Moi minua tosiaan kiinnostaa liittyä mutta tarvitsen vielä varauksia. Joten jos olet nudisti tai naturisti Jyväskylästä niin vastasit minun kysymykseeni tai jos tunnet jonkun naturistin tai nudistin niin vastaa silloinkin.
Mitä eroa on nudistilla ja naturismilla ?
Jos halusi liitettyä nudisteihin tai natureisteihin niin onko siinä mitään jäsen maksuja ?
Paljon se maksaisi?
Missä nudisti tai natureisteihin liiton jäsenet kokoontuvat ?
Miten usein vuodessa ?
Missä päin Suomea?
Pääseekö jäsenien toiminta mukaan vaikka itse ja jäsen ?
Nudisti ja naturisti liittoihin olevia kysymyksiä
6
265
Vastaukset
- 1Kysymys
Yksi kysymys unohtui onko nudisti tai naturisti liittolla mitään ihä rajaa.
- Lue-niin-tiedät
Kaikkiin noihin löytyy vastaus hedän sivuiltaan.
Vietävä, sitä jaksa koko ajan noita tumpeloita! - exnaturisti
Mitä eroa on nudistilla ja naturismilla ? Nimet ovat kait kotoisin erimaista, käytännössä erot ovat sattumanvaraisia.
Jos halusi liitettyä nudisteihin tai natureisteihin niin onko siinä mitään jäsen maksuja ? Näistä aiheista on yhdistyksiä ja niillä normaalit jäsenmaksut.
Paljon se maksaisi? Normaali jäsenmaksu, selvinnee yhdistyksestä.
Missä nudisti tai natureisteihin liiton jäsenet kokoontuvat ? Yleensä lähellä sitä paikkaa missä asuvat tai kesämökkeilevät. Kesäisin myös ns. nakurannoilla ja talvisin uimahalleissa on tapaamisia.
Miten usein vuodessa ? Vaihtelee.
Missä päin Suomea? Enemmästi toiminta painottuu helsinkiin ja turkuun, porin Yyteri on tietysti usein puheissa.
Pääseekö jäsenien toiminta mukaan vaikka itse ja jäsen ? Jos on toimintaa jota yhdistyksessä ilmoitetaan sinne pääsee kaikki halauvat jäsenet. Jos on jotain tuttujen ja ystävien tapaamisia, se on heidän keskenään päätettävissä ketä paikalle kutsuvat. - niinkumenisitjo
Ei sovi tänne tuollaisten asiallisten vastaajien eksyä. HUS meneppäs takaisin muille aihealueille!
- Olet-vain-häiriköijä
Tyypillinen häiriktäaloitus!
Jos lukee nakuyhteisöjen sivuja, niin sieltä löytyvät vastaukset noihin kysymyksiin. Mutta kun vastauksia ei haluta. Halutaan vain häiriköidä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195294- 513187
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332832Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺342802Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232099En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111857- 1181667
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231525Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101498- 1031441