Miten yleistä miehillä

Nylonmen

Tyttöillä? Kokelila tai käyttä esim. sukkahousuja, liivejä?

17

932

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse ainakin tykkään käyttää naisten alusvaatteita ja dildoja

      • Nylonmen

        Käytätkö miten usein? Missä yleensä, kotona, ulkoillessa, autoillessa vai jopa työpäivinä?


      • Nylonmen kirjoitti:

        Käytätkö miten usein? Missä yleensä, kotona, ulkoillessa, autoillessa vai jopa työpäivinä?

        Lähinnä kotona kun on aikaa ja mahdollisuus.välillä myös autolla


      • Nylonmen
        m40cdlover kirjoitti:

        Lähinnä kotona kun on aikaa ja mahdollisuus.välillä myös autolla

        Onko tänään asuissa tyttöily-ilta?


      • m40cdlover kirjoitti:

        Lähinnä kotona kun on aikaa ja mahdollisuus.välillä myös autolla

        Lahkeelliset naisten alushousut puuterinväriset kokoliivit ja nailonit päälle,,,


      • xxx58
        Erilainen kirjoitti:

        Lahkeelliset naisten alushousut puuterinväriset kokoliivit ja nailonit päälle,,,

        Ihanat lahkeelliset naisten pikkupöksyt, siellä kalu kangistuu. Toista tyttöä vasten hinkata.


      • Todella,mutta käyttäisin nimeä naisten alushousut


      • xxx58

      • Laita postia,keskustellaan naisten alusvaatteista


      • xxx58
        Erilainen kirjoitti:

        Laita postia,keskustellaan naisten alusvaatteista

        Mihinkäs vois laittaa, kiihottava ajatus ja tuo kuva.


    • Luulen että se on yleisempää kuin luullaan. Monella vain niin suuret painotukset perheeseen, ystäviin ja työhön että pysyvät piilossa.

    • Elinkautinenharrastus

      Varhaisimmat muistoni tyttöjen vaatteiden kokeilusta löytynee jo kun olin vielä alle kouluikäinen. Salaa kokeilin vaatehuoneessa äitini alusasuja ja usein kun kävimme tätini luona, olin ahkera vieras serkkutyttöjeni vaatekaapeilla ja laatikoilla. Kun vanhenin ja olin jo 10-12 iässä, pukeuduin usein sisareni alusasuihin ennen kouluun lähtöä ja pidin niitä koko päivän. Teini-iässä opettelin sitten jo sukkanauhaliivien ja nailoneiden, sekä rintaliivien käyttöä. Niinä aikoina opettelin myös runkkaamaan ja en tehnyt sitä koskaan, ettenkö olisi pukeutunut tytöksi. Sitä on jatkunut kaiket vuodet ja vieläkin, vaikka olen jo eläkevaari.

      • Nylonmen

        Mukava harrastus myös täällä, tekee mukavasti lisää kipinää seksiin ;) Mustat pitsiliivit tiukan vaalean paidan alla, jotka kuultavat läpi.... jo kostuu nailoneissa!


    • pyykkäri

      Kun pesen pyykkiä pulsaattorikoneella ,jos pyykkien joukossa on naisten alusasuja (rintaliivit tai hame) puen päälle ja samalla runkailen pyykin pyöriessä pulsaattorikoneessa.Tuntuu mukavalta.

    • Fuckanaario

      Lapsena ja nuorena runkkailin salaa äidin tai isosiskon alkkareita tai sukkahousuja hyväillen. Jäin sitten kerran siskolle kiinnikin sukkahousuissa runkkailusta. Sisko vaati nähdä runkkaamisen loppuun asti tai kertoo äidille ja että pervot joutuu mielisairaalaan :D No ei siinä muu auttanut ja taisi se siskokin vähän auttaa...

      Nyt nelikymppisenä harrastus elää ja voi hyvin edelleen. Vaimoni tietää harrastuksestani ja se on osa seksielämäämme. Tosin bi-seksuaalina kaipaan, ja saan, välillä miehistä rakkauttakin. Vaimon luvalla tietysti.

    • Karzee55

      Tykkään tyttöillä välillä asu jakin on kertynyt jonkin verran

    • Tätimäiset alusvaatteet juuri nyt päällä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1250
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      50
      894
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      824
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      96
      779
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      727
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      623
    10. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    Aihe