Valkeakoskella kuulemma kristityt eri seurakunnista tekevät tiiviisti yhteisteistyötä. Mutta siksikö helluntailaisten pastori on lähes aina pois kuvioista, vai onko jo kokonaan siirtyny muihin hommiin?
Niinhän raamatussakin filisteliaiset iski heti kun israelilaiset oli joko saamaisillaan jotain aikaan tai olivat heikoimmillaan. Toivottavasti saatte pian koottua palapelinne niin, että se puutuva palanen löytyy.
valkeakosken kristityt
9
433
Vastaukset 9
- uskokoetuksella
Amen.
- Termoskari
Kuka uskoo jumalaan enää 2018? käykää kouluja pliis amikset
- villeeerola
Ja muuten jos kirkossa ruvetaan vihkimään homoseksuaaleja ja muita sairaita ihmisiä niin on muuten moni muukin seurakunta poissa kuvioista,.
- Anonyymi
Minut suostuttaisiin vihkimään vaikka sairastan syöpää. En kuitenkaan vie minulle maailman ihaninta naista vihille, jotta hänen ei leskenä taritse loppuelämäänsä elää.
- Anonyymi
Tälläisellä pienellä paikkakunnalla esm , kirkon suntion olisi hyvä saada valita muualta
Tilaisuuteen - Anonyymi00009
EU-kirkko antaa tukirahaa kun alkaa EU-pridekirkoksi eli ottaa EU-kirkko aseman, ja sen edellytys on tuo EU-satanismi krsitillisyyteen sekotettuna, hellunta-kirkko, vapaa-kirrko, jne...
Valkeakosken helluntaiseurakunnissa satanismia?
satanismi rikoksia?
- Anonyymi
Valkeakosken kiristetyt.
- Anonyymi00010
suomesta tulee muslimi maa v.2070 suomalaiset vähemmistönä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1661451
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 115491
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus47470