Uskotko että tunteet

Ky_s_my_s

ovat molemminpuolisia kaivattunne kanssa?

86

2368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

      NOUP....
      Rakastaa toista....😢🍀🌸

      • liianhengenvaarallinen

        Niin minua ei kannata rakastaa mutta ihmisenä pitää minusta voit, jos haluat.


      • iloakuitenkin

        Voisitko harrastaa hänen kanssaan seksiä vaikka hän rakastaisikin toista enemmän?


      • enoleaivanvarma

        En tiedä uskaltaisinko jonkun ellun kanssa harrastaa seksiä ilman kondomia ainakaan, mutta pitäisin ehkä hänestä seksuaalisessa mielessäkin luultavasti.


      • Elluhalloyb

        Mä voisin rakastella ihan vapaasti ...
        Ilman mitään rajoitteita...🌸🍀😉👍
        Mut suudella sun täytyy hyvin...
        Vaatimus yksi..😘


    • Enää

      Ei vaikuta siltä. Mä kaipaan häntä vielä 2080-luvulla.

      • miksieivaikuta

        Siltä enää? Jos saa kysyä


      • Muistan_palstalaisen
        miksieivaikuta kirjoitti:

        Siltä enää? Jos saa kysyä

        akkeli ei jaksa enää kaivata kun ukkonsa ei vastaa viesteihin.
        Tökännyt sille viidessä vuodessa 10 viestii eikä vastausta


      • Enää
        miksieivaikuta kirjoitti:

        Siltä enää? Jos saa kysyä

        Kyllä ne on Noi tosielämän tapahtumat,jotka puhuvat puolestaan
        ..


      • miksieivaikuta
        Enää kirjoitti:

        Kyllä ne on Noi tosielämän tapahtumat,jotka puhuvat puolestaan
        ..

        Siksikö sinua ei ole näkynyt enää?


      • Enää
        miksieivaikuta kirjoitti:

        Siksikö sinua ei ole näkynyt enää?

        Näkynyt missä?


      • miksieivaikuta
        Enää kirjoitti:

        Näkynyt missä?

        Ei mitään. Kunhan kysyin.


    • aitoriitta

      Sinäkin rakastat toista. Hyväksy se vaan äläkä pyristele sitä vastaan. Joskus sitä vaan jonkun kanssa synkkaa mutta jos oikein ajattelet, niin ei meistä paria tulisi. Olemme samanlaisia mutta kuitenkin eri maailmasta. Meillä on parimme.

    • ykss

      Rakastaa varmaan vaimoaan ja on ärsyyntynyt minusta.

      • Jmannn

        Totta turiset


    • Ikäväonkuitenki

      Ei ole. Yksipuolista ikävää ja kaipausta tämä on.

    • aitoriitta

      Minä pidän sinusta ihmisenä ja ystävyys kanssasi on hieno asia. Minulla on 40 vuoden suhde rakkaaseen mieheen, jonka kanssa minulla on lapset. Tunnemme toistemme tavat ja olemme muovautuneet samankaltaiseksi. Voimme olla tuntikausia puhumatta ja muistutamme toisiamme. On turvallista olla. Samoin sinulla varmaan vaimosi kanssa. Luulen, että teillä on hyvä suhde ja se muuttuu vielä paremmaksi. Kaikki mahdollisuudet on.

    • KalpeaKuu

      En usko.

      • aitoriitta

        Minä uskon. Vaimosi on jo nyt korkeatasoinen ja muuttuu vieläkin korkeatasoisemmassa sinun avustuksellasi. Osaat nimittäin sen homman.


      • KalpeaKuu
        aitoriitta kirjoitti:

        Minä uskon. Vaimosi on jo nyt korkeatasoinen ja muuttuu vieläkin korkeatasoisemmassa sinun avustuksellasi. Osaat nimittäin sen homman.

        Mitähän mahdat aitoriitta tarkoittaa? Olen nainen, ja miestä kaipaan.


