Maksullista seksiä kotona

Kimppa

Meillä alkoi uusi seksielämä kun vaimoni jäi työttömäksi.vaimoni valitti kun rahat ei riitä mihinkään.pidin äijäporukalle saunaillan.illalla yksi sanoi että lähdetään naisiin.minä menin siinä heittämään vahingossa vaimolleni että nyt voisit tienata.saunalla ois 8 äijää puutteessa ,50e per pää eli 400 e.siihen loppu rahahuolet .nykyään tienaa paljon eneemmän kuin minä,kerran kuussa viikon loma. Saunakavereita riittää, nyt 2vuotta kimpassa eikä mitään ongelmaa.

13

5161

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä päin tällainen sauna. Tulisin mielelläni löylyihin.

• mä tuun panee

• Pekka7

Missä asutte? Voin poiketa vaimoa nusasemas.

• häkkiheilehtais

Se olis parittamista tuo ja erittäin laitonta puuhaa..

• Anonyymi

Nainen kotin

• Anonyymi

Tarvitsen maksullisen naisen mistä löydän hänet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitsen maksullisen naisen mistä löydän hänet?

Missä päin olet 29v rouva olisi halukas jos olemme samassa suunnassa.

• Anonyymi

Meillä on saunakaverit saaneet panna ilmaiseksi vaimoani.
      Vaimoni nauttii seksistä.
      Saunakaveriksi haluavia on riittänyt ja monet ovat jo saaneet 24-vuotiasta vaimoani panna ja jokainen on ollut tyytyväinen niin vaimo kuin miehet sekä minä.
      Tämä homma on jäänyt meille vakioksi ja saunotaan ainakin keskiviikkona ja lauantaina ja välillä jos viikonloppuna on useita halukkaita niin myös perjantaina ja sunnuntaina.
      Olemme Vihdistä kotoisin.

• Anonyymi

Tää on ainaki meillä toiminut oikei hyvin, meillä mieheni työ kavereita,ovat lupautuneet avittaa vapaa aika asunnon kunnostus töissä, näitä on 2 miestä usei
        ja 3mas.mies harvemmin.
        Miehet tietää.ymmärtää rahaa ei liikene palkkoihi,
        tää menee näin meillä, mieheni hjväksyy tämän.
        Mä levitän sääreni reiteni haarani miehille,miehet ottaa palkkansa minulta ,minullahan on tämä, nahka
        wisa ,haaroje välissä millä maksan miehille,kun miehet työntää kyrpää vakooni panevat nussivat, tätä tarvii miehet, että mä tarvii fiksuja kovia miehiä naimaa panema vittuani.
        Näin.olemme tyytyväisi, ja työt jatkuu.
        Terkuin aviop.M 53v N 50v

• Anonyymi

MUN VAIMO SANO ET KAI SÄÄKIN OSALLISTUT TALKOISIIN NYKYISIN 5 UKKOO NAI MUN PERSETTÄ RAHASTA MUTTA KIVAA TÄÄ ON

• Anonyymi

Vaimon fantasia oli nussia rahasta. Tätä kokeiltiin kerran muutama vuosi sitten. Vaimo oli omena hotellissa yötä ja tienasi 700 euroa . Oli kuulemma ollut pari oikein hyvää rakastaja. Vanhemmat miehet parempia ja nuoremmat halua peppua mutta ei vaimo antanut kuin yhdelle.

• Anonyymi

Meillä oli kanssa nuorempana tilanne että rahat oli tosi tiukassa. Vuokrat, laskut, eläminen yms. Siinä sitten vähän vitsinä heitin avovaimolle, että sähän istut lompakon päällä. Vähän aikaa sitä naurettiin kunnes Kipa ihan totisena kysyi, että oleks sä tosissasi. No aluksi sen leikilläni heitin, mutta sitten kysyin häneltä, että onnistuisko se? Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, sanoin tajuamatta että mitä oikein tuli sanottua. Kipa sanoi että voisihan se olla sellainen väliaikainen, hätäratkaisu. Niin, niin. Vain tämän kerran. Ei mitään moraali- tai mustasukkaisuus kohtauksia. No, tehtiin silloiseen Sihteeriopistoon oikein kuvien kanssa mahdollisimman vetävä ilmoitus. Ekana viikonloppuna pe-la saatiin yhteensä kuusi asiakasta ja rahaa yli 3000 silloista markkaa. Seuraavaksi tarkennettiin hinnoittelua ja otetiin mukaan mm. anaaliseksi ja tienattiin en n. vuoden aikana melkoinen summa. Pari kertaa olin itsekin mukana jos halutiin ryhmäseksiä tai asiakkaana oli joku vanhempi nainen tai mies.

• Anonyymi

Sinähän se kauppamies olet.
      Myyt 50€:lla vaimos toosaa....eli et usko että olisi sen arvokkaampi. Kyllä mä akkani pillusta frendeiltä ainakin 300€ pyytäisin

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe