Piiskaa/remmiä

Kuritonnainen

Täällä aikuinen rehevämuotoinen nainen yhä vain haaveilee siitä, että jossain olisi mies, joka antaisi remmiä/ piiskaa pyllylle.
Olisot kertonut millsisissa vastteissa tulen luoksesi. Kun tulisin luoksesi, toruisit jostain, komentaisit riisumaan ensin paidan ja liivin ja nostamaan rinnat tarjolle/ näytille, sitten istuisit alas, komentaisot loputkin vaatteet pois ja polvillesi..peppu pystyyn ja sitten alottaisit. Ensin kädellä kunnolla... kun olisit antanut kädellä tarpeelsi kuritusta pepulle, komentaidit rteedi lsttialle polvilleni, peppu pystyyn ja levittämään kunnolla ja antaisit remmistä..ehkä vastiem laskemaan lyönnit tai kiittämään jokaisesta. Sen jälkeen kun olisit antanut remiä tarpeeksi, komentaisit ylös ja nostamaan rinnst tarjolle..nipistelisit nännejä ja kutittasit bähän rintojakin.. tämän jälkeen saisit halutessasi panna minua..komentaa taas polvilkeni eteesi ja tulla kunnolla molempiin niin halutessasi. Tämän jälkeen saisin käydä suihkussa ennen pukemista ja lähtöäni. Ehkä haluaisit pestä minut.. Toteutumaton unelma tämä taitaa olla.

26

1657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota yhteyttä jos olet kiinnostunut?Sinä saat jäädä tänne asumaan kunnes ne vie meidät vanhainkotiin!Ehkä sinä pystyt anna minullekin piiskaa koska minä haluan samanlainen käsittely kuin sinä mutta kuitenkin minä voin anna sinulle se piiskaa joka itse haluan saada!

    • Minä en halua kiduta sinun rinnat ja nännejä!Mutta tavallinen piiskaa voin antaa!Mitä varten et vasta?Jos olet vapaa nainen tule tänne!Minä olen yksinäinen poikamies!

    • saunaan

      Pitkälti samanlaista on meillä kokeiltu puolin ja toisin. Ehkä vähän enemmänkin kuin vain kokeiltu. Mutta kyllä lisätyydytystä tulee kun tama tehdään puolitutun tai jopa tuntemattoman kanssa. Tuntemattoman kanssa en ole tätä kokenut, mutta parin vaimoni kaverin kanssa kylläkin. Pilkettä pitää olla silmäkulmassa, vaikka piiska on ehkä aika tiukkaa tekemistä, eikö niin?

      Terveisin, ljsaunaan, sielä gmail:in puolelta

      • Kaverin_miestä

        Niin, yksi naispuolinen kaverini houkutteli, että saisin piiskaa hänen mieheltään. Ensin vähän arastelin mutta parin viikon pasta en osannut ajatella enää mitään muuta. Olihan se kiihottavin hetki riisuutua vieraan miehen edessä. Toiseksi kiihottavin hetki oli kun pakarat oli jo hellinä ja mies alkoi imeä nänniä sekä puristeli toista sormiensa välissä. Tuntui ihanalta ja vielä ihanemmalta kun alkoi kevyesti läpsiä kämmenellä rintaa. Pelkäsin vähän että tulee mustelmia. Ei tullut, osasi asiansa. Parastahan tässä oli se, että illalla teki mieli saada omalta mieheltä seksiä enemmän ja villimmin kuin normaalisti.


      • En ymmärä tuota ?Haluaisin saada piiskaa mutta pakarat olivat jo hellinä?Mutta jos haluat saada piiskaa minulta minun osoite on [email protected]


    • Ei kukaan niin sekaisin ole että suostuisi.

    • Cazdouman

      Todella hyvä oli sun juttu. Just tämä muakin kiihottaa tosi paljon.
      Mä laitan sulle postia, ku saan tuon kirjautumisen kohalleen.
      Mulla kohta kesäloma, mä tuun sinne , tavataan.
      Mä oon ehkä vähä sua vanhempi, muttahyväkuntonen mies.

      • Hän kirjoitti,hän tule luoksesi mutta hän on varmasti pelkuri ja feikki ja hän kirjoittaa että se jää ainoastaan hänen fantasiat?


    • jp50

      ota yhteyttä, haluaisin toteuttaa fantasiasi.

      • Kirjoitatko kuritonnaisille eli ketään kirjoitat?Oletko mies eli nainen?


    • Jalkapohjille
    • Kuritonnainen otappa yhteyttä..

      • Et-vastannut

        No just äsken koetin ottaa yhteyttä. Viittelöin parvekkeella. Miksi et vastannut?


    • Huikauhia

      Ei läskiä kukaan katsele, saati piiskaa.

    • Minäkin odotan sinua!Joka päivä! Minun e-posti on sama kuin minun nimeni täällä suomi24.fi ja nimenin jälken se iso eläiminen nenä!

    • Jos olet Helsingistä, voin järjestää asian Sinua tyydyttävään kuntoon.
      Minimerkki ja sivuston posti.

      • Non nih, taas ollaan rahtusen tyytyväisempiä elämään.

        Minä olen bi eli olen niin miesten kuin naistenkin kanssa. Sekä otan ja annan piiskaa. Siis kaikkiruokainen.

        Iskureissa oli ilmoitukseni. Hain spanking-seuraa. Tuli muutamia vastauksia ja viestittelimme ja koetimme sovitella aikatauluja, mikä on yllättävän hankalaa. Mutta tähän päivään onnistui.

        Mies tuli kotiini, vaihdoimme muutamia kuulumisia ja sitten vaatteet nurkkaan. Minä hän reisiensä päälle. pääpuoli vinottain sohvalla. Sitten hän puristeli pakaroitani, koetteli muniani ja nipisteli nännejäni. Seuraavaksi käsi alkoi läiskyä pakaroillani satakunta kertaa. Taatusti olivat posket punaiset.

        Seuraavaksi hän halusi suikkarit, jotka soin hänelle. Myöhemmin hän soi minulle saman nautinnon.

        Siinä tuo tapaaminen. Tuollaista minulla olisi tarjolla.


    • SamiJuha.En tiedä kenet sinä kirjoitat mutta minä en ole Helsingistä!

      • SamiJuha-

        Hei

        Aloittajalle ja myös muille kuritusta kaipaaville Helsingissä oleileville.


    • Oletko mies eli nainen sinä joka kutsut sinua piiskaja?Haluan ainoastaan naiset!

    • Please contact me

    • Olisit jo ottanut yhteyttä jos olisit oikeesti nainen joka haluaa löytää ko.miehen sillä ilmoituksia jopa mulla on täällä jos haen sinunlaistasi naista. Harmi vaan teille feikeille ei tuu käteenveto ohjeita. Mutta jos oikeesti olet vailla toteuttajaa nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe