Edullinen yksiö vuokralle las palmasista

Jaacco

Onko tietoa mistä kysyä vuokralle pikku yksiötä las palmasista.Ajankohta olisi helmi-maaliskuu 2019.Lukenut olen että alk.300eur löytyy.Itse en ko.hintaan löytänyt.Onko kellään vinkkejä mistä kysyä?Kielimuuri on sikäli että espanjaa en osaa,englantia liian vähän.Eli suomen kielellä pitäisi asia hoitua.Kiitos tiedoista etukäteen.

28

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeilHeilButt

      Onko sinulla Harriet taas asiakkaat vähissä kun sorrut markkinointiin taas täällä palstalla. Tämähän sinulla on ollut pahana tapana jo vuosia, aivan kuten Suomikerholla olemme useasti todenneet.
      Nyt on sinun vuorosi Harriet. Annappa vinkki asunnon vuokraajasta. Me niin mielenkiinnolla odotamme että minkä niminen onkaan suosituin ja luotetuin välittäjä.

      • aulianneli

        Las Palmasista ei kyllä 300 eurolla saa yksiötä,hinnat ovat 500 -700 euroa kk.


      • Adalmiina

        Välittäjä taitaa nyt nostaa hintatasoa suuremman palkkion toivossa. Olen jo vuosikausia löytänyt Las Palmasista asunnon 300-320 euron kuukausihintaan. Viime talvena maksoin kaksiosta 315 kuukaudessa. Eikö noilla välittäjillä ole omaatuntoa.


    • trollaatitrollaa

      Se on trolli tuo aloittaja. On vastannut itselleen myös nimimerkeillä HeilHeilButt ja aulianneli.

      • aulianneli

        En ole trolli vaan asiallinen kirjoittaja,tunnen Las Palmasin ,kun ole vuodesta 1969 siellä käynyt. Nämä hörhöt saisi kyllä poistaa jotka tänne asittomuuksia kirjoittelee.


    • Kerttusetä.Inglesistä

      Inglesistä voin tarjota edullisen asunnon jos olet nuori mies ja poikarakkaudesta kiinnostunut. Kerttusetä tarjoaa luonnossa maksua vastaan elämäsi kyytien lisäksi mhös asunnon jossa viihdyt. Jos kiinnostaa, kysele Kerttusetää Kuparipannu ravintolasta. Sieltä saat yhteystiedot.

      • Trolliolet

        Kerttusetä ei ole mikään eläkepappa. Kerttusetä on legenda Inglesissä ja tietäisit sen jos olisit siellä joskus käynyt. Miksi siis syyttelet ja trollaat koko ajan samaa potaskaa.


      • Ilpo63

        Kuparipannu on todellinen gourmet ravintola jonka takia kannattaa valita mielummin Ingles. Aurinkoinen ja huippuviihtyusä Ingles kun tarjoaa kaikkea mitä lomalta voi vaatia. Kuparipannu on kuitenkin se syy miksi minä matkustan Inglesiin jatkuvasti. Herkullinen suomilautanen kun vaan on niin vastustamaton.


      • Otavyölaukkumukaan
        Ilpo63 kirjoitti:

        Kuparipannu on todellinen gourmet ravintola jonka takia kannattaa valita mielummin Ingles. Aurinkoinen ja huippuviihtyusä Ingles kun tarjoaa kaikkea mitä lomalta voi vaatia. Kuparipannu on kuitenkin se syy miksi minä matkustan Inglesiin jatkuvasti. Herkullinen suomilautanen kun vaan on niin vastustamaton.

        Kalliiksi tulee sinun ruokailut jos Inglesiin asti pitää mennä kaalikääryleiden ja perunamuusin takia. Minä saan pottuja ja kaalikääryleitä lähikaupasta. Inglesissä voi sitten ruokailla jossain ihan muualla kuin Suomijuttien vakipaikoissa. Voiko olla enää juntimpaa kuin lomalla ensimmäisenä mennä vetämään muusia ja hernesoppaa. Sandaalit ja valkoisilla tennissukilla verhoillut pikku jalat vaan tasatahtia napsaa Inglesin katuun kun juntit rientää hernesopan ääreen. Iltapalaksi sitten matkalaukusta Reissumiestä ja HK:n sinistä, ei vittu!


      • Äjlböivöjivpiupijpuivpu
        Ilpo63 kirjoitti:

        Kuparipannu on todellinen gourmet ravintola jonka takia kannattaa valita mielummin Ingles. Aurinkoinen ja huippuviihtyusä Ingles kun tarjoaa kaikkea mitä lomalta voi vaatia. Kuparipannu on kuitenkin se syy miksi minä matkustan Inglesiin jatkuvasti. Herkullinen suomilautanen kun vaan on niin vastustamaton.

        Niin mikä olikaan kaalikääryleen hinta tällä kertaa?


      • Otavyölaukkumukaan
        Äjlböivöjivpiupijpuivpu kirjoitti:

        Niin mikä olikaan kaalikääryleen hinta tällä kertaa?

        Aitoa junttia ei kiinnosta kaalikääryleen hinta. Aito juntti latoo sellaisen määrän taaloja tiskiin että varmasti saa eteensä kaalikääryleitä ja hernesoppaa. Koko pitkä vuosi on taas odotettu tuota makuelämystä. Aamu on alkanut matkalaukusta kaivetuista kaurahiutaleista tehdyllä puurolla. Netistä printattuun Inglesin karttaan on työpaikalta pöllityllä kynällä merkattu Suomibaarien paikat ja opeteltu reitit hotellilta ruokakeitaille. On se mukavaa noilla maailmanmatkaaja junteilla tutustua paikallisiin ravintoloihin joita pyörittää paikalliset kanarialaiset Rane, Keke, Ike, Eikka ja Markku.


      • KerttuOnHaamu
        Trolliolet kirjoitti:

        Kerttusetä ei ole mikään eläkepappa. Kerttusetä on legenda Inglesissä ja tietäisit sen jos olisit siellä joskus käynyt. Miksi siis syyttelet ja trollaat koko ajan samaa potaskaa.

        Inglesissä ei ole moisesta sedästä koskaan edes kuultukaan!!!


      • Marja46

        Minä olen Kerttusedän tavannut ja hänen valovoimaisesta seurastaan nauttinut. Miksi haluat levittää valheita yhdestä Inglesin suomiyhteisön tukipilarista, häiritseekö miehen hameen käyttö vai mieltymykset seksuaalisesta suuntautumisesta vai mikä on syy. Ei Kerttusetä aina hameessa kulje, vaan välillä on niin komea ilmestys että naisilla Inglesissä polvet tutisevat. Vahinko vaan, etteivät sukupuoleni edustajat häntä sillälailla kiinnosta. Miksi siis levität valheita. Oletko trolli?


      • MarjaOnhourupää
        Marja46 kirjoitti:

        Minä olen Kerttusedän tavannut ja hänen valovoimaisesta seurastaan nauttinut. Miksi haluat levittää valheita yhdestä Inglesin suomiyhteisön tukipilarista, häiritseekö miehen hameen käyttö vai mieltymykset seksuaalisesta suuntautumisesta vai mikä on syy. Ei Kerttusetä aina hameessa kulje, vaan välillä on niin komea ilmestys että naisilla Inglesissä polvet tutisevat. Vahinko vaan, etteivät sukupuoleni edustajat häntä sillälailla kiinnosta. Miksi siis levität valheita. Oletko trolli?

        Marja46 on jo siinä iässä, että näkee haamuja.


      • Valehtelija.olet

        Tai sinä olet homokammoinen trolli. Veikkaan jälkimmäistä. Kerttusetä on legenda ja suomiyhteisön tukipilari Inglesissä. Kateellisia valehtelijoita täällä riittää. Edellä yksi sellainen


      • hetero-supermies
        Marja46 kirjoitti:

        Minä olen Kerttusedän tavannut ja hänen valovoimaisesta seurastaan nauttinut. Miksi haluat levittää valheita yhdestä Inglesin suomiyhteisön tukipilarista, häiritseekö miehen hameen käyttö vai mieltymykset seksuaalisesta suuntautumisesta vai mikä on syy. Ei Kerttusetä aina hameessa kulje, vaan välillä on niin komea ilmestys että naisilla Inglesissä polvet tutisevat. Vahinko vaan, etteivät sukupuoleni edustajat häntä sillälailla kiinnosta. Miksi siis levität valheita. Oletko trolli?

        Olen homokammoinen, myönnän rehellisesti. Ainakin tämän palstan ym.kirjoittelun jälkeen !
        Ei ole onneksi tullut vastaan tuo Kerttu . Enkä ole kuullutkaan mistään kertusta.Toistakymmentä kertaa olen Inglesissä ollut ja saanut olla hinttareilta rauhassa,


    • Canario

      Me canariot suosimme ruokaravintolana Pepe Chiringon ravintolaa Avenida Tirajanan ja Cita ostoskeskuksen risteyksessä.

      • Aitocanario

        Olet feikki canario. Me oikeat canariot emme käy Pepen grillillä, vaan me aidot canariot ruokailemme ruokaravintola Karhussa, kuten myös ruokailemme laaturavintola Kontulan Helmessä.
        Kontulan Helmi ravintolassa ravintolakokki Jenni loihtii herkulliset ateriat jotka maistuvat jokaiselle.


      • Pystyssäkaikkialle
        Aitocanario kirjoitti:

        Olet feikki canario. Me oikeat canariot emme käy Pepen grillillä, vaan me aidot canariot ruokailemme ruokaravintola Karhussa, kuten myös ruokailemme laaturavintola Kontulan Helmessä.
        Kontulan Helmi ravintolassa ravintolakokki Jenni loihtii herkulliset ateriat jotka maistuvat jokaiselle.

        Onko Karhu vielä pystyssä???


      • KorvapuustiOnhyvää
        Aitocanario kirjoitti:

        Olet feikki canario. Me oikeat canariot emme käy Pepen grillillä, vaan me aidot canariot ruokailemme ruokaravintola Karhussa, kuten myös ruokailemme laaturavintola Kontulan Helmessä.
        Kontulan Helmi ravintolassa ravintolakokki Jenni loihtii herkulliset ateriat jotka maistuvat jokaiselle.

        Tarkoitat siis korvapuusteja ateriaksi?


    • Asiakeskustelija

      Mitä on tapahtunut palstalla kun trollauksia ei ole ilmaantunut moneen päivään. Prepaidista virta loppu vai mistä on kyse.

      • Sairasolet

        Sairas tyyppi vastailee taas itselleen.


    • AdaImiina

      Prepaidissa on siis virtaa. Mitään sanottavaa palstalle ei sensijaan ole. Koskahan tuo tyyppi tajuaa tekevänsä itsestään naurettavan pellen. Hävettää tuollaiset.

      Las Palmasissa vuosia asuneena sanon että on hyvin helppo löytää 300 euron asunto vuokralle. Jos siis puhuu espanjaa ja välttelee pahimpia turistialueita.

      • sairasolet

        Yksinpuhelu jatkuu. Mahdatko tajuta kuinka sairas olet


      • ihmeBantu

        Mulla on niin vaikeeta. Siksi trollaan ja syyttelen muita ongelmistani.


      • pysykää.asiassa

        Miten trollaamisenne liittyy palstan aiheeseen


      • aulianneli

        Kirjoittelin ennen aadalmiina nimimerkillä,mutta tämä trolli vei nimimerkkini. Kummallista etttä näitä trolleja ei saada pois näiltä sivuilta.


    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe