä kunnan pitäs sitten tehdä? Ei mitään ja vajota apatiaan? Viime aikaisista suunnitelmista (koulun rakentaminen ja kunnallistalon mahdollinen säilyttäminen) on positiivisia signaaleja ja luo uskoa tulevaan.

• keijoilee

En ole asunut tohmajärvellä yli vuosikymmeneen, niin en aivan perillä ole kylän asioista. Koirapuisto nyt kuulostaa kohtalaisen turhalta mutta sen hinnan luulisi olevan niin pieni että ei vaikuta mihinkään ja kyllä siellä varmasti on käyttäjiä jonkin verran. Tasakatto uuteen kouluun kuulostaa tosiaankin hölmöltä. Keltaisesta talosta ei ole muuta mielipidettä kuin, että jos siellä ei ole sisätilaongelmia eikä sitä ruveta korjaamaan uuden rakennuksen hinnalla niin pysyköön paikoillaan jos käyttöä löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5525
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2005
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1748
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1611
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe