Millainen hyväily klitalle yhdynnässä

HaluOppiaAntamaan

Nainen joka saat yhdynnässä, vain miehen (tai itse omin sormin) hyväillessä samalla klittaasi, millainen sormien liike tekee sen helpoiten? Missä asennossa tämä hoituu parhaiten? Häiritseekö työntely samaan aikaan kun orgasmi tulee, eli pitääkö miehen olla siinä vaiheessa enemmänkin paikallaan, vai boostaako kalun liikkeet sisällä ja sormien liike kliitalla toisiaan? Kun tulet, saako liikuttaa molempia edelleen vai lopettaa liike kokonaan?

5

1510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panomies07

      välittömästi kun huomaat naisen tulevan jähmety kuin roomalainen patsas. älä missään nimessä liikuta kalua naisen sisällä kun nainen saa orgasmin. voi pilata naisen virtsarakon.
      t. panomies07

      • huuhuusss

        Idiootti


    • sopushmehard

      Esimerkki tapaus omasta elämästäni :)

      Lämmittelyn ja leikkimisen jälkeen, tasatyönnöin syvälle uppoava kulli tuntuu taivaalliselta. Asennolla ei ole niin väliä, kunhan kädet yltävät jalkoväliin ja saan itse riittävästi liikkumatilaa. Suosin itse asennon vaihtelua. Sormet ehdottomasti klitalle, joko omat tai miehen, pienen pieni liike kitkaa ja hinkkausta välttäen ja paineluun keskittyen. Määrätietoinen, useamman sormen tai koko käden painelu pillunsuulta ylöspäin klitan yli suuntaavin liikkein saa pilluni aina sykkimään nälissään... Yleensä olenkin siis tässä vaiheessa jo niin märkä ja liukas, että kättä tai sormia ei tarvitse liikuttaa, kun voi itse liukuen hakea oikeat hienosäädöt kuumilla huulillaan. Orgasmi lähestyy näin todella kokonaisvaltaisena, joka kohtaa kosketaan, mutta vain paineella, ei hinkkaamalla. Kullin haluan ehdottomasti pitää ihan kokoajan sisälläni orgasmin lähestyessä, nautin tasaisesta työntelystä ja usein voimistan nautintoani myös ominvoimin eli supistelen pillua mahdollisimman voimakkaasti kalun ympärille orgasmin lähestyessä. Orgasmin huipulla painan kilttani todella lujasti kättä vasten ja hinkkaan voimakkaasti koko lantiota liikuttaen. Kullin tahdon olevan mahdollisimman syvällä pillussani ja lähes paikallaan, joten usein painan itse itseni voimakkaasti myös kullia vasten, samalla pillua supistellen ja klittaa ahnaasti kättä vasten hieroen...

      Ja avot, valun ja usein myös lennätän kiimaiset nesteeni kädelle, reisille, kullin juureen...

      • Miekkonen36

        Oletko varattu, vai voisitko ottaa kaveriksesi miehen, jolla kokemusta vain muutaman partnerin verran?. Tuo kuulosti hyvälle ja kiinnostaisi kun itse en ole koskaan saanut naista tulemaan. Ehkäpä kanssasi kokisin jotain uutta ja mielenkiintoista:)
        T. Mies36


      • Ööhöhööö

        Sulla ei tule ku löylykauha perseesees


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe