Menee järki töissä

Iha

Sain uuden työn vanhassa työpaikassa. Se on sellaista työtä josta minulla ei ole kokemusta ja mitä en mennyt sinne tekemään, eikä kukaan koskaan olisi arvannut että sellaista siellä tehdään. Työ on siis fyysistä ja kokoamme siellä jotakin.

Sain työkaveriksi pari uutta ja nuorempaa kaveria.
Jos jokin menee väärin, työ ei suju tai ei ole nopeaa, on kaikki minun syytäni.
Kuten sanoin, ei ole mitään kokemusta tästä työstä ja minua verrataan sellaisiin jotka ovat tehneet sitä vuosia. Me olemme tehneet sitä nyt parin kuukauden ajan
.
Pomo ja esimiehet ei ole kovin tyytyväisiä ja se näkyy työn laadussa. Virheitä alkaa tulemaan enemmän kun pitää saada nopeasti valmista. Ja sitten tulee taas sanomista.
Ja vaikka virhe ei olisi minun, ei niille uusille siitä sanota mitään. Se olen minä joka saa haukut.
Ymmärrän kyllä heitäkin koska tässä on rahaa kiinni todella paljon ja voittoa ei juurikaan tule.

Nyt on alkanut askel ja muut liikkeet hidastumaan, ajatus ei kulje ja ei vaan jaksa enää.
Kun pääsen kotiin, en lähde ulos talosta mihinkään. Ei kiinnosta enää mikään. Ainoa asia mielessä on työ.
Minulla on taipumusta masennukseen ja mieli minulla on kuin hautausmaa ollut jo kymmenisen vuotta. Arvottomaksi olen tuntenut itseni aina ja luulin että arvottomammaksi ei voi tulla.
Peiliin en ole katsonut aikoihin ja katsettani en juuri jaksa enkä viitsi lattiasta nostaa.

Varmaan jollakin on oikeitakin ongelmia mutta mitäs nyt tekisin tämän asian kanssa?
Lääkäriin en jaksaisi millään mennä kun en siellä oikein koskaan ennen käynytkään.

3

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terve.vaanmenoa

Mene OIKEAAN työhön.
      Tuo sun mielikuvitustyö on hourupäisen horinaa

• RepäiseväRevittäjä

No eihän tuo hyvältä vaikuta tuo työtilanteesi. Selvitä mikä sinua kiinnostaisi, esim. opiskelu korkeakoulussa tai joku kutsumusammatti, ja lähde kehittämään itseäsi siihen suuntaan, niin saat mieltä elämääsi. Pohdiskele mitä haluaisit elämässäsi tehdä, minkälaisen jäljen haluaisit jättää maailmaan, ja kehitä elämääsi tekemällä parempia valintoja ja harmonisoi kaikkia tekemisiäsi sitä samaa tavoitetta kohti.

Hanttihommissa on sinkkumiehen turha itseään riuduttaa jos palkkaakaan ei jää käteen ja kotonaoloaika menee lamaantuneena tietokoneella istuessa tai sohvalla maatessa ahdistuksissa. Turki elämän henkisiä puolia ja ala harrastaa jotain mistä olet haaveillut täysin välittämättä siitä onko se lapsellista, järkevää tai kallista.

• Vastannutäsken

Huom! Älä kuitenkaan ota mitään petollisia pikavippejä äläkä tee vahinkoa kenellekään -itselleskään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8139
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2171
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2072
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1698
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1637
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      1116
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe