Meillä alkoi uusi seksielämä kun vaimoni jäi työttömäksi.vaimoni valitti kun rahat ei riitä mihinkään.pidin äijäporukalle saunaillan.illalla yksi sanoi että lähdetään naisiin.minä menin siinä heittämään vahingossa vaimolleni että nyt voisit tienata.saunalla ois 8 äijää puutteessa ,50e per pää eli 400 e.siihen loppu rahahuolet .nykyään tienaa paljon eneemmän kuin minä,kerran kuussa viikon loma. Saunakavereita riittää, nyt 2vuotta kimpassa eikä mitään ongelmaa.
Maksullista seksiä kotona
13
4772
Vastaukset
Missä päin tällainen sauna. Tulisin mielelläni löylyihin.
mä tuun panee
- Pekka7
Missä asutte? Voin poiketa vaimoa nusasemas.
- häkkiheilehtais
Se olis parittamista tuo ja erittäin laitonta puuhaa..
- Anonyymi
Nainen kotin
- Anonyymi
Tarvitsen maksullisen naisen mistä löydän hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitsen maksullisen naisen mistä löydän hänet?
Missä päin olet 29v rouva olisi halukas jos olemme samassa suunnassa.
- Anonyymi
Meillä on saunakaverit saaneet panna ilmaiseksi vaimoani.
Vaimoni nauttii seksistä.
Saunakaveriksi haluavia on riittänyt ja monet ovat jo saaneet 24-vuotiasta vaimoani panna ja jokainen on ollut tyytyväinen niin vaimo kuin miehet sekä minä.
Tämä homma on jäänyt meille vakioksi ja saunotaan ainakin keskiviikkona ja lauantaina ja välillä jos viikonloppuna on useita halukkaita niin myös perjantaina ja sunnuntaina.
Olemme Vihdistä kotoisin.- Anonyymi
Tää on ainaki meillä toiminut oikei hyvin, meillä mieheni työ kavereita,ovat lupautuneet avittaa vapaa aika asunnon kunnostus töissä, näitä on 2 miestä usei
ja 3mas.mies harvemmin.
Miehet tietää.ymmärtää rahaa ei liikene palkkoihi,
tää menee näin meillä, mieheni hjväksyy tämän.
Mä levitän sääreni reiteni haarani miehille,miehet ottaa palkkansa minulta ,minullahan on tämä, nahka
wisa ,haaroje välissä millä maksan miehille,kun miehet työntää kyrpää vakooni panevat nussivat, tätä tarvii miehet, että mä tarvii fiksuja kovia miehiä naimaa panema vittuani.
Näin.olemme tyytyväisi, ja työt jatkuu.
Terkuin aviop.M 53v N 50v
- Anonyymi
MUN VAIMO SANO ET KAI SÄÄKIN OSALLISTUT TALKOISIIN NYKYISIN 5 UKKOO NAI MUN PERSETTÄ RAHASTA MUTTA KIVAA TÄÄ ON
- Anonyymi
Vaimon fantasia oli nussia rahasta. Tätä kokeiltiin kerran muutama vuosi sitten. Vaimo oli omena hotellissa yötä ja tienasi 700 euroa . Oli kuulemma ollut pari oikein hyvää rakastaja. Vanhemmat miehet parempia ja nuoremmat halua peppua mutta ei vaimo antanut kuin yhdelle.
- Anonyymi
Meillä oli kanssa nuorempana tilanne että rahat oli tosi tiukassa. Vuokrat, laskut, eläminen yms. Siinä sitten vähän vitsinä heitin avovaimolle, että sähän istut lompakon päällä. Vähän aikaa sitä naurettiin kunnes Kipa ihan totisena kysyi, että oleks sä tosissasi. No aluksi sen leikilläni heitin, mutta sitten kysyin häneltä, että onnistuisko se? Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, sanoin tajuamatta että mitä oikein tuli sanottua. Kipa sanoi että voisihan se olla sellainen väliaikainen, hätäratkaisu. Niin, niin. Vain tämän kerran. Ei mitään moraali- tai mustasukkaisuus kohtauksia. No, tehtiin silloiseen Sihteeriopistoon oikein kuvien kanssa mahdollisimman vetävä ilmoitus. Ekana viikonloppuna pe-la saatiin yhteensä kuusi asiakasta ja rahaa yli 3000 silloista markkaa. Seuraavaksi tarkennettiin hinnoittelua ja otetiin mukaan mm. anaaliseksi ja tienattiin en n. vuoden aikana melkoinen summa. Pari kertaa olin itsekin mukana jos halutiin ryhmäseksiä tai asiakkaana oli joku vanhempi nainen tai mies.
- AnonyymiUUSI
Sinähän se kauppamies olet.
Myyt 50€:lla vaimos toosaa....eli et usko että olisi sen arvokkaampi. Kyllä mä akkani pillusta frendeiltä ainakin 300€ pyytäisin
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832