Porvoontien levarilla...

Rimpela-66

Kyllä Porvoontien levari ja metsiköt ovat mukavia paikkoja. Tänäänkin nakuja auringonottajia ym.
Kyllä mies tietää mistä mies pitää....

73

8550

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stringiman

      Tutut on paikat Porvoontien levareilla, käyn usein runkkailemassa, mulla naisten pikkarit/stringit farkkujen alla, ihanaa jos joku katsoo kun runkkaan, annan myös peppua ja suihin.

    • Runkulla

      Hyvä tietää. Onko molemmin puolin ja päivisin toimintaa??

      • liivitiitti

        Ainakin minua on onnistanut,sain kaverin imemään ja samalla sain puristella tissejäni.Ei haittaa vaikka jotkut näkivät ja runkkasivat kullejaan siinä lähellä


    • Säihkysääri_CD

      Hei. Olisiko siellä tänään tiistaina puoliltapäivin ketään, keneltä saisi munaa kukkamekkoni alle?

    • Kiinnostunut

      Missä kohtaa ko. levari sijaitsee?

      • ainakintämä

        Muutama kilometri kehä kolmosen itäpuolella


    • Spermalutka_CD

      Olen pervo CD tänään menossa liivit päällä spermattavakasi. Toivottavasti on plajon runkkareita paikalla.

      • LGe

        Sulla Kik?


    • Käynyt

      Lauantaina ja sunnuntaina oli paljon porukkaa. Laaksossa oli myös.

    • Nudeman

      Onko ollut vilkasta näillä helteillä? Onko nakuilijoita näkynyt?

    • pm28

      Olisko tänään ketään tyttöilijää touhuilemaan?

      • Runkman

        Olisko tänään runkkauksen tarpeessa olevia,tulen liiveissä


    • Sadomaso

      Mä aion tulla illalla sinne.

    • Tmh83

      Onko illalla meniöitä? Ketään sukkis tai pikkareita käyttävää?

    • Jari2276

      Tänään kukaan vailla 25v munaa?

    • Juustin66

      Onko ollut vilkasta helteillä eli kannattaako mennä?

      • Eilen_käynyt

        On vilkasta


    • porvoontienlevari

      Pääseekö jollain bussilla lähelle sitä paikkaa niin voisi tullakin.Pääseekö sinne kävellen jostain suunnasta ?

    • Kylläpääsee-60

      Levarille pääsee bussilla Landbon kautta. Yksi polku menee ja sen pää on kyllä vähän hankala löytää. Huomenna ehkä menen....

      • Runkman

        Päivällä on liiankin kuumaa,illan tullen kivempi kävellä liivit päällä.Toivottavasti pääsen tänään,olisi taas kiva nähdä seisovia kaluja purkautumassa.


    • porvoontienlevari

      Voisko saada tarkennusta mikä numero bussi ja mistä lähtee hesan keskustasta tulisin

    • homopoika02

      Huomenna eli 29.8 tarjolla 16-V kyrpää ja kullia voin imeä. Miehet ottakaa yhteyttä!

    • Mikko41v

      Tänään kukaan menossa? Magee mesta, kiimasta porukkaa aina liikkeellä!

    • Pari kertaa tuolla piipahtanut, mutta ei oikein ole auennut miten homma toimii. Yleensä vain muutama tyhjä auto parkissa eikä ketään näy. Miten tuolla oikein pitäisi toimia ?

      • Anonyymi

        Kiertelet siinä lähimetsässä, kyllä niitä siellä on jos kerran tyhjiä autoja parkissa, jotkut voi mennä kimpassa hieman kauemmas


    • Paikanpäälle

      Olisko tänään ketään?

    • Anonyymi

      Miten on ollut toimintaa nykyään?

    • Anonyymi

      Märkiön grillille ketään ukkomiestä imettämään toista ukkomiestä ?

    • Anonyymi

      Lauantaina 8.6. oli pariskuntakin. Wau!

    • Anonyymi

      Onko tänään pariskunta menossa?

    • Anonyymi

      Keli ei ollut paras mahdollinen, mutta luisto silti tyydyttävä.
      Voimalinjojen alta löytyi lihava viiskymppinen lihava könsikäs nailonsukissa, sukkanauhoissa, punaisissa pikkareissa ja rintaliiveissä, hameessa ja paitapuserossa.
      Kun en ole niin kovin ronkeli, niin lähestyin rohkeasti, menin kopeloimaan rintoja, jotka olivat hyvin aidon tuntuiset miehen lihavuudesta johtuen.
      Pikkuhousuista löytyi anustappi, joka oli tuupattu sisään reilun rasvan kera. Tappi ulos ja oma kalu tilalle.
      Joniin aikaa touhuttuamme huomasin lähellä kolmannen miehen runkkaamassa ja se oli minulle liikaa. Laukesin räjähtäen, vetäydyin ulos kuumasta perseestä, riisuin kortsun oksalle roikkumaan ja lähdin autolle. Taakse vilkaistessani huomasin että näkemäni runkkari oli lähtenyt hieromaan läheisempää tuttavuutta tuon "emännän" kanssa.

    • Anonyymi

      Huomenna iltapäivällä menossa naisen kanssa. Katsojat tervetulleita.

      • Mihin aikaan ootte menossa


      • Anonyymi

        Kiitos, hyvältä näytti, Nautin.


    • Anonyymi

      Mihis aikaan?

    • Anonyymi

      Käykö täällä naisia tai pareja...

    • Anonyymi

      Rakastan olla ison mulkun nussimana ! Kuka haluaa seksiä tänä viikonloppuna?? >>> https://is.gd/suomm24

    • Anonyymi

      Löytyykö Riihimäen lähistöltä Porvoontien levaria vastaavia paikkoja alan miehille.

      • Janakkalassa Hämeenlinnan motarin levähdyspaikka on kai Riihimäkeä lähin "alan paikka". Siis se, joka on Hämeenlinnasta Riksuun tulopuolella tietä.


    • Anonyymi

      Onko tänään klo 11 aikaa ketään tulossa esittelemään kullia. Tulisin runkkailemaan ja katselemaan.

    • Anonyymi

      suomen homoisin kunta tuo sipoo, hyi helvata

    • Anonyymi

      Olisko näin syksyllä runkkailu ym seuraa 40v stringejä ym alusasuja käyttävälle kundille seuraa? Iltaisin kävisi...

      • Anonyymi

        On iltaisin ja iltapäivällä, alkaa olla vaan aika vilpoista.


      • Anonyymi

        Ilmoita koska oot menossa. Tuun mielelläni runkulle joku ilta, esim tänään torstakna klo 19.00 jälkeen. Odottele autossa, kävelen kyllä kaikki parissa olevat autot läpi ja kattelen olisiko kullia näkyvissä.


    • Anonyymi

      Kävin tossa reilu kuukausi paikalla oli sopivasti lakisääteinen niin oli kulutettava aikaa, kävelin huvikseni linjojen alla menevällä tiellä ja siitä lähdin polulle joka johti kalliolle. Isomunainen vanhempi kalju mies runkkasi siellä hetken katselin ja hän kutsui luokseen... vähän harmittaa jälkeen päin että vain runkkasimme toisiamme olisin halunnut tuota isoa mulkkua perseeseen myös...

    • Anonyymi

      Vieläkö tuolla tapahtuu vaikka onkin jo syys?

      • Anonyymi

        Tänään menossa käymään puolilta päivin.


    • Anonyymi

      Tänään ennen Formula kisaa. Auto runkut klo 14.00

    • Anonyymi

      Autossa istuvat vois huoletta näyttää kullia, ei tarttis miettiä onko sillämielellä liikenteessä.

    • Anonyymi

      Osaako kukaan kertoa, onko Porvoon levarilla porukkaa näin korona aikana?

      • Anonyymi

        On siellä,saanut jo kerran suuhun.


      • Anonyymi

        On siellä yleensä joku. Eilen illasta kun käväisin, niin oli siellä yks moottoripyöräilijä hanskalla.


    • Anonyymi

      Juodaan kahvit, syödään eväät kun varaa ei kahvilaan.

    • Anonyymi

      kävin musta puolikorsetti verkkosukat olin ottamas aurinkoa viime viikolla kun oli
      hellettä minulla on omat kivat tisut ja muutama mies kouri ihanasti imin ja myös
      imetin ihana paikka ja kannattaa mennä metsikköön tietysti autokin ok
      t. 60v bottom

      • Anonyymi

        Metsikössä tosi hyvä ottaa suihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsikössä tosi hyvä ottaa suihin

        Metsikkö on hyvä mutta autossakin käy hyvin!!


      • Anonyymi

        Oiskohan tänään illalla imettäviä joko metsässä tai autossa? t. 60v bottom


    • Anonyymi

      Hei 60 btm. Oletko huomenna n. Klo. 17.30 paikalla

      • Anonyymi

        Harmi kun en pääse nyt puss t.60v btm


    • Anonyymi

      Ihana

    • Anonyymi

      olisin tulossa ensi viikolla imettåmåån kaluani ja panokin kelpaisi...mistä kohtaa tuolta landbon puolelta menisi joku polku kun mulla ei autoa.

    • Anonyymi

      Kävin kokeilemassa kevaria tuossa toukokuun puolivälissä, Porvoon tiellä. Koukkasin kaikki levähdyspaikat. Ei yhtään auto, kun sääkin viileä ja tosi harmaa.

      Yhdellä levarilla pysädyin ja jäin vetämään tupakan pyöränselässä. Hetken päästä sähköauto pysähtyi muutama kymmen metriä taakseni. Näin peilistä kun pukumies nousi autosta hetken päästä ja käveli minua kohti.

      Kaivoin piruttani kullin ja kivekset esille ja aattelin, että katsotaan mitä mies tuumaa. Kullini kovettui sitä mukaa, kun mies läheni. Kun hän oli vierelläni, kysyi mies, mitä poika. Ennen kun ennätin vastata, hän tarttui kulliini ja sanoi tätä varmaan.

      Mies runkkasi toisella kädellä ja otti kivekseni vasurilla kouraansa. Sitten hän kumartui, otti kullini suuhunsa ja työnsi esarin huuliensa avulla taakse. Minilla löysä esari vaikka paksu kulli.

      En kestänyt suuta pitkään, kun minulta tuli. Mies nieleskeli kaikki ja sanoi että olipa hyvää.
      Vedin vetoketjun kiinni, niin mies sanoi, että tulisin käymään autossa, hän lähti edellä.

      Vähän empien seurasin ja kun astuin sisään, mies istui housut kintuissa ja kulli puolitanassa. Runkkasin sen, kesti huomattavasti pidempään kuin mulla.

      Noustessani autosta, mies antoi kortin jossa oli pelkkä puhelin numero ja sanoi, että soittele.

    • Anonyymi

      Montako kilometriä Helsingistä tämä levari on

      • Anonyymi

        Lahden väylältä noin 5-6km. Porvoon suunnasta tulevalla puolen suosittu paikka, siellä itsekin olen nakuilemassa käynyt.
        Vieläkö Laakson sairaalan takana on kallioilla sutinaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahden väylältä noin 5-6km. Porvoon suunnasta tulevalla puolen suosittu paikka, siellä itsekin olen nakuilemassa käynyt.
        Vieläkö Laakson sairaalan takana on kallioilla sutinaa?

        Hei eilen kävin Laakson kallioilla ja oli sutinaa monta miestä nakuna aurinkoa
        ottamassa itsekkin nakuna olin ja sain hyvää suihinottoa ehkä tänään taas tai
        Porvoon motarille siellä on aina ihania homoja t. 60v bottom


    • Anonyymi

      Huomenna perjantaina kalliolle kaveria runkut ja imut tarjolla

    • Anonyymi

      kävin eilen ja yllätyin positiivisesti.menin siitä portista ja käännyin oikealle,vähän matkaa käveltyäni siinä aidan vierellä kalliolla seisoskeli jumalattoman upea transtypy,oli hoikka naisellinen vartalo ja upeasti ruskettunut iho...bikinit ja minihame sekä tumma peruukki...kaiken kruunasi verkkosukat ja korkokengät noissa pitkissä säärissä.vedin kyrvän esiin tyttö polvistui eteen ja imi loppuun asti,ihanaa...kysyin käykö useinkin...oli kuulemma ensi kertaa tässä paikassa mutta lupasi poiketa toistekin jos aurinkoisia päiviä.joskus ennenkin tavannut täällä tyttöjä mutta tämä jätti kyllä ne muut varjoonsa,ensi kerralla panen ihan varmasti sitä...

      • Anonyymi

        "Hienoa" menoa ... eli taudit kiertoon venäläistä rulettia omalla ja toisten terveydellä leikkien ... onko todellakin noin edesvastuuttomasti toimivia olemassa ?

        :/


    • Anonyymi

      torstaina 17.6 kalliolle miestä tyhjentämään lastinsa minun,täti tyttöilijän kasvoille.
      Olisi ihanaa,antaisi minullekin kunnon orgasmin.

    • Anonyymi

      Tänään iltapäivällä klo 13-18 paikalla hoikka 177 cm 65 kg trans-narttu...korkkarit verkkosukat,musta pvc-minihme toppi,tumma peruukki,punaiset huullet ja liukas peppu valmiina käyttöön...siellä kalliolla sähkölinjan alla...

    • Anonyymi

      Onhan se ihana paikka käyn naisten alusasussa imen ja tietysti haaveilen peppupanoja
      imetän myös jos joku haluaa nyt launtaina jos aurinko paistaa niin sinne meen
      laitan vaaleanpunasta huomaat miehekäs narttu olen tule ja nauti
      voimalinjojen luona aina olen ja liikun sinisellä pikku autolla
      t. 60v bottom

    • Anonyymi

      Tänään iltapv 13:00-18:00 177 cm 65 kg translady paikalla miesten seksileluna...Punainen Bikini-asu,korkkarit,verkkosukat,vaalea peruukki,punainen suu ja liukaaksi voideltu peppureikä vapaasti käytettävissä...sähkölinjan alla metsän reunassa...

    • Anonyymi

      Osaisiko joku kertoa minä päivinä ja aikaan Porvoon levarilla käy pappoja?

    Ketjusta on poistettu 149 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe