Menee järki töissä

Iha

Sain uuden työn vanhassa työpaikassa. Se on sellaista työtä josta minulla ei ole kokemusta ja mitä en mennyt sinne tekemään, eikä kukaan koskaan olisi arvannut että sellaista siellä tehdään. Työ on siis fyysistä ja kokoamme siellä jotakin.

Sain työkaveriksi pari uutta ja nuorempaa kaveria.
Jos jokin menee väärin, työ ei suju tai ei ole nopeaa, on kaikki minun syytäni.
Kuten sanoin, ei ole mitään kokemusta tästä työstä ja minua verrataan sellaisiin jotka ovat tehneet sitä vuosia. Me olemme tehneet sitä nyt parin kuukauden ajan
.
Pomo ja esimiehet ei ole kovin tyytyväisiä ja se näkyy työn laadussa. Virheitä alkaa tulemaan enemmän kun pitää saada nopeasti valmista. Ja sitten tulee taas sanomista.
Ja vaikka virhe ei olisi minun, ei niille uusille siitä sanota mitään. Se olen minä joka saa haukut.
Ymmärrän kyllä heitäkin koska tässä on rahaa kiinni todella paljon ja voittoa ei juurikaan tule.

Nyt on alkanut askel ja muut liikkeet hidastumaan, ajatus ei kulje ja ei vaan jaksa enää.
Kun pääsen kotiin, en lähde ulos talosta mihinkään. Ei kiinnosta enää mikään. Ainoa asia mielessä on työ.
Minulla on taipumusta masennukseen ja mieli minulla on kuin hautausmaa ollut jo kymmenisen vuotta. Arvottomaksi olen tuntenut itseni aina ja luulin että arvottomammaksi ei voi tulla.
Peiliin en ole katsonut aikoihin ja katsettani en juuri jaksa enkä viitsi lattiasta nostaa.

Varmaan jollakin on oikeitakin ongelmia mutta mitäs nyt tekisin tämän asian kanssa?
Lääkäriin en jaksaisi millään mennä kun en siellä oikein koskaan ennen käynytkään.

3

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terve.vaanmenoa

      Mene OIKEAAN työhön.
      Tuo sun mielikuvitustyö on hourupäisen horinaa

    • RepäiseväRevittäjä

      No eihän tuo hyvältä vaikuta tuo työtilanteesi. Selvitä mikä sinua kiinnostaisi, esim. opiskelu korkeakoulussa tai joku kutsumusammatti, ja lähde kehittämään itseäsi siihen suuntaan, niin saat mieltä elämääsi. Pohdiskele mitä haluaisit elämässäsi tehdä, minkälaisen jäljen haluaisit jättää maailmaan, ja kehitä elämääsi tekemällä parempia valintoja ja harmonisoi kaikkia tekemisiäsi sitä samaa tavoitetta kohti.

      Hanttihommissa on sinkkumiehen turha itseään riuduttaa jos palkkaakaan ei jää käteen ja kotonaoloaika menee lamaantuneena tietokoneella istuessa tai sohvalla maatessa ahdistuksissa. Turki elämän henkisiä puolia ja ala harrastaa jotain mistä olet haaveillut täysin välittämättä siitä onko se lapsellista, järkevää tai kallista.

      • Vastannutäsken

        Huom! Älä kuitenkaan ota mitään petollisia pikavippejä äläkä tee vahinkoa kenellekään -itselleskään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe