Mitä sinä nainen

epävarmatunne

oikeasti haluaisit minusta? Haluaisitko kuitenkaan oikeasti mitään?

100

4630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuhteetJaSuhteettomuudet
      • SuhteetJaSuhteettomuudet

        Voisin myös haluta käydä sensuroimassa hänen menoistaan pois nysväämiset peleissä ja lätkän katsomisen ja muiden naisten kanssa lirkuttelut Facebookissa ja muissa sometileissä ja korvata ne seksillä ja aikuisviihdekaupoissa käynneillä.

        En oikeen jaksa tota ihme touhua kattella enää. Kärsivällisyyttäni olen venyttänyt piiiiiiiiiiiiiiiiitkäääääääääääääään että oon pystynyt oleen hiljaa.


      • tasa-arvoo
        SuhteetJaSuhteettomuudet kirjoitti:

        Voisin myös haluta käydä sensuroimassa hänen menoistaan pois nysväämiset peleissä ja lätkän katsomisen ja muiden naisten kanssa lirkuttelut Facebookissa ja muissa sometileissä ja korvata ne seksillä ja aikuisviihdekaupoissa käynneillä.

        En oikeen jaksa tota ihme touhua kattella enää. Kärsivällisyyttäni olen venyttänyt piiiiiiiiiiiiiiiiitkäääääääääääääään että oon pystynyt oleen hiljaa.

        Suattaapi se kaipaamasi äejä ennemmin katella sitä lätkää ja lirkutella timmeille friiduille siä äfbuukissa eikä katella sitä hyllyvää sellupyllyä ja hikistä kiiltävää naamaas.. Kauhee reuhka jalat levällään retkottamassa vaan (jos tapoi ees hiukkasee omaat nii et sentää mässytä syyä samalla toevon mukkaan, niitäki mammoi on "ettei ne muhkurat vaan pienene" aapuuva).

        Vuan suahaan sitä haavveilla jottava aikuishupiliikkeillä ja lahnan perkuu kiinnostais. Nykyvään kyl alkaa miehetkii tasa-arvoo ymmärtää eivätkä ennee kaikki hukkoo aikoosa teihi mursuloohi rasvasäkkeinenne.


      • SuhteetJaSuhteettomuus
        tasa-arvoo kirjoitti:

        Suattaapi se kaipaamasi äejä ennemmin katella sitä lätkää ja lirkutella timmeille friiduille siä äfbuukissa eikä katella sitä hyllyvää sellupyllyä ja hikistä kiiltävää naamaas.. Kauhee reuhka jalat levällään retkottamassa vaan (jos tapoi ees hiukkasee omaat nii et sentää mässytä syyä samalla toevon mukkaan, niitäki mammoi on "ettei ne muhkurat vaan pienene" aapuuva).

        Vuan suahaan sitä haavveilla jottava aikuishupiliikkeillä ja lahnan perkuu kiinnostais. Nykyvään kyl alkaa miehetkii tasa-arvoo ymmärtää eivätkä ennee kaikki hukkoo aikoosa teihi mursuloohi rasvasäkkeinenne.

        Entäpä jos se reuhka selluliiteillä painaakin 44 kg, ja omaa sellulliitti perseistään ja muista muhkuroistaan huolimatta tiimalasivartalon jonka kurveja yksi jos toinen mies kääntyy kaduilla katsomaan?

        Ehkäpä syy on se etttei ole syytä naisen kropassa vaan siinä että kyseessä on väärä nainen. Kun ei ole tunteita ei ole kiinnostusta olla toisen kanssa


    • nainenvastaasuoraan

      seksiä oltas voitu kokeilla...ensin ainakin....

    • Saatanvastatakkin

      Mihin suunnalle osoitat kysymyksen?

    • KalpeaKuu

      Näin alkajaisiksi haluaisin häneen tutustua paremmin. Tilanne on aika mutkikas, tai siis olisi vaikka hän tuntisikin samoin.

    • yksinainenolen

      Kelpaisko ystävyys? Mulla on romanttisiakin tunteita, mutta aloitettasko ihan tutustumalla kunnolla toisiimme?

      • Tuollainen

        Kuulostaa ihan hyvälle.


      • KulkuriMatkaa

        Kuulostaa näin aluksi ihan hyvältä ehdotukselta ja romantiikkaakaan unohtamatta. Luottamus syntyy paremmin, kun ei heti kiirehditä asioissa niin, että toisella menee sormi suuhun ihmettelyn takia. Meillä on aikaa.


