Asennusohjelma sanoo että pitäisi poistaa ensin 'Avira antivir', näitä härpäkkeitä tulee joskus jonkun muun asennuksen mukana eivätkä poistukaan järjestelmästä täysin vaikka niitä yrittää poistaa. Olen yrittänyt windows 10:n 'lisää tai poista sovellus'-sovelluksen kautta poistaa aviraa, mutta ei se löydä mitään aviraa. Eli olen jo poistanut sen. Se on kuitenkin jättänyt jotain härpäkkeitä järjestelmään ja windows-installeri havaitsee ne, eikä suostu asentamaan päivitystä ennen kuin härpäkkeet on poistettu. Olisiko olemassa mitään ohjelmaa, mikää havaitsee kiintolevyltä kaikki härpäkkeet ja poistaa ne?
1803 herjaa Avira antivir
8
251
Vastaukset
- rottenpotatoes
Yleensäkin kaikenlaiset kikkarat kannattaa poistaa niiden omien poisto-ohjeiden avulla.
https://answers.avira.com/nl/question/how-do-i-uninstall-my-avira-product-8486
Tuossa tuo Aviran ohje.- 456789654
No jopa oli hieno ohje. Kiitti vaan.
- jaahas-taas
Mitä sitä lataillaan roskaa koneelle, oma vika
- 34567865
Kiitos neuvosta
- 625
Tee etsintä koneesta C-asemalta "avira" ilman hipsuja ja poistat ne kaikki.
- optiosanktio
Hae Windowsista (suurennuslasi) ja kirjpoita sinne regedit. Salli sovellus ja pääset Rekisterieditoriin (ole varovainen siellä tekemisiin) tee seuraavat:
1. Klikkaa kohtaa HKEY_CURRENT_USER ja sielä kohta Software, jos siellä näkyy Aviraan viittaavaa kohta poista se.
2. Klikkaa kohtaa HKEY_LOCAL_MACHINE ja siellä kohta SOFTWARE ja jos sielläkin on Aviraan liittyvää poista ne.
Jos olet eka kerran muokkaamassa Rekisteriä niin ole varovainen älä tee mitään mitä et osaa voit sekoittaa koko järjestelmän jos poistat muuta kuin Aviran. Kannattaa ehkä tehdä ensin näköistiedosto jos tekeejonkin virheen että voi palauttaa järjestelmän alkuperäiseen. - avira
Olen poistanut kaikki avira-nimiset C-levyltä ja rekisteristä. Molemmista löytyi avira-nimisiä filejä ja kansioita. Silti päivitysohjelma löytää vielä aviran. Muistan että joskus vuosia sitten jouduin tekemään vastaavan operaation ja silloin oli saatavilla ohjelma mikä osasi hakea ongelmallisten ohjelmien asennustiedostot automaattisesti. En tietenkään muista ohjelman nimeä enää. Kai sellainen olisi vieläkin saatavilla?
- 625
Käytän tuohon Unlockeria. Sillä poistaa jumipalasen kerrallaan.
En tiedä toimiiko 10:ssä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418