Tarkoitukseni on ollut jättää Ipu rypemään paskoissaan, ja pitää yksinkertaiset ja selvimmätkin mahdolliset korjausliikkeet omana tietonani, mutta jos puolueella on kykyä kallistaa korvansa kuuntelemaan minun neuvojani, niin annan tässä nyt yhden: erottakaa Putkonen ja Finskas.
Erottakaa Putkonen ja Finskas
3
161
Vastaukset
- mitään_tule
Ainoa oikea korjausliike on kerhon lakkauttaminen ja nykyinen hallitus maksaa velat pois omista pusseistaan.
- Oranssimies
Siellä ne murheen kryynit yhä pelleilevät epämääräisellä pelillään. Ei jätkistä saa muuta selvää, kuin että jotain onttoa läppää yrittävät heittää. Oikein pahaa tekee, kun Ipu sahaa ja lahottaa omaa oksaansa.
Siinä missä persussuomalaisilla on suppea ja linjaton populismi päällä, vaikka kykyjä olisi parempaan, Putkonen ja Finskas esiintyvät kuin Suvi-Anne Siimes joka asian maailmanparantajana, ja sitä pahemmin todistavat oman taidottumuutensa, kyvyttömyytensä ja saamattomuutensa.
Erottakaa nuo Putkonen ja Finskas, niin katsotaan sitten seuraava korjausliike. Menkööt jätkät kommareihin.- surkea-loppu
Erota nyt vain itsesi .Muutahan emme kaipaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713