Voisinko saada mun pimpistä mielipiteitä? (Kuva)

Parikymppinen

https://aijaa.com/FWIgyJ

En oikeen tiedä et mihin kategoriaan menee ulkonäöltään. Eli haluisin mielipiteitä mm. muoto yms:)

14

828

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Posliinifani

      Tosi kaunis posliinipillu - sinä olis ihanaa nuolla

      • Pumppaaja2

        Todella kaunis, nuolisin mielelläni


    • Ukkomies1960

      Sinulla on upea kumpu jossa kauniit huulet, mielellään tuota ihanuutta sormilla, kielellä ja kullilla hieroisin...

    • Kaunis

    • upea, mukava olisi nuolla ja naida

    • Todella kaunis ja kiihottava. Olet onnen tyttö, kun omistat tuollaisen. ;-)

    • unelmakapine

      Mahtava, haluaisin tutustua !

    • ihana pillu sinulla,todella nätti

    • KokemustaOn

      Ihan helvetin löysä, onko sut raiskattu banaanilla saatana?

    • upeaa.katsottavaa

      Vittusi on niin täydellinen, ettei voi mainita mitään, millä se olisi vielä kauniimpi. Kumpu kauniisti koholla myös, jos olet seisoma-asennossa. Kun levität jalkojasi, sisemmät häppärit tulevat sievästi esille. Tasapainoinen. En ole nähnyt koskaan kauniimpaa.

      Sääli, ettet voi samalla näyttää kasvojasi, mutta minulla on sellainen kokemus, että mitä kauniimpi vittu, sen kauniimpi tyttö. Ei aina, mutta useimmiten.

    • vanhempi_mies_tre

      On kyllä kaunis pimppi sulla, kiihottavat häpyhuulet ja ihana kumpu. Sun seksikumppanit on kyllä oikein onnenpoikia kun pääsevät tuosta nauttimaan, nuolemaan ja panemaan sitä. Voin vain kuvitella miten hyvältä se tuntuu kieltä ja kalua vasten.

      Kategoria voisi olla: kauneimmat pimpit ;)

    • Perseeseen_vetäjä

      Hyvältähän tuo näyttää. Voisimmeko saada kuvan myös peräaukostasi?

    • panisin

      Täydellinen.

    • Ansaitset kehujen lisäksi kauniin kiitoksen vittusi kuvasta. Kyllä on suloinen! Todella suloinen. ;-)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      143
      2886
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2082
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      89
      2043
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1987
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1769
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1445
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1220
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1188
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe