Epäilen että kaikilla palstalaisilla on peukalo keskellä kämmentä eikä esimerkiksi puutyöt onnistu keneltäkää?
Puutöiden harrastaja
8
616
Vastaukset
- oonjoskus-sorvilla
Taidat olla sitten Otto, Simpauttajasta.
Viestini näköjään poistettu mutta en voi sille mitään ettei puutyöt onnistu minulta selvinpäin? https://youtu.be/DuD22pLqTVU
Tuollainen venkula tuostakin tuli vaikka parhaani yritin- Omaksi-ja-muiden-iloksi
Ainahan epäillä saa.
Neljän vuoden puuseppä koulutuksella en jäänyt alalle.
Mutta on kohtuullinen vapaa-ajan harraste. Jopa ansaintaan silloin tällöin. - e.u.nukki
Mutta minäpä osaa käsitöitä.
- Josnäkisit
kätteni jäljet, olisit varmuudella kade.
Entisöintiä ja uusia, siinäpä meriittiä puutöistäni, vaikka nainen olenkin, niin onnistuu. - exsahuri
Vaan kun ei ole enää peukaloita.
- nainkait
puusta ja metallista olen tehny kaikenlaista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354403- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402661Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82625- 382299
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542055- 41764
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693