    • mitä.sinä.sanoa
    • sinuthaluanvain

      Tiedät kyllä. Mutta mitä sinä haluaisit?

      • Haluaisinkyllä

        hänet niin kovasti.


      • sinuthaluanvain
        Haluaisinkyllä kirjoitti:

        hänet niin kovasti.

        Sittenhän asia on selvä. Ota yhteyttä, tiedät kyllä keneen :)


      • Kumpimieluummin

        Tiedän kai. Tekstari vai whattsupp?


      • sinuthaluanvain
        Kumpimieluummin kirjoitti:

        Tiedän kai. Tekstari vai whattsupp?

        Oikea kyllä tietää mitä kautta ;)..Muut kalastelee


      • kaikkiaikanaan

        Niin tietääkin. Whatsapp.


    • Entiedähaluantietää

      Haluaisin tietää, miltä kätesi tuntuisi omassani, miltä tuntuisi olla sylissäsi käsivarsiesi vahvassa otteessa. Haluaisin tietää, millaisen suudelman ekaksi antaisit. Tätä ja kaikkea muuta ihanaa sinusta, mutta ennen kaikkea haluatko minua yhtä paljon kuin minä sinua?

      • menitkirjoittamaan

        Sitten ajatukseni. Sillä erotuksella että haluaisin tietää miltä hän tuntuu sylissäni. Oikeastaan haluaisin kaikin puolin tietää miltä hän tuntuu. Voisiko näillä sanoilla jo sanoa että yhtä paljon?


    • Kerrontänne

      Ihmissuhteen, rakkaussuhteen, yhteisen eämän ja yhteisen arjen, talven ja kesän.

    • Hlta

      Keneltä naiselta kysyt? Jos olet hän ja kysyt minulta, niin haluaisin sinut. Haluaisin yhteisen elämän ja haluaisin saada rakastaa sinua.

      • Hlta

        Mitä sinä haluaisit minusta? Minullahan tavallaan on tässä tilanteessa paljon enemmän syytä olla epävarma...


    • fhfhdhdh

      harrastaa kanssasi...mitä se nyt oli...niin seksiä.....

    • toiveenimun

      Rakkautta. Sellaisina annoksina kuin olisi mahdollista saada.

    • mitäoletvalmisantamaa

      Kannattaisiko tätä kysyä hänetä suoraan :)

    • jouluaattona

      Vieläkinkö sä olet epävarma mies meistä, näiden vuosienkin jälkeen:) Kyllä sä silloin pienessä hiprakassa olit varma, kun itse olin vääntämässä tunteitani jo poispäin, mutta ei ne mee vaan pois, olin siis itsekin epävarma, kun kaikenmoista on tapahtunut. Tietenkin haluaisin oikeasti jatkaa siitä mihin jäätiin...

      • kultsiltaJmiehelle

        Nuku hyvin...


    • Hän on varattu joten en mitään. Olen päättänyt unohtaa hänet ja katsella muualle..

    • Kiukkupakoiluauttaa

      Jos et olisi varattu, niin kaiken. Nyt en enää saa haluta mitään. Dam it.

    • Tiedät.kyllä.keneltä

      Tutustua lisää. Ystävyyden. Rakkauden. Elämänkumppanin. Arjen sankarin. Turvan. Hellän sylin. Lämpimät kädet ympärilleni. Rakastajan. Oman supersankarini. Unelmieni miehen.

      Kyllä sä tuon tiedät!
      Mä en vaan riittänyt sinulle. Et halunnut minua.

      Tilanne ei koskaan ole niin hankala, että olisi ollut mahdoton.

      • Vftyjöok

        Kauniit toiveet miehestä. Toivon että hän kuitenkin huomais ettei mahdotonta olekkaan


    • sekavakka

      Rehellisesti, en tiedä nyt. Joskus tiesin. Ajattelen, että jos nyt juteltaisiin edes kunnolla joskus, niin sitten ehkä tietäisin.

      • silläeteneejuttu

        Pitäisikö sitten jutella kunnolla?


      • sekavakka
        silläeteneejuttu kirjoitti:

        Pitäisikö sitten jutella kunnolla?

