Valkeakoskella kuulemma kristityt eri seurakunnista tekevät tiiviisti yhteisteistyötä. Mutta siksikö helluntailaisten pastori on lähes aina pois kuvioista, vai onko jo kokonaan siirtyny muihin hommiin?
Niinhän raamatussakin filisteliaiset iski heti kun israelilaiset oli joko saamaisillaan jotain aikaan tai olivat heikoimmillaan. Toivottavasti saatte pian koottua palapelinne niin, että se puutuva palanen löytyy.
valkeakosken kristityt
sähläri
7
375
Vastaukset
- uskokoetuksella
Amen.
- Termoskari
Kuka uskoo jumalaan enää 2018? käykää kouluja pliis amikset
- villeeerola
Ja muuten jos kirkossa ruvetaan vihkimään homoseksuaaleja ja muita sairaita ihmisiä niin on muuten moni muukin seurakunta poissa kuvioista,.
- Anonyymi
Minut suostuttaisiin vihkimään vaikka sairastan syöpää. En kuitenkaan vie minulle maailman ihaninta naista vihille, jotta hänen ei leskenä taritse loppuelämäänsä elää.
- Anonyymi
Tälläisellä pienellä paikkakunnalla esm , kirkon suntion olisi hyvä saada valita muualta
Tilaisuuteen
- Anonyymi
Valkeakosken kiristetyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089