Maksullista seksiä kotona

Kimppa

Meillä alkoi uusi seksielämä kun vaimoni jäi työttömäksi.vaimoni valitti kun rahat ei riitä mihinkään.pidin äijäporukalle saunaillan.illalla yksi sanoi että lähdetään naisiin.minä menin siinä heittämään vahingossa vaimolleni että nyt voisit tienata.saunalla ois 8 äijää puutteessa ,50e per pää eli 400 e.siihen loppu rahahuolet .nykyään tienaa paljon eneemmän kuin minä,kerran kuussa viikon loma. Saunakavereita riittää, nyt 2vuotta kimpassa eikä mitään ongelmaa.

15

6388

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä päin tällainen sauna. Tulisin mielelläni löylyihin.

• mä tuun panee

• Pekka7

Missä asutte? Voin poiketa vaimoa nusasemas.

• häkkiheilehtais

Se olis parittamista tuo ja erittäin laitonta puuhaa..

• Anonyymi

Nainen kotin

• Anonyymi

Tarvitsen maksullisen naisen mistä löydän hänet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitsen maksullisen naisen mistä löydän hänet?

Missä päin olet 29v rouva olisi halukas jos olemme samassa suunnassa.

• Anonyymi

Meillä on saunakaverit saaneet panna ilmaiseksi vaimoani.
      Vaimoni nauttii seksistä.
      Saunakaveriksi haluavia on riittänyt ja monet ovat jo saaneet 24-vuotiasta vaimoani panna ja jokainen on ollut tyytyväinen niin vaimo kuin miehet sekä minä.
      Tämä homma on jäänyt meille vakioksi ja saunotaan ainakin keskiviikkona ja lauantaina ja välillä jos viikonloppuna on useita halukkaita niin myös perjantaina ja sunnuntaina.
      Olemme Vihdistä kotoisin.

• Anonyymi

Tää on ainaki meillä toiminut oikei hyvin, meillä mieheni työ kavereita,ovat lupautuneet avittaa vapaa aika asunnon kunnostus töissä, näitä on 2 miestä usei
        ja 3mas.mies harvemmin.
        Miehet tietää.ymmärtää rahaa ei liikene palkkoihi,
        tää menee näin meillä, mieheni hjväksyy tämän.
        Mä levitän sääreni reiteni haarani miehille,miehet ottaa palkkansa minulta ,minullahan on tämä, nahka
        wisa ,haaroje välissä millä maksan miehille,kun miehet työntää kyrpää vakooni panevat nussivat, tätä tarvii miehet, että mä tarvii fiksuja kovia miehiä naimaa panema vittuani.
        Näin.olemme tyytyväisi, ja työt jatkuu.
        Terkuin aviop.M 53v N 50v

• Anonyymi

MUN VAIMO SANO ET KAI SÄÄKIN OSALLISTUT TALKOISIIN NYKYISIN 5 UKKOO NAI MUN PERSETTÄ RAHASTA MUTTA KIVAA TÄÄ ON

• Anonyymi

Vaimon fantasia oli nussia rahasta. Tätä kokeiltiin kerran muutama vuosi sitten. Vaimo oli omena hotellissa yötä ja tienasi 700 euroa . Oli kuulemma ollut pari oikein hyvää rakastaja. Vanhemmat miehet parempia ja nuoremmat halua peppua mutta ei vaimo antanut kuin yhdelle.

• Anonyymi

Meillä oli kanssa nuorempana tilanne että rahat oli tosi tiukassa. Vuokrat, laskut, eläminen yms. Siinä sitten vähän vitsinä heitin avovaimolle, että sähän istut lompakon päällä. Vähän aikaa sitä naurettiin kunnes Kipa ihan totisena kysyi, että oleks sä tosissasi. No aluksi sen leikilläni heitin, mutta sitten kysyin häneltä, että onnistuisko se? Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, sanoin tajuamatta että mitä oikein tuli sanottua. Kipa sanoi että voisihan se olla sellainen väliaikainen, hätäratkaisu. Niin, niin. Vain tämän kerran. Ei mitään moraali- tai mustasukkaisuus kohtauksia. No, tehtiin silloiseen Sihteeriopistoon oikein kuvien kanssa mahdollisimman vetävä ilmoitus. Ekana viikonloppuna pe-la saatiin yhteensä kuusi asiakasta ja rahaa yli 3000 silloista markkaa. Seuraavaksi tarkennettiin hinnoittelua ja otetiin mukaan mm. anaaliseksi ja tienattiin en n. vuoden aikana melkoinen summa. Pari kertaa olin itsekin mukana jos halutiin ryhmäseksiä tai asiakkaana oli joku vanhempi nainen tai mies.

• Anonyymi

Sinähän se kauppamies olet.
      Myyt 50€:lla vaimos toosaa....eli et usko että olisi sen arvokkaampi. Kyllä mä akkani pillusta frendeiltä ainakin 300€ pyytäisin

• Anonyymi

Keskusteltiin mieheni kaverin kanssa maksullisista naisista.
      Väitin ettei kaikki suostu rahasta seksiin.
      Kaveri pisti 100€ kerralla pöytään ja kysyi suostunko lopulta tuli viimeinen 100€ ja pöydällä oli 1000€ ja mieheni käski mun ottaa rahat ja panna kaverin kanssa.
      Otin rahat ja mentiin meidän sänkyyn.
      Minä sain 1000€ ja kaveri sai panna minua.
      Sanoin kaverille että olemme niin tiukilla että jatkossa antaisin hänelle 200€ panna ja hän on käynyt nyt kerran viikossa kun mieheni ei ole kotona.
      Hänellä ei ole tiukkaa rahasta eikä kaipaa sitä rahaa minkä meille maksaa.
      Hän on minun ainoa joka mieheni lisäksi minua panee.

• Anonyymi

Eikös paritus ole laitonta.

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      307
      1217
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      71
      855
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      793
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      673
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      662
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      41
      656
    7. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      596
    8. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      51
      568
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      37
      538
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      535
    11. 45
      527
    12. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    13. 32
      511
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      81
      479
    15. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      446
    16. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      437
    17. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      19
      437
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      432
    19. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      28
      414
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      411
    Aihe