Olisi etsinnässä imuri sedälle. Pitäisi saada vähän paikkoja putsailtua ;))
Jos olet kiinnostunut siivoamaan, niin laitahan viestiä... Voidaan kyllä samalla laittaa sinunkin paikat kuntoon ;)
Etsinnässä imuri
3
239
Vastaukset
- Offooffofo
En kuulu mihinkään uskontoon. Eronnut kirkosta. Rikosilmoitus näistä sadisteista jotka kiduttanut vuosia ja vammauttanu.
Miksi edes SUPO ei auta kun pyysin suojelua. Todistelun esto. Totuuden esto. - tossa_ois_halpa
Myydään useita vuosia käytössä ollut punainen Philips Expression -pölynimuri. Teho 350 watt, max 1800 watt. Sisäänkelautuva virtajohto ja pituussäädettävä suulakeosa, jossa on myös harjasosa kovempia lattiapintoja varten. Suulakeosassa toinen pehmuste irronnut, mutta itse imuri toimii kuitenkin edelleen erinomaisesti.
Kaikki s-bag -pölypussit käyvät imuriin (eivät sisälly kauppaan).
Osta heti
20 €
https://www.huuto.net/kohteet/philips-expression-polynimuri-s-bag/471894204 - Tapsas
Annetaan käyttöön vanha ja kulunut vm.1954 imuri. Imee huonosti, mutta hampaita ei ole repimässä nahkoja. Imee myös peräpäästä joten luxus malli kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.673177Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 98988
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859