        Pitäisi tietysti, mutta ei ole ollut tilaisuutta "viime aikoina". Enkä tiedä onko hällä sellaisia intressejä ollenkaan. Epäilen. En halua tuppautua. No jospa se tilaisuus joskus tapahtuisi.


      • viestijoltain
        sekavakka kirjoitti:

        Pitäisi tietysti, mutta ei ole ollut tilaisuutta "viime aikoina". Enkä tiedä onko hällä sellaisia intressejä ollenkaan. Epäilen. En halua tuppautua. No jospa se tilaisuus joskus tapahtuisi.

        On minulla tuollaisia intressejä tietenkin. Enkä minä ole ikinä kokenut sinun tuppautuvan.

        Kiva törmätä sinuun, edes täällä.


      • sekavakka
        viestijoltain kirjoitti:

        On minulla tuollaisia intressejä tietenkin. Enkä minä ole ikinä kokenut sinun tuppautuvan.

        Kiva törmätä sinuun, edes täällä.

        Jos oikeasti oltaisiin me, niin olisiko se kivaa vai äärimmäisen noloa törmätä täällä? Ei hitto, en voi lakata nauramasta...


      • viestijoltain
        sekavakka kirjoitti:

        Jos oikeasti oltaisiin me, niin olisiko se kivaa vai äärimmäisen noloa törmätä täällä? Ei hitto, en voi lakata nauramasta...

        Meidän kesken kivaa tottakai! Ulkopuolisista en osaa sanoa, mutta niillehän ei tarvitse kertoakaan 🤐


      • sekavakka
        viestijoltain kirjoitti:

        Meidän kesken kivaa tottakai! Ulkopuolisista en osaa sanoa, mutta niillehän ei tarvitse kertoakaan 🤐

        Saatat olla oikeassa. Kummassakin asiassa. Vähän sitä kivaa jarruttaisi kyllä se, että ei täällä mitään voi jutella. Pitäisi törmätä oikeasti. Mutta hauska ajatus silti.


      • viestijoltain
        sekavakka kirjoitti:

        Saatat olla oikeassa. Kummassakin asiassa. Vähän sitä kivaa jarruttaisi kyllä se, että ei täällä mitään voi jutella. Pitäisi törmätä oikeasti. Mutta hauska ajatus silti.

        Olen samaa mieltä, ei täällä voi jutella tietenkään. Ehkä jonain päivänä nauramme yhdessä tälle. Kumpikin meistä varmasti osaisi järjestää törmäämisen, mutta epävarmuus on tainnut estää sen tähän mennessä.


      • sekavakka
        viestijoltain kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, ei täällä voi jutella tietenkään. Ehkä jonain päivänä nauramme yhdessä tälle. Kumpikin meistä varmasti osaisi järjestää törmäämisen, mutta epävarmuus on tainnut estää sen tähän mennessä.

        No en tiedä. En oikein keksi missä ja milloin pitäisi liikkua, että voisi törmätä. Varmaan se onnistuisi järjestää, jos viitsisi suorittaa etsivän työtä ja "osua" oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Jotenkin en halua lähteä sille linjalle. Tietysti jos antaisit joskus vihjeitä, missä liikut, ja mielellään etukäteen, niin se voisi auttaa. Vai tulisiko siitä sitten ajatus, että nyt en voi mennä sinne, kun se olisi liian selvää? Ehkä pitää odottaa vain sitä, että vahingossa törmätään. Mutta olisiko ihan mahdoton ajatus pitää sillä välin muuten yhteyttä, ihan vähäsen edes?


      • viestijoltain
        sekavakka kirjoitti:

        No en tiedä. En oikein keksi missä ja milloin pitäisi liikkua, että voisi törmätä. Varmaan se onnistuisi järjestää, jos viitsisi suorittaa etsivän työtä ja "osua" oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Jotenkin en halua lähteä sille linjalle. Tietysti jos antaisit joskus vihjeitä, missä liikut, ja mielellään etukäteen, niin se voisi auttaa. Vai tulisiko siitä sitten ajatus, että nyt en voi mennä sinne, kun se olisi liian selvää? Ehkä pitää odottaa vain sitä, että vahingossa törmätään. Mutta olisiko ihan mahdoton ajatus pitää sillä välin muuten yhteyttä, ihan vähäsen edes?

        Ei olisi mahdoton ajatus pitää yhteyttä. Jomman kumman (eli sinun) pitäisi vaan laitella viestiä (suoraan puhelimeen) ja siitähän se sitten lähtisi. Vai oletko hävittänyt numeroni?


      • sekavakka
        viestijoltain kirjoitti:

        Ei olisi mahdoton ajatus pitää yhteyttä. Jomman kumman (eli sinun) pitäisi vaan laitella viestiä (suoraan puhelimeen) ja siitähän se sitten lähtisi. Vai oletko hävittänyt numeroni?

        Ai miksi juuri minun?
        Numeron osalta kyllä ja ei. Entäs itse? Onko numero tallessa?
        Ja onhan niitä muitakin vaihtoehtoja.


      • viestijoltain
        sekavakka kirjoitti:

        Ai miksi juuri minun?
        Numeron osalta kyllä ja ei. Entäs itse? Onko numero tallessa?
        Ja onhan niitä muitakin vaihtoehtoja.

        On minulla sinun numerosi, tietenkin. Ja siis kyllä minä tiedän kuka sinä olet. Sitä vaan en tiedä, että kaipaatko sinä minua vai jotain muuta täällä. Jos osaat laittaa minusta jotain vinkkiä tai jonkin sellaisen jutun minkä takuulla vain minä ja sinä tiedämme, niin minä otan kyllä yhteyttä.


      • sekavakka
        viestijoltain kirjoitti:

        On minulla sinun numerosi, tietenkin. Ja siis kyllä minä tiedän kuka sinä olet. Sitä vaan en tiedä, että kaipaatko sinä minua vai jotain muuta täällä. Jos osaat laittaa minusta jotain vinkkiä tai jonkin sellaisen jutun minkä takuulla vain minä ja sinä tiedämme, niin minä otan kyllä yhteyttä.

        Hold your horses, mikään ei vahvasti viittaa siihen, että se olisit sinä. Enkä minäkään melko varmasti ole se, ketä sinä ajattelet. Enhän minä ole kertonut itsestäni mitään. Voit tietää jotain minusta vain, jos olet joku ihmeen hakkeri, joka saa kaiken selville. Ja siinä tapauksessa et voisi olla hän.

        Et vastannut kysymykseeni, miksi juuri minun pitäisi ottaa yhteyttä ensin. Katsos kun minun mielestäni asia on juuri toisinpäin. Luultavasti hän olisi samaa mieltä. Toki toisinkin asian voi nähdä.


      • viestijoltain
        sekavakka kirjoitti:

        Hold your horses, mikään ei vahvasti viittaa siihen, että se olisit sinä. Enkä minäkään melko varmasti ole se, ketä sinä ajattelet. Enhän minä ole kertonut itsestäni mitään. Voit tietää jotain minusta vain, jos olet joku ihmeen hakkeri, joka saa kaiken selville. Ja siinä tapauksessa et voisi olla hän.

        Et vastannut kysymykseeni, miksi juuri minun pitäisi ottaa yhteyttä ensin. Katsos kun minun mielestäni asia on juuri toisinpäin. Luultavasti hän olisi samaa mieltä. Toki toisinkin asian voi nähdä.

        Minun mielestäni se on tässä tilanteessa sinun luontevampaa ottaa vaan jonkin jutun varjolla yhteyttä.

        Kerro joku vinkki minusta tai sitten vihje minusta ja sinusta jonka vain me tiedämme.


      • Jumalaaresentään
        viestijoltain kirjoitti:

        On minulla tuollaisia intressejä tietenkin. Enkä minä ole ikinä kokenut sinun tuppautuvan.

        Kiva törmätä sinuun, edes täällä.

        että kiva törmätä SINUUN EDES TÄÄLLÄ, KUSTAKO PÄÄSSÄ LIRISEE. OMG.


      • sekavakka
        viestijoltain kirjoitti:

        Minun mielestäni se on tässä tilanteessa sinun luontevampaa ottaa vaan jonkin jutun varjolla yhteyttä.

        Kerro joku vinkki minusta tai sitten vihje minusta ja sinusta jonka vain me tiedämme.

        Miksi minun olisi luontevampaa ottaa yhteyttä? En keksi edes mitään tekosyytä tai muutakaan kepeää aihetta, olen kyllä miettinyt pääni puhki. Minuun on helpompi ottaa yhteyttä erilaisten tekosyiden varjolla. Eikä hän sellaista edes tarvitse, jos haluaa viestin laittaa.