    • kaipuri

      Aivan varma että ei ole, minä tyhmänä vain kaipaan 😒

    • tavallaanoli

      Häntä kiinnostaa ja hän välittää jollain tavalla, mutta miten, ei harmainta aavistusta. Kauhean tasapainoista ei ole oma esiintyminen ollut. Häntä taitaa kiinnostaa yleensäkin miten ihmiset reagoivat. Ehkä olin vain hankalasti luokiteltava tapaus.

      Omalta puoleltakaan en osaa sanoa mitä ne tunteet ihan tarkkaan ottaen oli. Sen vaan että niillä oli väliä.

      • OtaYhteys

        Pitäisköhän sun selvittää? Sekä omat tunteesi että sen toisen.


    • M---

      No kyllä moni asia on viitannut siihen että hän ei halua mun luovuttavan lopullisesti, vaikka hyvinkin päinvastaisia ja siten ristiriitaisia signaaleja on antanutkin (jotka ovat selitettävissä muista järkiperäisistä syistä). Hän ei ole koskaan kertonut tunteistaan mua kohtaan mulle suoraan, oikeastaan ihan ymmärrettävistä syistä. Luulen että hän haluaa vain pelata varman päälle ja toimia vasta sitten, kun aika on kypsä. Pelissä on kuitenkin todella paljon. Ehkä kaikki. Ja mä tiedän, että yksi viimeisimmistä asioista ellei viimeisin mitä hän haluaa, on joutua pettymään muhun. Siksi hän mieluummin pysyttelee toistaiseksi etäällä, koska ei voi olla vielä varma. Näin olen tilanteen tulkinnut. Mikäli olen täysin hakoteillä ja väärässä niin sitten olen ja se siitä. Vaikka meistä ei koskaan tulisikaan mitään, en tule hetkeäkään katumaan että olen häntä rakastanut ja hänelle omistautunut.

      • Mooi

        Kenelle tää mahtaa mennä? Mikä toi järkiperäinen syy sit on? :)


      • M---
        Mooi kirjoitti:

        Kenelle tää mahtaa mennä? Mikä toi järkiperäinen syy sit on? :)

        No niitä mun juttuja on vaan ollut niin vaikea niellä. Se jo yksistäänkin riittää syyksi hänelle toimia niinkuin on toiminut.
        Mutta myös se, kun olen vain selitellyt paljon enemmän kuin mitä olen oikeasti käytännössä tehnyt, näyttänyt ja osoittanut. No on mulla ihan tarpeeksi aikaa muuttaa tämäkin asia.


      • Mooi
        M--- kirjoitti:

        No niitä mun juttuja on vaan ollut niin vaikea niellä. Se jo yksistäänkin riittää syyksi hänelle toimia niinkuin on toiminut.
        Mutta myös se, kun olen vain selitellyt paljon enemmän kuin mitä olen oikeasti käytännössä tehnyt, näyttänyt ja osoittanut. No on mulla ihan tarpeeksi aikaa muuttaa tämäkin asia.

        Mitkä sun kaks ekaa kirjainta on?


      • M---
        Mooi kirjoitti:

        Mitkä sun kaks ekaa kirjainta on?

        Ma


      • Kunhankysäsin
        M--- kirjoitti:

        Ma

        Nainen vai mies Ma?


      • M---
        Kunhankysäsin kirjoitti:

        Nainen vai mies Ma?

        Mies olen. Onko tämä joillekin epäselvää? Eikö sitä mun nimen kirjaimia tiedusteltu eikä kaivattuni?


      • Olet_tehnyt_jo_tarpeeksi
        M--- kirjoitti:

        Mies olen. Onko tämä joillekin epäselvää? Eikö sitä mun nimen kirjaimia tiedusteltu eikä kaivattuni?

        Turpa jo umpee huora!


      • Kunhankysäsin
        M--- kirjoitti:

        Mies olen. Onko tämä joillekin epäselvää? Eikö sitä mun nimen kirjaimia tiedusteltu eikä kaivattuni?

        Aa, sorry. Ei selvinnyt mulle mistään, että mies olet. Joo, kyllä joku sinun nimen alkukirjaimia kyseli.


    • molemmillajotain

      On hänellä jotain tunteita minua kohtaan, mutta taitaa tykätä toisesta vielä enemmän. Eli on molemminpuolisia, mutta minä tunnen vaan enemmän häntä kohtaan ja hän ei niin paljoa minua kohtaan.

      • ehkäjotainjoskus

        Oletko varma, että tykkää toisesta enemmän? Tai että sulla on enemmän tunteita kuin hänellä? Joskus voi olla niinkin, ettei voi verrata, kun toisesta tykkää toisella tavalla.

        No en tiedä miksi vastasin tähän. Ehkä siksi, että oletan hänellä parhaassa tapauksessa olevan jotain tunteita, muttei siinä määrin kuin itselläni. Siis vähän samoin aatoksin. Ja toisaalta jos hän mua kaipailis täällä (not gonna happen) niin silloin hän vois ajatella kuten sinä. Mutta päättelen kuitenkin, ettei hänellä ole kuin ehkä neutraalin myönteisiä tuntemuksia mua kohtaan. Ehkä joskus oli enemmän, tai sitten ei.


      • molemmillajotain
        ehkäjotainjoskus kirjoitti:

        Oletko varma, että tykkää toisesta enemmän? Tai että sulla on enemmän tunteita kuin hänellä? Joskus voi olla niinkin, ettei voi verrata, kun toisesta tykkää toisella tavalla.

        No en tiedä miksi vastasin tähän. Ehkä siksi, että oletan hänellä parhaassa tapauksessa olevan jotain tunteita, muttei siinä määrin kuin itselläni. Siis vähän samoin aatoksin. Ja toisaalta jos hän mua kaipailis täällä (not gonna happen) niin silloin hän vois ajatella kuten sinä. Mutta päättelen kuitenkin, ettei hänellä ole kuin ehkä neutraalin myönteisiä tuntemuksia mua kohtaan. Ehkä joskus oli enemmän, tai sitten ei.

        Jos hän ajattelisi minua samoin kuin minä häntä niin hän aivan varmasti tulisi luokseni. Ei ole mikään arka ihminen.


    • Vaikeasanoakun

      joskus tuntuu että todellakin molemminpuolisia mutta toisinaan taas ettei ollenkaan. Kovin ristiriitaista.

    • JosEiOleSekasin

      Kai se nyt on kun jotain suhdettakin haluamme irl viritellä välillemme


      Ei kai sitä muuten sellaisia haluaisi.
      Minä en ainakaan keksi yhtään syytä miksi haluaisi suhteen ihmiseen johon ei tunteet ole molemminpuoliset

      • onvarmaankummallakin

        Juuri noin. Eihän kukaan säädä mitään sellaisten kanssa joihin ei ole tunteita.


    • KaikkiTietää

      Uskon. Ei vain voitu olla yhdessä, liian paljon pelissä, tärkeämmilläkin ihmisillä. Molemmilla ihan hyvin asiat, ehkä tämä hiipuu joskus. Vaikka en edes toivo sitä.

      • kysymystä

        Kenen etu meni muka teidän edun edelle?


      • Odotellaan

        Lasten tietysti. Kummankin. Tavalla jota en voi avata. On olemassa julmia ja häiriintyneitä ihmisiä.


    • sitkeäsydänjossaintäällä

      Olen käynyt tunteiden vuoristorataa vuosien ajan hänen suhteensa.Hänestä tuli tosi tärkeä minulle. Ehkä ne tunteet ovat olleet molemminpuolisia.Hän herätti minussa paljon tunteita.Kuin sadun nukkuvan prinsessan.Elämä vain on reaalista.Ei mitään satua.En minä odota prinssiä joka herättää minut suudelmallaan.Olen hereillä ja tiedostan mitä elämäni on.

      Meillä on ollut joku kummallisen voimakas yhteys.Usein olen sitä ihmetellyt.Siitä olen vain edelleen surullinen ettemme kohdanneet ja puhuneet toisillemme.Kasvoista kasvoihin.Arkielämäni on täynnä kohtaamisia.Yhtä olen jäänyt kaipaamaan. Jäit sydämeeni.
      Aurinkoista kesää sinulle kaivattuni.

    • rfthyuj

      En koska kävikin ilmi että on mennyt naimisiin ja miehensä kanssa vain tekivätkin pilkkaa niinkuin kaikki muutkin alusta alkaen mutta minkäs teet täytyy vain odotella että elämä päättyy.

      • KalpeaKuu

        Tuli kurja olo puolestasi. Toivottavasti löydät vielä valoa elämääsi. Pimeys jossa olet varmaankin nyt, ei ole vieras minullekaan.


    • stoori

      Uskoin, en uskonut, uskoin ... -> ei tietoa. Pitkä matka ja paljon sattumuksia.

      • ihmisikä

        Kuinka pitkä?


    • yeabutnobut

      kyl joose, mut se on aviossa tahollaan

    • Ko_

      Kyllä me tunnemme jotain, mutta mitä me tunnetaan, se on tietysti asia erikseen!
      Ja se info ei ole minun tiedossa!

    • HuonoYhdistelmä

      Hän haluaa seksisuhteen ja omistaan useita naisia joilla käy kun aikaa liikenee.

      Minä haluaisin normaali parisuhteen jossa oltais yhdessä joka päivä ja ei muita ja seksiä.

      Yhteistä meidän tunteissa on siis vain seksi

      • HuonoYhdistelmä

        Ja seksistäkään ei mitään iloa kun sitä tulee kerran viikossa tai kuussa

        Joka päivä pitäisi saada jos multa kysytään mutta ei saa kun muillekin pitää antaa.

        En ole yhtään tyytyväinen enkä tyydytettykään joten oikeastaan ei meitä yhdistä mikään


      • AikaPuppua
        HuonoYhdistelmä kirjoitti:

        Ja seksistäkään ei mitään iloa kun sitä tulee kerran viikossa tai kuussa

        Joka päivä pitäisi saada jos multa kysytään mutta ei saa kun muillekin pitää antaa.

        En ole yhtään tyytyväinen enkä tyydytettykään joten oikeastaan ei meitä yhdistä mikään

        Mistä revit näitä spekulaatioitasi?


      • HuonoYhdistelmä

        Hänen teoista ja sanoista


    • Joskusselvitin

      Ikäväkyllä ei ole, mutta näillä mennään.

    • eivoiväkisten

      Taitaa tykätä enemmän jostakin muusta naisesta. Kyllähän tuo sanois ja osoittais sen,jos tykkäis.

      • jaantaasiksirauhaa

        Paitsi jos hänkin puolestaan on tulkinnut sinun tykkäävän jostain toisesta miehestä enemmän ja siksi ei sitten yritä tuppautua.


      • eivoiväkisten

        Paitsi, jos olen tehnyt tykkäykseni varsin selväksi.


      • jaantaasiksirauhaa

        Kahdella ihmisellä voi olla hyvin erilainen käsitys silti. Omasta mielestäsi olet tehnyt selväksi, sitten jos joskus kysyt häneltä, niin hän saattaa sanoa, ettei olisi osannut arvata, että sinulla on tunteita häntä kohtaan.


      • sivustaseur.kyselee
        jaantaasiksirauhaa kirjoitti:

        Paitsi jos hänkin puolestaan on tulkinnut sinun tykkäävän jostain toisesta miehestä enemmän ja siksi ei sitten yritä tuppautua.

        Niin ja olipa ne tulkinnat sitten oikeita tai vääriä, mennäänkö sitä äärimmäisyyksiin sen rauhaan jättämisen kanssa? Kai sitä nyt edes vähän voisi yhteyttä pitää? Tää koskee omassa tilanteessa molempia.

        Mites, rauhanmies, tuo alkuperäinen kysymys kohdallasi? Uskotko, että on molemminpuolisia? Miksi uskot, miksi et?


      • jaantaasiksirauhaa
        sivustaseur.kyselee kirjoitti:

        Niin ja olipa ne tulkinnat sitten oikeita tai vääriä, mennäänkö sitä äärimmäisyyksiin sen rauhaan jättämisen kanssa? Kai sitä nyt edes vähän voisi yhteyttä pitää? Tää koskee omassa tilanteessa molempia.

        Mites, rauhanmies, tuo alkuperäinen kysymys kohdallasi? Uskotko, että on molemminpuolisia? Miksi uskot, miksi et?

        Se, että annan rauhaa, koska uskon hänellä olevan toisen, on vain toinen puoli tarinasta. Toinen puoli on, että suojelen itseäni. Tunnen häntä kohtaan jotain hyvin voimakasta ja en tietenkään halua tahallani sotkea itseäni näkemällä häntä ja kuulemalla hänen ääntään. Tottakai se jutteleminen ja yhteyden pitäminen on kivaa jne. mutta olo sen jälkeen on raastava.

        On ollut molemminpuolisia tunteita, kyse ei uskomuksesta, vaan tiedosta. Nyt pitää vaan meistä toisenkin yrittää päästä niistä yli.


      • sivustaseur.kyselee
        jaantaasiksirauhaa kirjoitti:

        Se, että annan rauhaa, koska uskon hänellä olevan toisen, on vain toinen puoli tarinasta. Toinen puoli on, että suojelen itseäni. Tunnen häntä kohtaan jotain hyvin voimakasta ja en tietenkään halua tahallani sotkea itseäni näkemällä häntä ja kuulemalla hänen ääntään. Tottakai se jutteleminen ja yhteyden pitäminen on kivaa jne. mutta olo sen jälkeen on raastava.

        On ollut molemminpuolisia tunteita, kyse ei uskomuksesta, vaan tiedosta. Nyt pitää vaan meistä toisenkin yrittää päästä niistä yli.

        Kannattaisiko kuitenkin vielä jutella asioista? Tai olisiko se mahdollista?
        Miten ajattelet, että se vaikuttaisi sinuun, jos tietäisit varmaksi, että hänellä on edelleen tunteita tai että niitä ei ole? Eikö jatko olisi kuitenkin helpompaa, jos ei tarvitsisi arvailla eikä perustaa päätöksiä epävarmuudelle?

        Itse ajattelen, että varma tieto, olipa se totuus mitä tahansa, olisi tässä vaiheessa ainoa tie ulos tästä tilanteesta. Vaikka se ei välttämättä vaikuttaisi näkyvään lopputulokseen, itselläni se vaikuttaisi silti koko loppuelämään. Vaikka se olisi raastavaa (mitä se olisi kummassa tahansa vaihtoehdossa), niin se on ainoa keino päästä eteenpäin. Jos edes kerran elämässä saisin sanoa hänelle, mitä todella tunnen. Ja jos edes kerran elämässä saisin tietää, mitä hän tuntee. Eikö se olisi kaiken tuskan arvoista?

        Jos nyt vastoin kaikkia todennäköisyyksiä olisit hän, tai vaikka vain vastaavassa tilanteessa, niin pyydän, että älä pakene enää tätä asiaa, älä jätä enää epätietoisuuteen. Et tiedä, miten paljon tarvin sitä tietoa. Et tiedä, mitä kaikkea käyn läpi...


      • jaantaasiksirauhaa

        Minulla on häntä kohtaan vahvat tunteet ja hän ilmaisi, ettei hän tunne (enää) minua kohtaan oikein mitään. Silloinen tilanne jäi siis molempien tietoon. Eli mistään pakenemisesta tai epätietoisuuteen jättämisestä tässä ei nyt todellakaan ole kyse, ei ainakaan minun puoleltani.

        Ajan kuluessa osaan varmaan käsitellä sen, että en vaan ollut hänen mieleensä tarpeeksi. Kyllähän se aluksi aina tuntuu pahalta ja sitä miettii vaan omia vikoja ja puutteitaan, mutta jossain vaiheessa helpottaa.

        Hyvin vaikea uskoa siihen sattumaan, että hänkin kirjoittaisi täällä. Minä taas kirjoitan tänne siksi, koska täällä on helppo jutella ikävästä ja minun ei ole oikeassa elämässä niin kovin helppo kenellekään siitä puhua.


      • sivustaseur.jne
        jaantaasiksirauhaa kirjoitti:

        Minulla on häntä kohtaan vahvat tunteet ja hän ilmaisi, ettei hän tunne (enää) minua kohtaan oikein mitään. Silloinen tilanne jäi siis molempien tietoon. Eli mistään pakenemisesta tai epätietoisuuteen jättämisestä tässä ei nyt todellakaan ole kyse, ei ainakaan minun puoleltani.

        Ajan kuluessa osaan varmaan käsitellä sen, että en vaan ollut hänen mieleensä tarpeeksi. Kyllähän se aluksi aina tuntuu pahalta ja sitä miettii vaan omia vikoja ja puutteitaan, mutta jossain vaiheessa helpottaa.

        Hyvin vaikea uskoa siihen sattumaan, että hänkin kirjoittaisi täällä. Minä taas kirjoitan tänne siksi, koska täällä on helppo jutella ikävästä ja minun ei ole oikeassa elämässä niin kovin helppo kenellekään siitä puhua.

        Hyvä jos tiedät varmaksi. Kait hän on sulle sen siis ääneen sanonut, eikä niin, että olet vain tulkinnut sen jostain?

        Siksipä sitä varmaan täällä ollaan, ajatuksia purkamassa. Eihän näistä oikein kenenkään kanssa voi oikeasti puhua. Vaikka pitäisi kyllä lopettaa tämä turhien toiveiden ruokkiminen tuntemattomien kirjoituksilla. Hiljaisuus oikeassa elämässä puhukoon puolestaan... Hyvää jatkoa sulle, koitetaan molemmat pärjäillä!


      • ettetkadumyöhemmin
        jaantaasiksirauhaa kirjoitti:

        Se, että annan rauhaa, koska uskon hänellä olevan toisen, on vain toinen puoli tarinasta. Toinen puoli on, että suojelen itseäni. Tunnen häntä kohtaan jotain hyvin voimakasta ja en tietenkään halua tahallani sotkea itseäni näkemällä häntä ja kuulemalla hänen ääntään. Tottakai se jutteleminen ja yhteyden pitäminen on kivaa jne. mutta olo sen jälkeen on raastava.

        On ollut molemminpuolisia tunteita, kyse ei uskomuksesta, vaan tiedosta. Nyt pitää vaan meistä toisenkin yrittää päästä niistä yli.

        Jos tykkäät niin suojelemalla itseäsi voit menettää sen ketä oikeasti rakastat. Pitää uskaltaa laittaa itsensä likoon näissä tykkää asioissa.


      • DDDDDD

        Ketä kaipailet?


      • eihiljaisuudellakoskaan
        sivustaseur.jne kirjoitti:

        Hyvä jos tiedät varmaksi. Kait hän on sulle sen siis ääneen sanonut, eikä niin, että olet vain tulkinnut sen jostain?

        Siksipä sitä varmaan täällä ollaan, ajatuksia purkamassa. Eihän näistä oikein kenenkään kanssa voi oikeasti puhua. Vaikka pitäisi kyllä lopettaa tämä turhien toiveiden ruokkiminen tuntemattomien kirjoituksilla. Hiljaisuus oikeassa elämässä puhukoon puolestaan... Hyvää jatkoa sulle, koitetaan molemmat pärjäillä!

        Ei. Hiljaisuus on huono. Asiat pitää osata kohdata ja selvittää. Sopimalla sopia ratkaisu. Oli se sitten yhteinen jatko tai loppu.


      • jaantaasiksirauhaa
        ettetkadumyöhemmin kirjoitti:

        Jos tykkäät niin suojelemalla itseäsi voit menettää sen ketä oikeasti rakastat. Pitää uskaltaa laittaa itsensä likoon näissä tykkää asioissa.

        Minä laitoin aika paljonkin likoon silloin kun paljastin tunteeni. Ja menetin hänet jo. Ja se kyllä kaduttaa. Mutta on aika vähän mitä olisin voinut tehdä eri tavalla.


      • jaantaasiksirauhaa
        sivustaseur.jne kirjoitti:

        Hyvä jos tiedät varmaksi. Kait hän on sulle sen siis ääneen sanonut, eikä niin, että olet vain tulkinnut sen jostain?

        Siksipä sitä varmaan täällä ollaan, ajatuksia purkamassa. Eihän näistä oikein kenenkään kanssa voi oikeasti puhua. Vaikka pitäisi kyllä lopettaa tämä turhien toiveiden ruokkiminen tuntemattomien kirjoituksilla. Hiljaisuus oikeassa elämässä puhukoon puolestaan... Hyvää jatkoa sulle, koitetaan molemmat pärjäillä!

        Kyllä, hän kertoi sen puhelimessa ihan ääneen tuon hiipumisen.


    • LunaR

      Eivät ole yhtenäisiä, joka on harmi.

    • kukanäitälaskee

      Totanoinni. Oli.
      Kumpikaan ei tehny mitää joten siihen se sitten jäi. Ei siis elämää suurempaa.

      Parempaa vissiin on tulossa. Jotenkin haluisin teleportata itteni siihen parempaan suoraan. Ja hänen ajatteluun joka on vasta tulossa.

    • muustakylläkin

      En, koska en tiedä mitä hän minusta ajattelee. Ei olla koskaan juteltu tunneasioista.

    • Miika_

      Tietenkin.

      Enhän muuten viettäisi älyllistä paastoa tämän palstan kautta.

      • Anatolian_lumihuiput

        Ah ha-ha! Tämä naula veti. 'Älyllinen paasto' rapsutti kyltymätöntä hermostoani.


    • tiedänettäon

      koska olemme tekemisissä ihan oikeassa elämässäkin, eikä hän edes ole täällä. Tämän saman olen sanonut tänne ennenkin lähes samanlaiseen kyselyyn. :)

    • vanha-äijä

      No,ei maar ol.

    • kyynel

      En usko enää.Aika on tehnyt tehtävänsä.

    • uskonsittenkin

      Taitaa olla...
      ❤❤

      • sydänsenkertoo

        Mikäs sun uskon palautti? :)


      • Muakinkiinnostaa

        Koska selvis sulle se?


    • OmanTienTaablaaja

      Toivoisin näin, mut eipä ole viimeaikoina tullut vastakaikua eli epäilen vahvasti et on yksipuolista?

    • partaeukko

      Ei onnistu tämä omista hiuksista palmikon tekeminen yhdellä kädellä ja mitään näkemättä, ajattelin että nyt kun hiukset ovat niin pitkäksi kasvaneet: voisin kokeilla tehdä tyttömäisiä palmikoita tai muita, en osaa ei onnistu... melkein 1 umpisolmu onnistui.

      Olisi helppoa jos joku tyttö vain tekisi sen mutta en edes halua olla luuserin pitkälettisen näköinen "partainen puolimies" ajan lyhyeksi.

      • Vaaleatpitkäthiukset

        Ranskalainen letti sulle. Ois hyvä.
        Voisin tulla letittämään. Yksinkin kyllä siihen pystyt.


    • enoikeentiedämitäuskoa

      Kunpa saisikin siihen varmuuden.. :/

      • tunteita

        Mikä toisi varmuuden?


      • enoikeentiedämitäuskoa

        Siihenhän on monia keinoja, ihan mikä itsestäsi tuntuu parhaalta vaihtoehdolta :)


    • tulijameni

      Naiselle olin vain jonkinlainen kevätihastus. En tiedä enää mitä ajatella.

      • NaisenTunne

        Minun "kevätihastus" on näköjään myös kesä ihastus.... taitaa olla myös syksy ja talvi-ihastus. Se ei auta. Hän sanoi minulle, että ei kiinnosta :( joten en voi mitään muuta, kuin ihastua itsekseni.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe