Vieläkö täällä on auringonpalvojia?
Vastaukset 8
- Jo-on-uusavuttomuutta
Katso ympärillesi ja totea.
- PeeJuuPee
Onko tänä kesänä ollut vilkasta? Kannattaako mennä?
- Helkatisti-väkee
Tekis mieli sanoo, et melkein kansanvaellus.
- Markel60
Olisiko tänne kaveria auringonottoon ensi viikolla. Olen hyväkroppainen 57 v. mies.
- Aina-väkeä
Siellä on ollu vilskettä ihan joka päivä. Ei tartte turhia ilmoitella.
- Anonyymi
Näin on. Kikkelin saanti on varmaa
- Anonyymi
Ei siellä käy enää kuin näitä kuuromykkiä edestakaisin haahuilijoita...luikkivat puskasta toiseen ja toljottelevat tyhmän näköisinä.
- Anonyymi
Kyllä minä olen tuolla kallioilla saanut runkkuseuraa,oli kiihottavaa seisoa kalliolla kun toinen imutti mun mulkkua. Olihan siellä niitä runkkareita jotka ei tule seuraan,sain kyllä mahtavan orgasmin kun katselin toisen runkkausta samalla kun mies imi minua.Heti taas keväällä kun tarkenee.Muutama tyttöilijäkin on näkynyt,osaavat ottaa poskeen.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52915
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104891Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15796Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3740- 66618
- 74607
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1604Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185569- 56561
- 70533