Kuka jäi auton alle taas suojatiellä?
Onnettomuus somerolla
4
292
Vastaukset
- Blöäh
Ei tainnu kukaa jäädä alle .. Tais mopo olla kyllä auton persuksis
- tietosomero
Voi voi,eks sää viäl tiärä kuka se oli.
No se oli se Kysyjäperseen-Nalkki.
Kato se oli sen siskon pojan entisen työkaverin poika ,juu juu,just se,
lippalakkii käytti ain ku kiskal kävi tutui moikkaamas ja päivittämäs uusimpii
kuulumisii toisist .Ja ihan totta joka juttu,tai ainaki mää luulen nii,ku se naapuriki siit puhu. - kamppari
Ampparikuski aiheutti vaaratilanteen kiiruhtaessaan kolaripaikalle. Olin juuri tulossa Salosta ja kääntymässä salontien risteyksestä Somerolle, kun amppari tuli pillit päällä taakse huutamaan. Koska olen näin kova kaveri, niin kaikesta huolimatta pysähdyin stop merkin kohdalle ja katsoin oikealle ja vasemmalle, vaikka amppari oli perseessä kiinni pillit päällä. Joku helpommin hermostuva olisi voinut ajaa risteyksestä pysähtymättä joko oikealta tai vasemmalta tulevan auton alle koska amppari oli kiinni perseessä pillit päällä
- jätkiä_riittää
Se ketä jäi auton alle oli yks jätkä vaan. Kyllä niitä täälä riittää vaikka muutama heittäis veivinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068