Nudisti ja naturisti liittoihin olevia kysymyksiä

1Kysymys

Moi minua tosiaan kiinnostaa liittyä mutta tarvitsen vielä varauksia. Joten jos olet nudisti tai naturisti Jyväskylästä niin vastasit minun kysymykseeni tai jos tunnet jonkun naturistin tai nudistin niin vastaa silloinkin.

Mitä eroa on nudistilla ja naturismilla ?
Jos halusi liitettyä nudisteihin tai natureisteihin niin onko siinä mitään jäsen maksuja ?
Paljon se maksaisi?
Missä nudisti tai natureisteihin liiton jäsenet kokoontuvat ?
Miten usein vuodessa ?
Missä päin Suomea?
Pääseekö jäsenien toiminta mukaan vaikka itse ja jäsen ?

6

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1Kysymys

Yksi kysymys unohtui onko nudisti tai naturisti liittolla mitään ihä rajaa.

• Lue-niin-tiedät

Kaikkiin noihin löytyy vastaus hedän sivuiltaan.

Vietävä, sitä jaksa koko ajan noita tumpeloita!

• <<Vietävä, sitä jaksa koko ajan noita tumpeloita!>>

Onpa ystävällinen tervetulotoivotus!

• exnaturisti

Mitä eroa on nudistilla ja naturismilla ? Nimet ovat kait kotoisin erimaista, käytännössä erot ovat sattumanvaraisia.
      Jos halusi liitettyä nudisteihin tai natureisteihin niin onko siinä mitään jäsen maksuja ? Näistä aiheista on yhdistyksiä ja niillä normaalit jäsenmaksut.
      Paljon se maksaisi? Normaali jäsenmaksu, selvinnee yhdistyksestä.
      Missä nudisti tai natureisteihin liiton jäsenet kokoontuvat ? Yleensä lähellä sitä paikkaa missä asuvat tai kesämökkeilevät. Kesäisin myös ns. nakurannoilla ja talvisin uimahalleissa on tapaamisia.
      Miten usein vuodessa ? Vaihtelee.
      Missä päin Suomea? Enemmästi toiminta painottuu helsinkiin ja turkuun, porin Yyteri on tietysti usein puheissa.
      Pääseekö jäsenien toiminta mukaan vaikka itse ja jäsen ? Jos on toimintaa jota yhdistyksessä ilmoitetaan sinne pääsee kaikki halauvat jäsenet. Jos on jotain tuttujen ja ystävien tapaamisia, se on heidän keskenään päätettävissä ketä paikalle kutsuvat.

• niinkumenisitjo

Ei sovi tänne tuollaisten asiallisten vastaajien eksyä. HUS meneppäs takaisin muille aihealueille!

• Olet-vain-häiriköijä

Tyypillinen häiriktäaloitus!

Jos lukee nakuyhteisöjen sivuja, niin sieltä löytyvät vastaukset noihin kysymyksiin. Mutta kun vastauksia ei haluta. Halutaan vain häiriköidä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3118
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1497
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      76
      1083
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      141
      1010
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      921
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      858
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      836
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      136
      757
    Aihe