Kuka jäi auton alle taas suojatiellä?
Onnettomuus somerolla
4
286
Vastaukset
- Blöäh
Ei tainnu kukaa jäädä alle .. Tais mopo olla kyllä auton persuksis
- tietosomero
Voi voi,eks sää viäl tiärä kuka se oli.
No se oli se Kysyjäperseen-Nalkki.
Kato se oli sen siskon pojan entisen työkaverin poika ,juu juu,just se,
lippalakkii käytti ain ku kiskal kävi tutui moikkaamas ja päivittämäs uusimpii
kuulumisii toisist .Ja ihan totta joka juttu,tai ainaki mää luulen nii,ku se naapuriki siit puhu. - kamppari
Ampparikuski aiheutti vaaratilanteen kiiruhtaessaan kolaripaikalle. Olin juuri tulossa Salosta ja kääntymässä salontien risteyksestä Somerolle, kun amppari tuli pillit päällä taakse huutamaan. Koska olen näin kova kaveri, niin kaikesta huolimatta pysähdyin stop merkin kohdalle ja katsoin oikealle ja vasemmalle, vaikka amppari oli perseessä kiinni pillit päällä. Joku helpommin hermostuva olisi voinut ajaa risteyksestä pysähtymättä joko oikealta tai vasemmalta tulevan auton alle koska amppari oli kiinni perseessä pillit päällä
- jätkiä_riittää
Se ketä jäi auton alle oli yks jätkä vaan. Kyllä niitä täälä riittää vaikka muutama heittäis veivinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot953761Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe503115- 793027
- 192855
- 282734
- 522462
- 192187
- 602128
- 591956
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121878