Hihujen lentokone putosi

cvbcvbn

"Kuuban lentoturmassa menehtyneiden joukossa oli 20 pappia, kertoo New York Times. Papit kuuluivat Nazarene-kirkkoon, joka on kansainvälinen evankelikaalinen kirkkokunta."
Niinhän se oli hihut, että putoavassa lentokoneessa ei ole ateisteja? Nyt se taisi pitää paikkansa, elleivät lentohenkilökunta sitten olleet. Oliko se vielä niin, että Jumala varjelee omiaan? Nämä olivat samaa sakkia, kuin Suomessa nämä:
"Suomessa evankelioivaa herätyskristillisyyttä edustavat Suomen evankelis-luterilaisen kirkon piirissä yleensä niin sanotut viidesläiset: Kansan Raamattuseura, Kansanlähetys, Suomen Raamattuopisto, OPKO, Lähetysyhdistys Kylväjä, Sanansaattajat, sekä myös Suomen Evankelinen Allianssi ja niin sanotut vapaat kristilliset suunnat. " Näin kertoo wikipedia.
Linkki uutiseen:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201805202200955905_ul.shtml

18

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666.666.666

      Uskovaiset ovat tunnetusti huonoja lentämään. Esimerkiksi islamistit osaavat lentää vain päin seinää. Huuli heillä kyllä lentää. Ja pakkohan sen on lentääkin, koska heidän uskonfilosofiansa perustuu silkkaan huijaukseen.

    • xfgrtb

      Suuttuiko Jumala harhaoppisiin ja pudotti koneen välittämättä "oheisvahingoista"? Collateral damage on ihan hyväksyttävää tuon Jumalaan vahvasti uskovan USA:n johdonkin mielestä.

    • Kalleajaalujaa

      Rukoilivat varmaankin kovasti?

    • Rukoilkaamme_että

      Herra kutsuu omiaan.

      Herra! Kunpa ottaisis valitun kansasakin luoksesi nopeutetulla aikataululla. Voisitko mitenkään ottaa ne pois täältä maan päältä ihmisiä kiusaamasta?

      • pikku_lisäys

        Paskasakkiahan nuo juutalaiset ovat ja pilaavat takuu varmasti taivasten valtakunnan ilmapiirin, mutta voit sitten tehdä juutalaisilla vaihtokauppaa saatanan kanssa ja ottaa vaikka Hitlerin sinne taivaasen.Hän oli loppupeleissä täysin väärin ymmärretty ja hyvä mies.


    • n576judfh

      Kone varmaan putosi koska törmäsi ylöstemmattavan kristityn kanssa.

      • Jumala OLIKIN olemassa ja imeytyi turbiiniin?


    • TyhmäPaimenPoika

      Onks tää sitä teidän ns. " rakkautta "? Ku ihmisii kuolee onnettomuudessa ni te vaan vitsailette sillä asialla, sen jälkeen te viel kehtaatte sanoo olevanne hyviä ihmisiä.

      • ghgjhhhhhk

        Aivan. Se putoava kone oli toivottavasti täynnä rukousta ja ylistystä. Toivotaan, että matkustajat saivat siirtyä taivaan iloon. Lentokonesurma lienee yksi parhaita tapoja kuolla. Tiedät olevasi lähdössä, voit vielä hetken rukoilla, ja sinun ei tarvitse kärsiä tuskaa kauan. Hirveämpää on kuolla syöpäteollisuuden kynsiin kuukausia sairaalassa kituen, tai aivan äkkikuolema, jos et ole uskossa.

        Jos he olivat aitoja kristittyjä, ja poliittisesti valveutuneita, voihan olla, että koneen tuhoutumiseen oli inhimillisiä syitä. Joka tapauksessa kenenkään kuolema ei ole pilkan aihe. Kaikki me kuolemme kerran. Tärkeää on jokaiselle se, minne siirtyy ikuituuttaan viettämään.


      • ghgjhhhhhk kirjoitti:

        Aivan. Se putoava kone oli toivottavasti täynnä rukousta ja ylistystä. Toivotaan, että matkustajat saivat siirtyä taivaan iloon. Lentokonesurma lienee yksi parhaita tapoja kuolla. Tiedät olevasi lähdössä, voit vielä hetken rukoilla, ja sinun ei tarvitse kärsiä tuskaa kauan. Hirveämpää on kuolla syöpäteollisuuden kynsiin kuukausia sairaalassa kituen, tai aivan äkkikuolema, jos et ole uskossa.

        Jos he olivat aitoja kristittyjä, ja poliittisesti valveutuneita, voihan olla, että koneen tuhoutumiseen oli inhimillisiä syitä. Joka tapauksessa kenenkään kuolema ei ole pilkan aihe. Kaikki me kuolemme kerran. Tärkeää on jokaiselle se, minne siirtyy ikuituuttaan viettämään.

        Jos kuolema on kristitylle hyvä asia, niin miksi ihmisiä ylimalkaan kannattaa pelastaa? Miksei kristityt vaadi pelastusveneiden poistamista laivoista, turvavyöpakosta luopumista jne? Syöpä-, diabetes- ja muista lääketieteellisistä hoidoista kunnon kristitty varmaankin myös kieltäytyy?


      • uskonyleväkauneus

        Täällä on useita kertoja, varmaan kymmeniä kertoja ollut uskovien laittama aloitus, jossa aina sanottiin samalla lailla että "putoavassa lentokoneessa ei ole yhtään ateistia". Mistä siis tietenkin loogisesti seuraa se, että jumala haluaa jostain kumman syystä pudottaa vain sellaiset koneet joissa on pelkästään uskovia. Kannattaa siis aina lentää ateistien kanssa.

        Tämän mainitseminen on sitten tietenkin jollain kummalla tavalla taas ateistien vika? Uskovat saavat siis höpöttää putoavista lentokoneista mielin määrin, koska ovat hyviä ihmisiä? Mutta ateistit eivät saa puhua samasta asiasta, tai yhtään mistään, koska ovat pahoja ihmisiä? Olivat muuten hartaan uskovia ihmisiä ne jotka lensivät koneet päin pilvenpiirtäjiä. Siihen samaan ei ateisti pysty...


      • TyhmäPaimenPoika
        uskonyleväkauneus kirjoitti:

        Täällä on useita kertoja, varmaan kymmeniä kertoja ollut uskovien laittama aloitus, jossa aina sanottiin samalla lailla että "putoavassa lentokoneessa ei ole yhtään ateistia". Mistä siis tietenkin loogisesti seuraa se, että jumala haluaa jostain kumman syystä pudottaa vain sellaiset koneet joissa on pelkästään uskovia. Kannattaa siis aina lentää ateistien kanssa.

        Tämän mainitseminen on sitten tietenkin jollain kummalla tavalla taas ateistien vika? Uskovat saavat siis höpöttää putoavista lentokoneista mielin määrin, koska ovat hyviä ihmisiä? Mutta ateistit eivät saa puhua samasta asiasta, tai yhtään mistään, koska ovat pahoja ihmisiä? Olivat muuten hartaan uskovia ihmisiä ne jotka lensivät koneet päin pilvenpiirtäjiä. Siihen samaan ei ateisti pysty...

        Sä oot kuin kapinoiva pikkulapsi. Se on vähän eri asia keskustella aiheesta asiallisesti ku vääntää vitsejä vakavasta onnettomuudesta.


      • uskonyleväkauneus
        TyhmäPaimenPoika kirjoitti:

        Sä oot kuin kapinoiva pikkulapsi. Se on vähän eri asia keskustella aiheesta asiallisesti ku vääntää vitsejä vakavasta onnettomuudesta.

        Väittää että "putoavassa lentokoneessa ei ole yhtään ateistia" - mikä on sekä täysin selvä valhe että myös varsin ilkeämielistä herjaamista - on siis hihhulin käsitys siitä miten keskustellaan aiheesta asiallisesti? Asiallinen keskustelu on siis hihhulin mielestä valehtelemista ja ilkeämielistä herjaamista. No se selittääkin kaikki palstan hihhulien kirjoitukset.

        Ja sitten hihhulit vielä ihmettelevät miksi heitä pidetään vastenmielisinä typeryksinä.


      • räyhräyh2

        "Ku ihmisii kuolee onnettomuudessa ni te vaan vitsailette sillä asialla, sen jälkeen te viel kehtaatte sanoo olevanne hyviä ihmisiä."
        No mutta eikös hihhulin kuolema olekaan kaikkien kannalta oikein hyvä asia, josta pitää iloita? Oman käsityksensä mukaan hihhuli pääsee täältä murheen laaksosta kilvoittelemasta taivaan iloon, uskossa olevat omaisetkin voivat tästä riemuita ja ateistin kannltakin se on hyvä, että pääsee rasittavasta hihhulista eroon. Jos hihhulin lapsi menettää vanhempansa, niin sehän on vain Jumalan lähettämä koettelemus hänelle, joka koituu lopulta hyväksi. Jumalan tiet ovat tutkimattomat...


      • TyhmäPaimenPoika
        uskonyleväkauneus kirjoitti:

        Väittää että "putoavassa lentokoneessa ei ole yhtään ateistia" - mikä on sekä täysin selvä valhe että myös varsin ilkeämielistä herjaamista - on siis hihhulin käsitys siitä miten keskustellaan aiheesta asiallisesti? Asiallinen keskustelu on siis hihhulin mielestä valehtelemista ja ilkeämielistä herjaamista. No se selittääkin kaikki palstan hihhulien kirjoitukset.

        Ja sitten hihhulit vielä ihmettelevät miksi heitä pidetään vastenmielisinä typeryksinä.

        " Asiallinen keskustelu on siis hihhulin mielestä valehtelemista ja ilkeämielistä herjaamista. "

        Miksi sä laitat sun omia sanoja mun suuhun? Jos mä todella sanoin että valehteleminen ja ilkeämielinen herjaaminen on asiallista keskustelua ni sä varmaan pystyt myös osoittamaan sen mulle.


    • loppu_tuli

      Se oli se ylöstempaus.
      Vain 20 hurskasta löytyi.

      • cvbcvbn

        Näin pääsi käymään.Kansan Raamattuseura, Kansanlähetys, Suomen Raamattuopisto, OPKO, Lähetysyhdistys Kylväjä, Sanansaattajat, sekä myös Suomen Evankelinen Allianssi ja niin sanotut vapaat kristilliset suunnat älkööt enää vaivautuko turhaan hihhuloimaan ja myös lestadiolaiset voivat alkaa katsomaan telkkaria ja ehkäisemään.


    • 000000000000000000

      "pippelipapit" olivat menossa porukalla jonnekkin pippelikarkeloihin, ja saivat kunnon opetuksen oikein "isän kädestä".
      Sanonta >jumala varjelee omiaan< ei sitten pitänytkään kutiaan, joten on ihan sama kuinka täällä sähelletään, sillä lähtevien paikat on täytetty.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe