Mikä minussa on vikana

minätykkäänsinusta

Kun et tykkää 😔

38

1544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vink.vink

      Oisko muutamissa ohareis syytä?
      Kannattais kokeilla lepyttelyy ?

      • mitäohareita

        Kelle? Kuka peukuttanu? Miten lepytellä?


      • Vink.vink
        mitäohareita kirjoitti:

        Kelle? Kuka peukuttanu? Miten lepytellä?

        Mä varotin. Ois kannattanut kuunnella


      • mitäohareita
        Vink.vink kirjoitti:

        Mä varotin. Ois kannattanut kuunnella

        No hitto ku tääl o nii hiljast et on vaikee kuunnella :/ sun ois pitäny huutaa kovempaa äänee :/


    • jaahas1

      Pari vuottako olet kirjoitellut tota samaa? Ei se maagisesti ala susta tykkäämään.

      • minätykkäänsinusta

        Ei koske sua mitenkään. 🙄


    • tunnisteitaplease

      Ketä kaipaat?

    • aitoriitta

      Tykkään sinusta aina vaan, koska ymmärrän sinua. Tulen aina tykkäämään sinusta. Olisi niin kiva tavata.

    • A.Freud

      Mkäkö vikan.

      Korviesi välistä löytyy.

      • minätykkäänsinusta

        Ei sullekaan.


    • rooBotti

      Nyt nyt , Sinä lyttäät minut tunteineni aivan kokonaan . Kuitenkin sisimmässäsi tiedät ja tunnet että Sinä ! Olet kaikki kaikessa minun elämän tämänhetken tilanteissa .

    • Nothanks

      Kysymys ei ole tarkoitettu minulle, mutta kerron kuitenkin mielipiteeni. Minä ainakin haluaisin pysyä ap:n kaltaisesta pellestä mahdollisimman kaukana. Kuka täysipäinen ihminen voisi edes leikillään kaipailla tyyppiä, joka raportoi tarinoitansa tällaiselle palstalle. Ymmärrätkö nyt mikä sinussa on vikana?

      • painupoiseiollutsulle

        minäkin haluaisin pysyä mahdollisimman kaukana sun kaltaisesta harhaisesta pellestä, joka kuvittelee tunnistavansa kenen tarinoita täällä mitkäkin on. 🙄


      • Nothanks

        En todellakaan tunnista kenelle aloitus oli tarkoitettu, yritin vain auttaa sinua pohdiskelussasi kertomalla yhden vaihtoehdon. Syitä voi tietenkin sinun tapauksessasi olla monia muitakin. Minun lähelleni sinä et onneksi pääse, koska et tiedä kuka olen.


      • myrkyllistä
        Nothanks kirjoitti:

        En todellakaan tunnista kenelle aloitus oli tarkoitettu, yritin vain auttaa sinua pohdiskelussasi kertomalla yhden vaihtoehdon. Syitä voi tietenkin sinun tapauksessasi olla monia muitakin. Minun lähelleni sinä et onneksi pääse, koska et tiedä kuka olen.

        Sinustakaan tuskin kovin moni tykkää ja syitä siihen ei tarvikaan pohtia. Ja minua ei kiinnosta sanotaanko rotan raadon vertaa kuka sinä olet tai päästä sun lähellesi. Häivy nyt, sinähän se tässä itseäsi tuot tykö vaikkei kukaan todellakaan pyytänyt.


      • Nothanks

        Se taas ei kuulu sinulle rotan raadon vertaa, kuka minusta tykkää. Miksi minun pitäisi häipyä, täällähän on niin mukava lueskella sinun kirjoituksiasi, heh heh. Tänne saa kuka tahansa kirjoitella, eikä minua kiinnosta yhtään, vaikka sinua ei kiinnosta. Oletpa sinä hauskalla tuulella.


      • harhaistamenoa
        Nothanks kirjoitti:

        Se taas ei kuulu sinulle rotan raadon vertaa, kuka minusta tykkää. Miksi minun pitäisi häipyä, täällähän on niin mukava lueskella sinun kirjoituksiasi, heh heh. Tänne saa kuka tahansa kirjoitella, eikä minua kiinnosta yhtään, vaikka sinua ei kiinnosta. Oletpa sinä hauskalla tuulella.

        Raukka luulet tunnistavasi täällä jonkun kirjoituksia. Sinä tunnistat, mutta sua ei tunnisteta, niinkö? Kannattaisikohan tutkituttaa pää. Ja niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.


      • Nothanks

        En tunnista sinua, kuka lienetkin, etkä sinä tunnista minua. Miksi siis vaahtoat? Pienen vinkin voin itsestäni kertoa, olen vanhempi herrasmies ja mielikuvani sinusta on, että olet nuorempi mies, jolla vähän viiraa. Osuinko oikeaan?


      • kirvelevätotuus

        Vanhemmaksi (kylläkin) herrasmieheksi sua ei miellä kukaan muu kuin sinä itse.


      • Nothanks
        kirvelevätotuus kirjoitti:

        Vanhemmaksi (kylläkin) herrasmieheksi sua ei miellä kukaan muu kuin sinä itse.

        Kukahan täällä nyt tunnistelee kirjainjonojen perusteella? Minä en tiedä kuka olet, sen verran olen seuraillut näitä kirjoituksia, että oletan sinun olevan kirjoittelija, joka ikävöi suuresti jotakuta ja ilmeisesti olet saanut sittenkin pakit. Nyt sitten itkettää..


    • Kyl mä tykkään susta, sä vaan et suostu näkemään sitä. :(

    • mkmhy

      Ei sinussa mitään vikaa ole eihän tiedä jos tänne kirjoitat?

    • KärsinJaKelaan

      Sinussa ei ole mitään vikaa, vikaa vaan...?

    • karvamadonsisko

      vikoja on kaikissa, ei pidä jäädä tuleen makaamaan, vaan eteen päin uusia seikkailuja kohti.

      • 23222

        Täydellistä ihmistä ei ole.


    • Qqsdeyyy

      Ei mikään ja tykkään liikaakin 😶

      • kerrokerrokuvastin

        Miks tolla hymiöll ei oo suuta ollenkaa, mitä se meinaa ? :D


    • minäkerrontotuuden

      Ei mitään vikaa, usko nyt. Äitihahmo olet.

      • mikäsalaisuusseon

        ÖÖÖÖ... minkä ikäinen olet?


      • mustaeitulemummoaikuna

        Kyl ne naisen seksihalut menee koko mieheen, jos miehen rooli alkaa kääntymään sille kantille, että sille pitää alkaa äitiä leikkimään:)


      • Elluhalloyb

        Mä en enää ikinä ole kellekään miehel äiti...
        Mä haluunolla jotain muuta...
        Mut oon äidillinen..sit ain tutustun miehiin mitkä tarvii äitii...😬😀👍🍀🌞


    • KulkuriMatkaa

      Asiat eivät ole mustavalkoisia. Aina löytyy vaikuttavia tekijöitä taustalta, jotka vaikuttavat lopputulemaan. Sinussa tuskin on mitään sellaista vikaa, mikä vaikuttaa tykkäämiseen, toisella todennäköisesti voi olla huoli kans siitä, että onko toiselle riittävä tms.

      Minusta on hölmöä täällä morkkaa ns. tuntemattomia anonyymejä millään tavalla, kuvastaa vain kirjoittajaa itseään, et onko kaikki hyvin itsellä, jos pitää omaa pahaa oloaan purkaa niin, että pahoittaa toisen mieltä. Positiivisuuden kautta, ymmärtämällä myönteisemmin suhtatumalla lopputulos aina parempi. Negatiivisuuden kautta löydät yleensä syvät suden kuopat, joista nouseminen vaatii paukkuja paljon enemmän.

    • olet.ihana

      Et ole käsittänyt oikein. Minä tykkään sinusta.

    • aitoriitta

      Minä tykkään sinusta ja toivon sinulle kaikkea hyvää. Toivon, että asiat menisivät kuten toivot, koska se vaikuttaa minuunkin. Olen niin onnellinen, kun olet taustatukena. Toit toivon takaisin elämääni.

    • sehänse

      Bellapunkero!!

      • eitervettäpäiväänää

        lärvätsalo taas "tunnistelemassa"


    • eisunvika

      Omistat hullun ex:n mutta eihän sun vika ole eihän? Ethän älyä edes sitäkään? Onko

      • enoleainut

        Kyllä siitä aika moni muukin on tietoisia että täys hullu se on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe