Kyllä sä merkitset

kulkurinkaima

Kesäistä päivää.
Eilen ajelin.

51

2189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistitko

      Ajella kaikkialta? :s

    • Naiselta

      Mihin ajelit? Tännekö?

      Pistä viesti niin nähdään 🙂

      • hyväthuomenet

        Sinne järven luokse.


      • Naiselta
        hyväthuomenet kirjoitti:

        Sinne järven luokse.

        En varmaan ole hän mutta on täälläkin järvi 😄

        Laita viesti kuitenkin


    • Tuhlari
    • Enkyllä

      Oikein tiedä mitä merkitsen.

      • montaasiaa

        Läheisyyttä, kauneutta, herkkyyttä, välittämistä


      • Tietoainakin

        Vähän lämmittää.


      • kahdessapaikassa
        Tietoainakin kirjoitti:

        Vähän lämmittää.

        likellä järviä


    • pikkuautoajeluja

      Niin....PÄ! Kaikenlainen ajelu erilaisilla kulkuneuvoilla voi olla piristävää, oli se kulkuneuvo sitten pikkuauto, linja-auto tai kolmipyörä.

    • pörrr...POM_jatkuen

      Moottoritielle olisi varmaan kiva mennä pelailemaan "neppistä" pikkuauton kanssa, eikös totta.

      Täällä oli jotain kummallista karjuntaa aamulla, taisi tulla naapuritalosta, joku härveli niillä oli siellä.

      Sitten joku toinenkin ääni häiritsi aamupäivän uniani: joku ampiainen tai muu pörriäinen yritti ainakin 55 kertaa lasien läpi tunkeutua sisälle, kuuluin ääni kun se ottaa vauhtia ja törmää aina uudelleen lasiin, kun ei pysty ymmärtämään miksi siitä lasista ei pääse muka läpi.

    • katsottiinautosi

      Niinhän sinä teet kakkonen. Ikävää että meillä kamera pihalla. Nolotti miestä vietävästi kun kerroin minkä auton näin.

    • Henkilökohtaisesti

      Jos tämä on mulle niin kerro se mulle

    • kaupunkipoistaa

      Merkitsimisistä puheenollen: näin uusia luolamaalauksia, joita jotkut artistit olivat tehneet erääseen alikulkutunneliin: halloween-päitä ja muitakin hyviä maalauksia... kaupunki poistaa ne aina sitten ajoittain..

      Oikeasti hyvin maalattuja spray-maaleilla, oikeita kuvia.

    • kulkuinkaima

      Kerron kyllä
      nyt hieman kiire

      • Kannattaapitää

        Kiirettä, sillä pian voi olla liian myöhäistä.
        Toisin sanoen puhu nyt tai vaikene iäksi.


    • hyväthuomenet

      Aurinkoa päivään ja elämään.

    • VoiHyväTavaton

      Voi Tauno sinua.

    • hyväthuomenet

      Eräs mielessä.

    • eimuutaku
    • niinpäniin
    • hyväthuomenet

      Tämän päivän kaipaus.

    • ägläöglö

      Hiljaista on

    • Eiköseole

      Niin parempi, vaikka kaipaankin edelleen..
      Minulla ei ole paikkaa sinun elämässä ja tiedät itsekin..
      Jos jää hiljaisuuteen niin ehkä aika tekee tehtävänsä. Kesä tulee emmekä näe toisiamme pitkiin aikoihin..

      • Summerwine

        tai sitten vois tehdä asialle jotain kohta se kesä tulee ja ei nähdä joten..koska kyllä mulla olis sulle paikka mun elämässä


      • Envoienää

        Uskoa näihin kirjoituksiin, ne johtavat vain harhaan. Mikään ei ole niin todellista kuin se etten koskaan pääse lähellesi..


      • SanotuksiTuli

        En ole sotkeutunut asiaan, mutta sanon tähän näin, se riippuu moniavioisuusasteesta ja päihteistä. Ketään uutta tuskin kannattaa ottaa kotiinsa kärsimään. Tilanne on täysin toinen, jos kolmatta pyörää ei ole ja pää ei käytä koskaan enää päihteitä. On vaara näet näillä rähinäviinoilla, että toinen joutuu vaaraan ja sitä häpeän määrää ja tuskaa ei halua kukaan. Tytöllekin koittanut varoitella, että on vaara näillä viinoilla kaikille olemassa.

        Siksi parempi, että rähinäviinan käyttäjä on ihan omissa mehuissaan "viottamatta" toisia. Jos jatkaa sitä touhua, ei kukaan halua sitä hulluutta jakaa vapaaehtoisesti, joka lapsuuskodissaan on juopon kanssa elänyt. Sitä tuskan määrää ja ahdistusta, valvomista, pomppimista ylös tarkastmaan tilannetta, ettei tapahtuisi mitään yllättäin jne.

        Jotain oli pakko sanoa, kun teillä ei ollut mitään rajaa missään. Olen elänyt samassa huushollissa vaarallisten ihmisten kanssa hengailevan juopon kanssa ja itsekin välillä oli vaarallinen. Sitä ei pirukaan katso pitkän päälle, valvottaa, saa pelätä, mitä keksii seuraavaksi, sitten joka viiden minuutin välein uusi tempaus. Kaiken kukkuraksi on täysin työkyvytön, rahaa menee. Kuka sen ottaisi riesakseen, kun ei edes yritä vapautua tai hakeutua hoitoon rähinäaineistaan. Se on loputon suo rämpiä parikyt parasta vuotta elämästään tässä ongelmien viidakossa ja jatkuvassa jännityksessä. Ei kiitos kenellekään, pakko se on ilmaista, ettei tämä tilanne ole "esteetön", kihlattujenkin kohdalla kerrotaan "mm. velkarasitteet, kaksinnaiminen, ym. esteet liittoutua".


    • toiveikkaana

      Tuleviin aikoihin

    • Heitintoiveet

      Jo aika päiviä sitten..

    • minäen

      heittele

      • lentävälusikka

        Heitellään toiveita ja muitakin ajatuksia ilmaan kuin lentäviä lautasia ja muutakin keittiön kalustustoa.


    • ajelenkin

      Kesän alussa.

    • reissunpäällä

      Hyvää huomenta

      • Samoin

        Reissussa myös. 😉Tiedä vaikka ollaan samassa paikassa.🤔 😂


    • paliskunnanrajalla

      viikonloppuna pois.

      • Noniin

        Ja olen tietysti toisella puolella.. 🤔😂


    • puolivaihtuu

      Parissa päivässä:)

      • Jaaaahas

        Ja poroja näkyy?


    • hyväthuomenet

      Tälle päivälle

      • Arvostanrehellisyyttä

        Ilman sitä ei ole mitään..


    • epärehellisessämaailmas

      Vaikeaa elää

      • Tiedäntunteen

        Sitä virhettä en enää tee.


    • taisteluristeilijävene

      Kellumisen ja veden pelottavuus. Juuri äsken eräs uusi kaveri ehdotti uimista ja rantailua.
      Puhelimme paljonkin asioita, työhommeleissa ihmisten kanssa.

      Veden pelottavuus perustuu siis siihen kun ei näe mitä tiessä pinnan alla on, ötököitä, rapuja, kaikenlaisia mörköjä.

      Sitten jos tulee ukkosmyrsky vaarallisessa ja syvässä paikassa eikä veneenä ole mikään taisteluristeilijä, ilman liivejä jossain pahassa myrskyssä, vaikka kanootillakin..

    • lämmintäpiisaa

      Toukokuussakin

    • Soriminun

      Pitää lopettaa tämä. Ei tässä ole mitään järkeä enää. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin ja toivon sinulle mukavaa kesää..

      • huomennaajo

        Ei aivan ympäristössä.


      • Entiedä

        Missä ajelet eikä sillä ole merkitystäkään. En ole enää vedätettävänäsi täällä enkä missään muuallakaan..


    • envedätä

      Vain rehellisyys on tarkoitus.

    • onhän
    • Meidänaika

      Meni jo. Olen jatkanut elämääni.

    • hannuristojiimies

      KYSELLÄÄN JO FB VAPAUDUINKO! ONNITELLAAN JA TYHJÄKS MENI TEIDÄN KUSETUKSET.

      EN MEE PARISUHTEESEE EN NAIMISIIN EN KIRKKOON EN USKOON.

      RIK.ILM. RANGAISTUSVAATIMUS KYLLÄ.

      EKA KYSSÄRI KUN VAPAUDUN ON MIKSI TEITTÄ AIVOVAMMAN. KUKA JOUTUU VASTUUSEEN?

      EN MINÄ.
      ETTÄ TE.

      VOI PYSÄYTTÄÄ ETTÄ TÄÄ SELVITETÄÄN VIELÄ KOKONAAN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe