Kysymys Paavosta?

kohofi

Onko paavo tehnyt joskus todellista työtö?,vai onko mennyt elämänsä "ketunkengillä"

4

1788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaavaliArhi

Tarkoititko Arhinmäen Paavoa?

• Nipa.Nimittelijä

On kolme Paavoa mitekäs sitten kuka jaa milläkin.

On Kauppamies, Saarnamies ja Höpömies Jokainen voi yhdistää minkä tahansa noista nimikkeistä kehen tahansa. Tuskin mikään on liikaa ??

• Tysonin_Mikko

Kerropa ystävä hyvä, miten olla teille mieliksi. Ei ole kuin muutama päivä, kun täällä morkattiin demareita heikosta koulutuksesta: Kokemusta vain haalarihommista. Sinä puolestasi kyselet päinvastaista!? Tosiaan, kumpikaan ei kelpaa?

Muistelen, että joskus takavuosina valtiovarainministerillä oli kansakoulun päästötodistus. Puolueen jäsenkirja oli tärkeä pätevyystodistus ja niinhän se on nytkin. Ja totuushan on se, että korkeat poliittiset virat ovat nukketeatteria, jossa varsinaiset näyttelijät toimivat näkymättömissä.

• seuraaja

Kyllä Paavo on työllistänyt aikamonta Ensin valittiin kepun listoilta eduskuntaan Sitten tuli joku Kärnä Sitten tuli Paavo itse Sitten siellä istui Vehkaperä Nytte pitäs tulla joku Nivala viikoks Ja sitte vielä joku Raahelainen sen jälkeen Kyllä on kepulaiset kovia työllistämään ei ole ihme jos on kohta työvoimapula Sipilän hallitus on kova työllistämään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      43
      2228
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      27
      2030
    3. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      194
      1573
    4. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      63
      1571
    5. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      84
      1349
    6. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1271
    7. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      13
      1214
    8. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1184
    9. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      21
      1118
    10. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      15
      1101
    Aihe