      • viestijoltain
        sekavakka kirjoitti:

        Miksi minun olisi luontevampaa ottaa yhteyttä? En keksi edes mitään tekosyytä tai muutakaan kepeää aihetta, olen kyllä miettinyt pääni puhki. Minuun on helpompi ottaa yhteyttä erilaisten tekosyiden varjolla. Eikä hän sellaista edes tarvitse, jos haluaa viestin laittaa.

        Olet ehkä oikeassa. Voi olla, että ei se kummastakaan tunnu mitenkään helpolta. En vain keksi mitään mielestäni tarpeeksi hyvää tekosyytä, kaikki tuntuu niin läpinäkyviltä. Miten joku noin helppo asia voi olla näin vaikeaa.


      • sekavakka
        viestijoltain kirjoitti:

        Olet ehkä oikeassa. Voi olla, että ei se kummastakaan tunnu mitenkään helpolta. En vain keksi mitään mielestäni tarpeeksi hyvää tekosyytä, kaikki tuntuu niin läpinäkyviltä. Miten joku noin helppo asia voi olla näin vaikeaa.

        Ei se haittaa, vaikka se on läpinäkyvä. Oikeastaan se on parempi niin. Silloin toinen uskaltaa tulkita sen tekosyyksi. Liian hyvä tekosyy menee liian hyvin läpi.


      • viestijoltain
        sekavakka kirjoitti:

        Ei se haittaa, vaikka se on läpinäkyvä. Oikeastaan se on parempi niin. Silloin toinen uskaltaa tulkita sen tekosyyksi. Liian hyvä tekosyy menee liian hyvin läpi.

        Eihän tuo ole pelkästään minulla, vaan molemmillahan on tuohon mahdollisuus. Jotenkin en vaan pysty laittamaan viestiä vaikka kaipaan aivan älyttömästi.


      • sekavakka
        viestijoltain kirjoitti:

        Eihän tuo ole pelkästään minulla, vaan molemmillahan on tuohon mahdollisuus. Jotenkin en vaan pysty laittamaan viestiä vaikka kaipaan aivan älyttömästi.

        Sama tilanne. Kynnys on kasvanut niin suureksi. Millainen merkki kaivatultasi saisi sinut ottamaan sen askeleen? Tai voisitko itse antaa jotain signaaleja hänelle (kuvitellaan nyt, että minulle)?


      • viestijoltain
        sekavakka kirjoitti:

        Sama tilanne. Kynnys on kasvanut niin suureksi. Millainen merkki kaivatultasi saisi sinut ottamaan sen askeleen? Tai voisitko itse antaa jotain signaaleja hänelle (kuvitellaan nyt, että minulle)?

        Joku selvä tunniste minusta. Se saisi minut ottamaan yhteyttä.


      • sekavakka
        viestijoltain kirjoitti:

        Joku selvä tunniste minusta. Se saisi minut ottamaan yhteyttä.

        Täällä palstallako? Vastaapa ensin seuraaviin. Jos menee oikein niin keksin jotain tai voit itsekin kysyä.
        Milloin tapasimme ensimmäisen kerran / tutustuimme? Vuosikin riittää, jos et muista tarkkaan. Näkemyksesi siitä, miksi olemme päätyneet tälle palstalle? Silloisen autosi rekkarin viimeinen kirjain? Näistä ei kukaan muu voi tunnistaa, enkä minäkään varmaksi, mutta eiköhän se harha jo näillä haihdu. Huomaa, että kysymyksetkin ovat jo itsessään lieviä vihjeitä.


      • viestijoltain
        sekavakka kirjoitti:

        Täällä palstallako? Vastaapa ensin seuraaviin. Jos menee oikein niin keksin jotain tai voit itsekin kysyä.
        Milloin tapasimme ensimmäisen kerran / tutustuimme? Vuosikin riittää, jos et muista tarkkaan. Näkemyksesi siitä, miksi olemme päätyneet tälle palstalle? Silloisen autosi rekkarin viimeinen kirjain? Näistä ei kukaan muu voi tunnistaa, enkä minäkään varmaksi, mutta eiköhän se harha jo näillä haihdu. Huomaa, että kysymyksetkin ovat jo itsessään lieviä vihjeitä.

        2016 tutustuttiin kunnolla. Ensimmäisen kerran kyllä tapasimme muutamaa vuotta tuota aiemmin.


      • sekavakka
        viestijoltain kirjoitti:

        2016 tutustuttiin kunnolla. Ensimmäisen kerran kyllä tapasimme muutamaa vuotta tuota aiemmin.

        Arvasin, että menee heti vuosiluvussa niin metsään, että pölinä käy.

        Mutta älä murehdi. En varmastikaan ole se ketä kaipaat, koska en mielestäni ole kyseisenä vuonna tutustunut kehenkään sen paremmin, en uuteen enkä vanhaan tuttavuuteen. Oli erityisen hiljainen vuosi minulla, joten muistaisin kyllä.


    • T_to_J

      Mä haluaisin ystävyyttä, rakkautta, hellyyttä, seksiä, elämänkumppanin, keskustelukumppanin, saunakaverin, pelikaverin, matkatoverin.... Jos vaikka noista lähdettäis eka liikkeelle. :)

      • NoMitäpäs

        Jos jättäisit sen varatun Juhan rauhaan?
        Eli haluat rikkoa perheen?
        Kylläpä olet " ihana" nainen!


      • ihanmuutamiestäkaipaan
        NoMitäpäs kirjoitti:

        Jos jättäisit sen varatun Juhan rauhaan?
        Eli haluat rikkoa perheen?
        Kylläpä olet " ihana" nainen!

        Minkä Juhan? En mä mitään Juhaa kaipaile, enkä edes varattua, Mee muualle harhoines.


    • vastaankuinhänelle

      Nimenomaan oikeasti jotain. Joko ystävyyttä tai parisuhteen tai sekä että :)

    • Nainenvaanhaaveilee

      Haluan sinut,sinut vain Sinut ja kestävän parisuhteen. Onko liikaa pyydetty? Kerro!

    • Kaikkee

      Parisuhteen, rakkautta, ystävyyttä ja sen sellaista.

      • muttaeihätäilyä

        Niin minäkin haluaisin tuota kaikkea kaipaamani kanssa. Koko paketti jossain vaiheessa.


    • Haluaisinminä

      Sinut :) siten kun se sulle sopii 💋
      Terv. E

      • mullesopii

        Koska vaa! Mutta ei se kuitenkaan tapahdu.


      • Sinäköseoot

        Laitetaan tapahtumaan :)


      • minäkinhaluaisin

        Kyllähän se minulle on sopinut jo pidemmän aikaa. Eräs E olisi tervetullut koska vain.


      • kysynvaan
        minäkinhaluaisin kirjoitti:

        Kyllähän se minulle on sopinut jo pidemmän aikaa. Eräs E olisi tervetullut koska vain.

        Mikset sitten ota yhteyttä ko. ihmiseen normaalielämässä, jos kerran olisi tervetullut vai oletko sä itse sitten jotenkin epätoivottu?


    • MaisematKaikki

      Haluaisin herätä onnellisiin aamuihin viereltäsi..
      Haluaisin kokea lämpösi , läheisyytesi , hellyytesi..
      Katsoa sinua syvälle silmiin jotta voin sulkea ne kun huulemme kohtaavat ,
      aistia se hetki joka solulla.., pysähtyä ja olla täysillä siinä hetkessä.
      Se tunne lähelläsi on kuin olisi kotiin tullut , se on kuin pysäyttävä levollinen maisema jota haluan jäädä katsomaan ..
      Ymmärrätkö?

      • Tututjaturvalliset

        Juu ymmärrän


    • olkaaonnnellisii

      hetkellistä hauskanpitoa (tai tiedä mihin olis kehittynyt) oli mielessäni mun jota tuskin enää haluankaan tiedostaen et sulla on eräs toinen ku en haluu olla kakkonen vaan ykkönen valitsit sen ni se siit

    • ootsydämessäni

      Toivoisin,että voisimme tavata ja puhua.
      Ihan kaikesta.Kertoa toisillemme miten vuodet ovat kohdelleet meitä.Haluaisin niin nähdä sinua.Oon aatellut ettet halua nähdä minua ja kohdata.Siitä syystä oon yrittänyt rimpuilla pois täältä ja muutenkin.Onhan tässä kaikenlaista.Sen vaan haluan sun tietävän,että oon tykännyt sinusta tosi paljon kaikkien näiden vaikeiden vuosienkin aikana.
      Säilyt mulle rakkaana ja tärkeänä.Aina.
      Kaikesta huolimatta.
      Levollista yötä.

      • Unelmissaroikun

        Toisaalta haluaisin nähdä, toisaalta en. Pelottais, et kaikkien näiden vuosien jälkeen ei oliskaan mitään.


      • ootsydämessäni

        Se on sun päätettävissä että haluatko nähdä ja jutella mun kanssa.Ja mun tunteita sua kohtaan ei mikään vie koskaan pois.Se on kummallista kaikkien näiden vaikeiden vuosien jälkeen..
        Hyvää yötä.Oot rakas.Edes täällä.
        Ps.en koskaan aatellut elämääni tätä tilannetta....(jos oisit hän)


    • PysySinuna

      Jos kaikki olisi mahdollista... Et tiedä, kuinka paljon kaipaan ja haluan. Jos siis kirjoitan nyt kuin hänelle. Sinussa on kaikki etkä tajua sitä. En tiedä, haluaisinko sinut arkeeni, sevoisi olla liian vaikeaa. Koska sinä olet sinä ja minä olen minä.

      Minä olen onnellinen jo tiedosta, että sinä olet olemassa. Se riittää.

      • ootsydämessäni

        Hyvää yötä ja hyvästejä kevätyöhön,,
        Vastaan kuin hänelle..
        Ehkä tämän illan jälkeen saan voimia jäädä pois täältä.Kiitos kun valaisit asian.
        (Olitpa kaivattuni tai et niin mun on pakko vaan lopettaa tämä koska en jaksa enää)
        Jos joskus vielä haluat kohdata ja jutella kanssani niin, kohtaan sinut mielelläni.
        Ulkopuolella palstan.


      • Eetäetsiihän

        Joku kirjoittaa asioista mitä olen joskus hänelle sanonut


      • Jokuee
        Eetäetsiihän kirjoitti:

        Joku kirjoittaa asioista mitä olen joskus hänelle sanonut

        Minä en etsi ketään täällä enkä muuallakaan, enkä halua että minua etsii kukaan. Tai ainakaan lässyttää tänne tosissaan tai provomielessä.


      • Meemuualleväpättämään
        Jokuee kirjoitti:

        Minä en etsi ketään täällä enkä muuallakaan, enkä halua että minua etsii kukaan. Tai ainakaan lässyttää tänne tosissaan tai provomielessä.

        Tuskin sulle kuitenkaan


    • npoistunpalstaltakesään

      Hhmm..Hän tietää tunteeni💕 ja itse sitten päättää mitä niillä tekee.

    • antaisitko

      Pankkitunnuksesi jos saisin, niin ...

      • josannan

        Niin mitä sitten tapahtuisi?


    • Mitenvoisinhaluta

      Kaiken tapahtuneen jälkeen mitään.?
      Mitä toivoin, oli että olisit ollut ihminen ihmiselle.
      Kohdellut ihmisenä.
      Mutta aina toiveet ei toteudu.

      • jossaakysyä

        Millaista peruuttamatonta on tapahtunut?


    • Nähdään

      Sinua,sinua vain kaipaan! T. E

      • nähdäänvaan

        Ihan koska vaan!


      • Nähdään
        nähdäänvaan kirjoitti:

        Ihan koska vaan!

        Lauantainako? T.E


      • nähdäänvaan
        Nähdään kirjoitti:

        Lauantainako? T.E

        Käy vallan mainiosti.


    • yhäajatuksissa

      Haluan kaveriksi kauan tuntemani miehen.

    • aina_vaan_höpsähtänyt

      Kyllähän minä sinut haluan. Mutta jäädyn lähelläsi totaalisesti, enkä osaa olla luonteva. Suustakin tulevat sanat täysin hallitsematta, kun joskus suostuvat ulos tulemaan. Ja jälkeenpäin en muista mitään, mitä tulin sanoneeksi 🙄. Todennäköisesti jotain sekavaa puuta-heinää....

      Tämä nähtiin taas eilen, kun yllättäen näimme monen vuoden jälkeen. Seisoessani lähelläsi ja tehdessäni itseäsi tykö, jalkani tärisivät ja olin ihan paniikissa. Kiedoin käteni kaulaasi kuin liaani ja olisin halunnut jäädä siihen ikuisesti, mutta muistin sentään, missä olimme. Vaihdoimme muutaman sanan ja sitten tuli jäätyminen. Ympäristö kutsui ja tilaisuus meni ohi. Myöhemmin vielä pari pientä sanaa ja lähtöhalaus. Is this the 🔚❓

      • auringossakin

        Ei kai se niin ole, yrittäkää ihmiset saada edes muutama sana suusta jos ja kun kohtaatte itsellenne tärkeän ihmisen.


    • sormusRoskiinAamulla

      En tiedä, ajattelin ettei mikään ole oikeasti mahdollista. Ystävyys ehkä, ja se ehkä tuntuisi teeskentelyltä..? Mutta nyt tuntuu että tilanne on muuttunut, kun sain selville mitä mieheni on puuhaillut selkäni takia. Minä luotin häneen, halusin olla uskollinen... Nyt en enää tiedä mitä ajatella.

    • Sinä

      Mustan ja valkoisen..hämärän ja valon...itkun...hymyn....Kaiken haluaisin jotta kaiken myös saisin sinulle antaa...Rakas

      • Kauniistisanottu

        😍 samoin


    • mitäluuletmuurahainen

      Voisi olla kerrassaan huvittava harraste tuollainen, jokaiselta muurahaiseltakin kysyisi kovaan ääneen: mihin luulet olevasi matkalla, hämähäkeille ja muillekin ötököille.

      Muurahaisen jalkojen tahtiin kulkisi kontaten perässä keskustellen sen kanssa.

      • Kaikkeasekeksii

        Tämä kommentti on ylisöpö


    • niinpahoillaan

      Voitaisiin rakastella, mutta on gelma on että tykkään sinusta liikaa. Olen ottanut vääränlaisia kumppaneita ihadtun vääränlaisiin miehiin, joten minun pitää panna eli paneakellä miesten kanssa johon ei ole tunteita.

      • melkoinenongelma

        Sinullapa onkin sitten kamala ongelma. Tunnet jotain henkilöä kohtaan liikaa ja hänkin ehä sinua kohtaan. Hirveä ongelma.


    • missäoletkaan

      Haluan miehen, joka seisoo omilla jaloillaan, nauraa jutuilleni ja lähtee kanssani seikkailemaan lähelle ja kauas. Syö laittamiani ruokia ja vielä sanoo tykkäävänsä niistä, vaikken olekaan ruoka-alan ammattilainen.
      Rakastaa minua aamullakin, vaikka hiukset rönsyilevät pitkin kasvoja ja tyynyä.
      Lähtee vaikka keskellä yötä kanssani fillaroimaan ja kastelemaan varpaat jokeen.

      Mies, joka osaa ottaa rakkauteni vastaan ja näyttää kyyneleensäkin. Mies, joka tunnistaa hipaisuni tungoksessakin juuri minun tekemäkseni.

      • oimissäolet

        SINÄSINÄSINÄ

        Suhteissa on kyse vastavuoroisuudesta. Taidat paljonkin miettiä mitä sinä haluat ja mitä miehen pitää tehdä ja ajatella ja mistäkin tykätä. Miehen kyllä pitää olla valmis lähtemään yöllä fillaroimaan joelle. Kuinka paljon mietit sitä mitä sinulla on tarjottavana ja oletko valmis sen eteen tekemään mitään?? Vinkkinä: Kaikilla naisilla on reikä, se ei ole niin ihmeellistä. Jos sinulla ei ole sen lisäksi paljoa mitään tarjota niin turha silloin miettiä tuollaisia vaatimuslistoja toisellekaan.


      • missäoletkaan
        oimissäolet kirjoitti:

        SINÄSINÄSINÄ

        Suhteissa on kyse vastavuoroisuudesta. Taidat paljonkin miettiä mitä sinä haluat ja mitä miehen pitää tehdä ja ajatella ja mistäkin tykätä. Miehen kyllä pitää olla valmis lähtemään yöllä fillaroimaan joelle. Kuinka paljon mietit sitä mitä sinulla on tarjottavana ja oletko valmis sen eteen tekemään mitään?? Vinkkinä: Kaikilla naisilla on reikä, se ei ole niin ihmeellistä. Jos sinulla ei ole sen lisäksi paljoa mitään tarjota niin turha silloin miettiä tuollaisia vaatimuslistoja toisellekaan.

        Oikean miehen eteen teen hyvinkin paljon ja tiedän todellakin kyseen olevan tasapuolisuudesta. Kun kohdalla mies , jota rakastan ja hän minua, ei juurikaan tarvitse edes miettiä tällaisia, vaan kaikki tapahtuu kuin itsestään.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe