Miten toimii Sote ?

Soppaasote

Kertokaa kokemuksianne miten teihin on suhtauduttu julkisella ja/tai yksityisellä puolella. Kuunnellaanko teitä, vähätelläänkö ? Entä miten tietonne on kirjattu Omakantaan ? Ovatko ne vähän sinne päin vai hyvin laitettu ? Onko tyyliä "rouva/herra" valittaa sitä ja sitä ?

Nyt jos koskaan on aika puhua näistä !

10

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soppaasote

      17.5. Eduskunnan kyselytunnilla Petteri Orpo otti esille Kiuruveden esimerkkinä siitä miten hienosti uusi systeemi toimisi.
      Mitäpä mieltä olette te ?

    • Entinenyksityisenasiakas

      Ihmisillä ei näytä olevan käsitystä että veronmaksajat maksaa yksityisellä käynneistä normaali taksan mukaan.
      Lasku vain lähetetään sotelle eli puolituntia sata euroa.Joka näitä palveluita käyttää,hävittää kuntapuolen työpaikat.

    • Tyhmästäpäästäkärsii

      Miten voi olla suomessa asiakaspalvelun taso niin heikkoa myös sotepuolella,että kun joku palveluntarjoaja iskee täytekakkua ja kahvia pöytään,niin sinne mennään kieli pitkällä ja sitten on kaekki hyvin...tsiisus

    • qw52

      Ainakin terveyskeskuksessa ensiapu toimii. Lääkäri ammattinsa osaava ja hoitajat ystävällisiä ja tekevät arvokasta työtä. Olen saanut viime aikoina hyvää hoitoa. Kiitos!

      • miettikääs

        Entä toimiiko sukulaisuus terveyskeskuksessakin palvelun laadun perusteena ? Klaanille ollaan ystävällisiä.
        Valittaisin siitä, että Omakantaan kirjataan huolimattomasti. Oireista jätetään tärkeä osa pois ja hiukan vähättelevä tyyli "rouva valittaa..." pikkuisen sitä ja sitä, ikäänkuin tyhjän valittajasta puhuvat.
        On myös sitä ettei lähetetä heti erikoislääkärille. Siinä säästäisi yhteiskunta ja potilas.
        Palvelu on kyllä parantunut osin, mutta parantamista löytyy vielä.


    • Pysynmissäolin

      Minua on hoidettu aina hyvin tk:ssa enkä ole sukua kiuruveteläisille 😂 En edes täältä kotoisin.Huonoin hoito löytynyt kysistä,muutama valitus pitänyt tehdä.
      Kunnanlääkäreissä sen verran lipevä äijä että kierrän kaukaa 😯 Naiset varmaan tykkää,merkkikuteet ja kello.

    • miettikääs

      Taas oli Aamutv:ssa kovaa lobbausta Kiuruveden kokemusten avulla. Sote halutaan nyt pian maaliin.
      Entä sitten myöhemmin kun paljon sairastavat ja vanhat eivät kelpaakaan yksityiselle puolelle ?

    • itsekinollut

      Sopiva sukunimi auttaa jonon ohi, erikoislääkärille pääsee heti, kuljetus järjestyy ilman neuvotteluja, lääkkeissä ei käytetä halvimpia korvauslääkkeitä ja apteekki antaa kaiken minkä tahtoo ilman reseptikiusaamisia.Istukoon rahvas kellon ympäri katselemassa ja odottamassa kun sopivammat henkilöt painuvat jonon ohi.

    • Tervaustalo

      Terveyskeskuksella on sentään lääkäri paikalla, mitä taas ei Terveystalosta voi sanoa.

    • Tälleitällei

      Lausuntoihin jätetään kirjaamatta hoitovirheet ettei potilas voi valittaa. Valviraan.Isassa tutkimuksessa törkeä hoitovirhe.Sitä ei ole kirjattu niin en voinut mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe