Mitä teit mulle A-nainen.

Thereissomethingaboutyou

Lumositko minut kauneudellasi? Sulatitko sydämeni katseellasi vai mitä teit mulle. Mikään ei ole tuntunut miltään sen jälkeen kun sut kerran tapasin.

46

1679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

      No voivoi....
      Työnnä pää kylmään vesiämpäriin...
      Kyl se siint...

    • Palanutauringossa

      Miehet on herkkiä 🙈

      • JokuAnainen

        😂😂😂
        Aika söpöö 🙊


      • eitarvitseosatauida

        Pää järven pohjaan veneillessäkin jotta tajuaa että paljon puhuttu isänsä oli vasemmistoliittolainen sotilaskarkuri, joka karkasi kuin näätä linnunpöntöstä :D

        15 minuuttia kun laittaa pään pohjamutiin niin ymmärtää ehkä jotain.... aina 16 minuuttiakin hengittämättä kerrallaan :D


    • Kaunistaoli

      Kaunis kirjoitus. Olisi tietysti hauska omia, mutta en ole oikein sellainen nainen joka lumoaa ketään kauneudellaan ainakaan. :) Enkä ainoa A-nainen päällä maan...Toivottavasti olet hänelle itselleen voinut kertoa tuon ajatuksesi hänestä...

      • Aloittaja

        En ole valitettavasti voinut kertoa.


      • eräsAnainen
        Aloittaja kirjoitti:

        En ole valitettavasti voinut kertoa.

        Annalle,Annelle,Annelille`?


      • Kaunistaoli
        Aloittaja kirjoitti:

        En ole valitettavasti voinut kertoa.

        Miksi et? No niin, ymmärrän.ettet halua täällä avata asiaa kovin paljoa. Kuten en itsekään tunteitani miestä kohtaan, jota en tule koskaan saamaan.


      • Aloittaja
        Kaunistaoli kirjoitti:

        Miksi et? No niin, ymmärrän.ettet halua täällä avata asiaa kovin paljoa. Kuten en itsekään tunteitani miestä kohtaan, jota en tule koskaan saamaan.

        Onko siihen syy miksi et tule saamaan?


      • millointapasit
        Aloittaja kirjoitti:

        Onko siihen syy miksi et tule saamaan?

        Hänet?


      • Aloittaja
        millointapasit kirjoitti:

        Hänet?

        Taisi olla maaliskuussa viimevuonna.


      • Luonnollisesti
        Aloittaja kirjoitti:

        Onko siihen syy miksi et tule saamaan?

        Molemmat naimisissa tahoillaan


      • miksiet
        Aloittaja kirjoitti:

        Taisi olla maaliskuussa viimevuonna.

        Ota häneen yhteyttä? Tiedät nimenkin?


      • Aloittaja
        miksiet kirjoitti:

        Ota häneen yhteyttä? Tiedät nimenkin?

        Siitä on jo niin pitkä aika että en tiedä muistaako edes kuka olen. Tiedän nimen.


      • eisehaittaa
        Aloittaja kirjoitti:

        Siitä on jo niin pitkä aika että en tiedä muistaako edes kuka olen. Tiedän nimen.

        Yhteyttä vaan häneen. Tuskin haittaa. Kauniisti kirjoitat hänestä.


      • maaliskuuviimevuonna
        Aloittaja kirjoitti:

        Taisi olla maaliskuussa viimevuonna.

        Hyvin täsmäisi tämä yhden jutun kanssa.


      • Aloittaja
        maaliskuuviimevuonna kirjoitti:

        Hyvin täsmäisi tämä yhden jutun kanssa.

        Minkä jutun?


    • entiedäsitä

      Kuka mahdat olla?

    • Aaaa

      Ok, ei nimiä mutta minne me mentäisiin yhdessä?

    • Aaaikävässä

      Toivotavasti sinun onnesi jatkuu ja saat nähdä A naisesi vielä ja rakastaa häntä .
      Terveisin eräs yksin oleva oneton A nainen, joka vielä viimevuonna toivo että se " joku " sanois totuuden ja rakastais.
      Nyt on myöhäistä, elämä erotti minut siitä josta niin kovin pidin.

      • Nämätarkeimmät

        Älä lässytä naisellinen äijä! Tarvisit hameen vai lainaatko eukoltasi?


      • sivustakommentti
        Nämätarkeimmät kirjoitti:

        Älä lässytä naisellinen äijä! Tarvisit hameen vai lainaatko eukoltasi?

        mikähän päälleen pudonnut sinäkin siinä olet, kun et lukemaasi tekstin sisältöä tajua?????


    • SaisinpaSinut

      A nainen lumosi minut paljuttelu kuvalla ;)

      • jhhgfddhk

        Olet aika vässykkä jos et saa otettua yhteyttä häneen ja kerrottua hänelle irl tätä.


    • lkjhhhjkl

      Eikös just tätä tämä ole ollut jo pitkään?

    • Illallajutellaan

      Tajusin. Nyt tajusin kuvion. Täällä kaipailet toista. Onko jotain kerrottavaa? Aloitanko sivuhistoriastasi?

      • tgfrtghu

        Kenelle tämä kirjoituksesi?


      • haistapas.ka

        Jos olet hän, niin olisi pitänyt tajuta jo heti alkumetreillä että pyrit salaamaan asioita. Sinä sanoit että ei ole ollut ketään muita ja silti silloin kerran yllätyksenä tuli vastaan henkilö jonka kanssa sinulla olikin ollut sutinaa. Että sellainen sinun "sivuhistoriasi".


      • jutellaanvaan

        Minä tajusin sinun ja sen toisen kuvion myös, täältä löysin johtolangat.


      • kmnjhgvf
        jutellaanvaan kirjoitti:

        Minä tajusin sinun ja sen toisen kuvion myös, täältä löysin johtolangat.

        Että kerro vaan itsekin omat tarinasi!


    • Aaaaa

      Rohkeesti vaa yhteyttä ottamaan ;)

      • Aloittaja

        Kyllä mä olisin ottanut jo yhteyttä mutta kun jännittää muistaako mua. No ehkäpä voitan jännityksen.


    • Anainen

      Ota yhteyttä häneen, jos ,voit niin tehdä koska sittepähän asiat saa selvyyden eikä vaivaa ja parhainmillaan voit luoda uuden ihanan suhteen alun...
      Nössöt taas ei uskalla, joten ole mies ja tee asialle jotain . T :Anainen.

    • KokemustaLöytyy

      Älä ota yhteyttä jos et ole saanut selvää merkkiä että hän on kiinnostunut!

      • Meinfuhrer

        Komppaan!!


    • Riipaiseeyhä

      Kyllä on kiinnostunut... Erästä yhä vain ikävöitsee....

      • Aloittaja

        Ketä ikävöit?


      • Koitankestää
        Aloittaja kirjoitti:

        Ketä ikävöit?

        En sitä kerro. Tunnisteita olen laittanut aiemmin ja nimensäkin joskus. Hän varmaan jo unohtanut. Ei ole ollut ollenkaan aloitteellinen mihinkään vaikka toivoi näkemistä silloin...


      • YksAvastas

        Oletko varma ettei hänen yhtietonsa ole vaihtuneet tai ettei hän ole poistanut esim numeroasi ja vaihtanut omaa numeroaa näin niiku esimerkisi, silä aikas kun sinä jahkalet palstalla että otatko yhteyttä vai et.
        Voi tosin olla että tilaisuus on menossa ohi ellet toimi ja hän todella unohtaa sinut .
        Pistä viesti jos saat sen hänelle jotenki äläkä enää hölmöile ja menetä tilauutta .
        Tee jotaiin ... toimi.
        Eletään vain kerran .

        Jotaki Annea ,anettea tai amandaa taidat kaivata .
        Minä taas en ole sen niminen vaan A**.
        Ja kaipaan yhtä J tahollaan edelleen yhä ja edeleen mut mun mahis meni jo ..
        Mut sä otat siihen A yhteyttä ja pian ....


    • Pliiiiisss

      Laita viestiä sille, jookos? :-)

    • Tiedätkömitä

      vastaan ekan kerran tähän ketjuun, mutten tosiaankaan tiedä miten sen teen. En tee mitään tarkoituksella vaan ole ihan vaan oma itseni, mutta kai mussa jotain on, kun harva jää mun seurassa kylmäksi. Et ole ensimmäinen joka näin sanoo. Voit vaikka kysyä ihastukseltasi, miksei ole jättänyt minua rauhaan ja myös sen että miten kävi taas toissapäivänä kun astuin saliin. Tämä ei siis ihastuksesi osoittamana, vaan erään ihanan Li.... D

    • pilvepoltto

      A naiset on piripäitä kaikki. Siitä se vaan johtuu.

    • meinaat_epäonnistua

      Kuuluu edelleen jotain sekavaa korinaa. Vedä kravattis tiukemmalle.

    • Niiiiiin

      Kenelle A naiselle?

      • Aloittaja

        Anitalle mutta en löytänyt minkäänlaisia yhteystietoja että olisin voinut yhteyttä ottaa.


    • merimetso

      eiköhän täällä Suomessa ole aika monta A-kirjaimella alkavaa naista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe