Nivelrikkoon apua

kipu

Sairastan nivelrikkoa. Käytän buranaa sekä arthryl. Olen lukenut että kondroitiinisulfaatilla on todettu hyviä vaikutuksia nivelrikon hoidossa. Saako tätä mistään pelkästään ja jos jollakin kokemuksia edm aineesta nivelrikkoon, olisin kiinnostunut kuulemaan

7

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain.särkylääkkeet

Olen sairastanut moninivelrikkoa jo 20v, eikä parantavaa lääkettä ole.

• alkup.kirj

Hei,

En tarkoittanut parantavaa, tiedän että ei koskaan parane, mutta saisi oireita helpommaksi, siksi kysyin tuosta kondroitiinisulfaatista.

• Espanjafani

Mä olen saanut myös tuota reseptillä kun polvi oireilu ja se Condrosan auttoi,myös Arxoxia.se on kai Suomessa nimellä cartexan ,mä tuon sitä aina Espanjasta.

• kokeilekaikkea

Se on ihan kokeilua mikä auttaa kullakin, sama juttu kipu lääkkeiden kanssa. Mulla miedompana lkipulääkkeenä Vimovo tarvittaessa Panadol 1g, mutta kun pahin kipu lyö päälle se ei auta mitään. Silloin otan Arcoxia 90mg tarvittaessa 1-2 Panacodia. Vika vaan noissa voimakkaissa kipulääkkeissä on, että pää menee sekasin herkästi. En edes juo niin en tykkää sekottaa päätäni lääkkeillä, mutta minkäs teet.
      Kondroiittisulfiitti tai arthryl auttaa toisilla, itte syön arthrylia ja olen saanut siitä jotain pientä apua. Ainakin kivut yltyy jos lopetan.

• RAL-
      • Vaivoja.myös

Niveltieto lehdessä nro 3 oli juttua miehestä, joka oli saanut nivelet kuntoon syömällä inkivääriä. Esko Kaartinen taisi vielä kommentoida sitä jotenkin. Valitettavasti lehteä ei ole enää minulla, mutta lukekaa, jos saatte sen käsiin. Itsekin olen tuota inkivääriä miettinyt, että pitäisikö kokeilla. Ainakin olisi halpa konsti, mutta kestääkö maha, ei tiedä.

http://www.nivel.fi/tietoa-nivelista/niveltieto-lehti/niveltieto-2018.html

• veeäm43

Toivota touhua! Polveni on romuna ja olen kokeillut saatavina olleita valmisteita jotka etupäässä sotkenut vatsani.
      On vain tyydyttävä liikerajoituksin.
      Ahtaiden halpislentojen aihuttamalle polvikivulle ei mahda mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      23
      5138
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4587
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1352
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1330
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      19
      971
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      865
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      813
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe