Oli pieniä ennakkoluuloja paikkaa kohtaan. Paikka on siisti, ruoka on 5/5 ja hinnat kohdillaan. Tässäkin voi todeta, että kylän juorut on kylän juoruja. Mulle ei tarjottu mitään muuta kuin ruokaa, enkä löytänyt pizzasta edes yhtä karvaa XD. Ihan kelpo mesta ja aion mennä jatkossakin..tiiä vaikka sitten kävis tuuri :D.
Siilinkeskus pizzeria
15
2723
Vastaukset
- eieijaei
Taitaa olla kehut omistajan järjestämä. Totuushan on että pizzat kumi lättyjä. Huonot ja pilaantuneet raaka-aineet, ja sen takia sainkin ripulin. Tämäkin maahantunkeutuja pizzahuijari voisi häipyä maastamme.
- Kaupasta_saa_tuoretta
Nimimerkki eieijaei, en nähnyt aloituksessa mitään varsinaisia kehuja.
Pikemminkin ristiriitainen olo jäi.
En ole tilannut pizzoja keskustan alueen paikoista, joten olen jäävi sanomaan yhtään mitään.
Mitä tulee sulle edellä kirjoittanut, niin olet jonkin sortin rasisti. Etninen tausta ei sanele, eikä merkkaa mitään, minkälaatuista ruokaa he tekevät, tai myyvät. Jos joku on rasisti, niin vois painua hemmett*in levittämästä rasistista mielialaa.
Tai muuttaa muualle.
Kaksi hyvää vaihtoehtoa.
Kolmas on etsiä itselleen tämän sijaan jotakin parempaa tekemistä. - Hyvä_paikka
Jos ostamme pizzaa, asioimme juuri tässä pizzeriassa.
Ystävällinen palvelu, maittavat pizzat, kilpailukykyinen hinta. Ehdottomasti paikkakunnan paras. - Enkäyenääikinä
Pizzanpyörittäjät supisevat ja hihittelevät ja katsovat kuin myynnissä olevaa lehmää kun menet tähän paikkaan. Ruoka maistuisi jos sen myynti ja tarjoilu olisi edes osittain siedettävää.
- Onpa_erikoista_palvelua
Että sellaista! No, ehkä ei kannata sitten mennä kyseiseen paikkaan asioimaan, jos se sellaista todella on.
- Suomi88
Pikkirillin pizzat on parhaita. Suosikaa kotimaista.
- Anonyymi
Kotimaista suosikaa? Kuulostaa kivalta vaihtelulta ainaiselle maalaispossulle, jota kaupoissa on tarjolla. Joskus olen ajatellut kysäistä löytyisikö kaupunkisikaa.
- Anonyymi
Onko pöljän paras pizzeria?
- Reilupeli
Pizzat on hyviä, mutta kuinkas moni on saanut kuitin kyseisessä paikassa?
- Anonyymi
...tai jonkun muun taudin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...tai jonkun muun taudin.
Paskataudin sain. Tosin tästä on jo kymmenekunta vuotta.
- Anonyymi
Kotiinkuljetus oli nopea ja pitsa oli hyvää. Käytämme vastaisuudessakin. Suosittelen.
- Anonyymi
Miksiköhän keskus pizzerian android-sovellus on nykyään nimeltään siilimaxi kebab pizzeria? Onko siilimaxin hermoheikko pöhelö ostanut tuonkin itselleen? Ei tarvi vissiin enää jatkossa täälläkään asioida.
Jotain yrittäjyysjärjestelyitä on näköjään maaliskuun alussa tehty, ainakin ytj:n mukaan. - Anonyymi
Saako pizeriasta pöljä nimikko pizzaa
- Anonyymi
HMmm, kissa kebaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1332160
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1141452- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1411195The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121121Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226945- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57823Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20799