Valkeakoskella kuulemma kristityt eri seurakunnista tekevät tiiviisti yhteisteistyötä. Mutta siksikö helluntailaisten pastori on lähes aina pois kuvioista, vai onko jo kokonaan siirtyny muihin hommiin?
Niinhän raamatussakin filisteliaiset iski heti kun israelilaiset oli joko saamaisillaan jotain aikaan tai olivat heikoimmillaan. Toivottavasti saatte pian koottua palapelinne niin, että se puutuva palanen löytyy.
valkeakosken kristityt
8
415
Vastaukset
- uskokoetuksella
Amen.
- Termoskari
Kuka uskoo jumalaan enää 2018? käykää kouluja pliis amikset
- villeeerola
Ja muuten jos kirkossa ruvetaan vihkimään homoseksuaaleja ja muita sairaita ihmisiä niin on muuten moni muukin seurakunta poissa kuvioista,.
- Anonyymi
Minut suostuttaisiin vihkimään vaikka sairastan syöpää. En kuitenkaan vie minulle maailman ihaninta naista vihille, jotta hänen ei leskenä taritse loppuelämäänsä elää.
- Anonyymi
Tälläisellä pienellä paikkakunnalla esm , kirkon suntion olisi hyvä saada valita muualta
Tilaisuuteen - Anonyymi00009UUSI
EU-kirkko antaa tukirahaa kun alkaa EU-pridekirkoksi eli ottaa EU-kirkko aseman, ja sen edellytys on tuo EU-satanismi krsitillisyyteen sekotettuna, hellunta-kirkko, vapaa-kirrko, jne...
Valkeakosken helluntaiseurakunnissa satanismia?
satanismi rikoksia?
- Anonyymi
Valkeakosken kiristetyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429