Millainen järvi on Kernaalanjärvi ?
Voiko siinä uida ja Jos voi niin kuinka paljon siellä käy ihmisiä ja uimassa?
Kernaalanjärvi Janakkalan ja Tervakosken välissä oleva järvi
Kernaalanjärvi
9
408
Vastaukset
- Hei-jotain-tasoa
Millainen järvi on Kernaalanjärvi ?
Märkä.
Voiko siinä uida ja Jos voi niin kuinka paljon siellä käy ihmisiä ja uimassa?
Voi. Uijia niin paljon kuin uimaan menee.
Kernaalanjärvi Janakkalan ja Tervakosken välissä oleva järvi
Ei niitä muita olekaan. - 1Kysymys
Pääseekö järvelle helposti ?
Millainen on järven ympäristö?
Kuinka lähellä asutusta järvi on ?
Onko siellä mökkejä ?- Tee-älä-pulise
Kuukkeloi, mene katsomaan.
Tee jotain äläkä vaan makoile! - 1Kysymys
Menisin mutta haluan tietää että kannattaako sinne mennä eli jos olet käynyt kermaa järvellä niin kertoisitko minun kysymyksiin vastaukset
- Taidat-olla-häirikkö
1Kysymys kirjoitti:
Menisin mutta haluan tietää että kannattaako sinne mennä eli jos olet käynyt kermaa järvellä niin kertoisitko minun kysymyksiin vastaukset
Kannattaako? Mikä ihmeen kysymys tuo on?
Jos menet ja otat rajatonta rusketusta, niin kannattaa.
Jos menet häiriköimään, ei kannata kenellekään. - 1Kysymys
Moi taidat olla- häirikkö ihmettelit kun kyselin että kannattaako karnaalanjärvelle mennä uimaan. Eihän siinä mitään ongelmaan ole mennä ajatellin vaan muita ihmisiä jotka saattavat olla samaan aikaan rannalla minun kanssani. Mitä mieltä he ovat kun minä uin alasti. Uin mielummin aina järvessä alasti kun ei ole muita paikalla tai muita ihmisiä on vähän. Silloin kysyn käykö se helle yleensä se käy ihmisille. Mutta oma rauha hyvässä järvessä alasti on kesän yksi paras juttu.
- Setelipaino
Vähän PCBtä, mutta ei se auringonottoa haittaa.
- 1Kysymys
Nyt on niin lämpimät hyvät kelit niin ajattelin heittää talviturkkin pois Kernaalanjärvessä. Niin haluaisin vaan tietää etu käteen
Millainen Kernaalanjärvi on ? Pääseekö sinne helposti jotakin tietä pitkin ?
Voiko siinä uida? millainen pohja järvessä on ja Jos karnaalanjärvellä ei ole paljon ihmisiä niin taidan käydä siellä uimassa. - 1Kysymys
Kävin tänään etsimässä sitä kernalajärveä kun nää hyvät kelit jatkuu. En löytänyt sitä mutta ehkä jonakin päivänä löytänyt sen. Nyt on vaan lihakset kipeenä kun ole ettinyt sitä järveä 3 tuntia. Lopulta menin vaan suihkuun
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972114Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881370- 751234