Heips,
sattuuko kukaan tuntemaan/tietämään kyseistä immeistä? Kiinnostaisi tietää missäpäin nykyään viilettää ja mitä puuhastelee? =)
Juha Tenhunen
26
12650
Vastaukset
- Niina
En minä tiijä kettää Juha Tenhusta.
Mutta kyllä tuo nimi tutulta kuullostaa...Hmm..- Hutsu
Minä taas tunne, mutta tiijjjän kummiski.
- .,.,
Oli rinnakaisluokalla ylä-asteella. Asui jossain pohjosessa ainakin vuosia sitten, opetti joitain laskettelu juttuja tmv. En muista tarkkaan.
- Heebo
kai tietääkseni, ellei ole pois lähtenyt. Rukan alppikoulun valmentajana ainakin ollut.
- se sama läski
vai vielä sitä kaipailet? heh heh..
On tainnut Juhalla jäädä iso, meinaan tosi iso, vaihde päälle.. muistan kuinka se pentuna oli niin olevinaan, oli rikas isi, oikein taksikuski.. oli hieno talo.. jne..
Eipä ollut mitään entistä loistoa jäljellä kun joskus näin sitä Iisalmessa ;) pöhöttynyt juoppo, mut edelleen ylpeä. Siskonsa vissiin baarityöntekijä... silloin olivat niin snobeja..
En edes viitti kirjoittaa kaikkee mitä haluisin. Miettisit säkin ehkä uudemman kerran, kai??!!- Nöyrä.
Miten niin ylpeä , tuota en ymmärrä jotta ylpeeä. Ei kakkia mielytä toisen olemus,,, ei välttämättä ole ylpeä vaikka siltä näyttäisi.
- kakkiakakkiavaan
Nöyrä. kirjoitti:
Miten niin ylpeä , tuota en ymmärrä jotta ylpeeä. Ei kakkia mielytä toisen olemus,,, ei välttämättä ole ylpeä vaikka siltä näyttäisi.
No eihän kakki nyt kovin miellyttävää ole!
- Anonyymi
Oli tosiaan oikea juppi jo pojan reuhkana kun kävi laskettelemassa Valkeisrinteillä. Ompa hienoa kuulla että ihan linnan kautta mukamas kuiville vesille!
- Juha Tenhunen
Moi! Asun helsingissä. Valmennan alppihiihtäjiä edelleen. Kukas muuten olet?
- kateus on perseestä!
Hyvä Juha!
- h8ft6
Juhaa haastattelivat myös jostain huumejutusta aikoinaan vantaan vankilasta.
- huimausaineet on bad
Siellähän se Juha on haastateltavana.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/huumepoliisin_toimet_tutkittavina_33375.html#media=33387 - madi4
maksa v3lkas
- Turvonnuon
Onko tämä se juilake joka lasketteli jopa kilpaa joskus?
- Igufu
Seurusteli ja asui monta vuotta Helsingissä Solja Ryhänen kanssa, joka on myös kotoisin täältä Iisalmesta.
- päivänkakkarannaapuri
Miten sillä menee ??? Velkaa joka paikkaan. Voiko tämä mies olla laskettelu valmentaja ? Kuka antaa lapsensa linnakundille valmennukseen ?
Mitähän vielä löytyy tästä miehestä ?
Kertokaa reilusti.- Kkfkdkslldf
Hyvä valmentaja on. Ei mikäön linnakundi
- Anonyymi
Esimerkiks mä oon tällä hetkellä sen valmennuksessa. Tosi hyväsydäminen ja reilu ihminen, ei se voi menneisyydelleen mitään ja on oppinut tuomiostaan. Asuu nykyään Suomulla vaimonsa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiks mä oon tällä hetkellä sen valmennuksessa. Tosi hyväsydäminen ja reilu ihminen, ei se voi menneisyydelleen mitään ja on oppinut tuomiostaan. Asuu nykyään Suomulla vaimonsa kanssa.
Juha on edelleen kiero tyyppi, hyvin kaksinaamainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha on edelleen kiero tyyppi, hyvin kaksinaamainen.
Väärille ihmisille velkaa🙈🙉🙊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärille ihmisille velkaa🙈🙉🙊
Niin mutta muutenkin kiero kuin korkkiruuvi, ei ole minulle velkaa:) Mutta ulosotossa minun tietääkseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi mennä sukset pahasti ristiin Suomun omistajan kanssa, ettei enää työt sinne kutsu.
- epäilevä1
onko tämä mies vielä huume jutuissa ???
- Kdkdkdlflgg
Ei ole
- Anonyymi
Hah haa, kunnes toisin todistetaan....
- TOTUUDENTORVI1
Täällä kirjoitetaan vaan totuuksia. Muuten ne poistetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922167Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452122Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571043- 67956
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910