Hei. Näin viimeyönä kummallista unta. Olisiko ajatuksia, mitä tämä tarkoittaa? Olin siinä jossakin sairaalassa sairaalavaatteet päällä. Olin pedissä ja pyysin suolihuuhteluvälineitä. Joku hoitaja toikin, mutta päätti asettaakin sen putken samalla takapuoleeni. Unessa olin kiusaantunut, mutta annoin laittaa. Se ei tuntunut miltään (onneksi) ja mietinkin että onko sairaalahousuissa takamus auki, kun sai tuupattua niin nopsaan. Sitten nousin ylös pedistä ja lähdin käytävälle. Pidin putkesta kiinni, se oli 2-3cm paksu ja läpinäkyvä. Siellä putkessa lillui ulostetta jo, mutten piitannut vaikka jotkut näkivätkin putken kädessäni. Menin vessaan, mutta vähän töpeksin, en osannut vetää putkea ajoissa pois kun istuin pöntölle. Lattialla olevalle vaatekasalle roiskahti sitä itseään. Ajattelin pyyhkiväni tahran pois kunhan olen valmis ja laittavani vaatteen sitten pesuun.
Todella outo ja kiusallinen unenaihe
1
246
Vastaukset
- Tulkintaa
Hei,
Unessa esiintyvä "suolisto" symboloi myötätuntoa elämää kohtaan sen kiemuroita, mutkia , jne.
Eli vallitseva tunnetila on siis myötätunto.
Tätä (myötätuntoa) huuhdotaan nyt pois tunnetilasta ja samalla huuhdotaan "anus" mikä symbolina ilmentää pidätyskykyä ja pidättäytymistä/tukahduttamista.
Unnenäkijän tunnetilasta huuhdotaan tukahdutettuja, pidätettyjä tunteita pois itsestä vapaasti ulos. Juurikin tuota suurta myötätuntoa muita kohtaan ja elämäntilanteita kohtaan.
Unenäkijää häiritsee että "uloste" roiskuu vaatteillekin, eli häntä huolettaa jos hän näyttää liikaa tunteita ulospäin ( näkyvät roiskeet vaatteessa) eikä hallitse niitä ja muut huomaavat hänen tunneherkkyytensä .
Vessanpönttö ilmentää yksityisyyttä eli unennäkijä on tottunut yksityisesti miettimään tunneasiat, näin hän nytkin ajattelee tehdä ja "laittaa vaatteen pesuun kun on valmis" eli miettinyt itseksen asiat selviksi ja koonnut itsensä.
Jokin tunteisiin menevä kokemus todennäköisesti ravistellut unennäkijää ja viisas alitajunta sitten prosessoi kokemusta unen kautta.
Kaunista kesän jatkoa ja kaikkea parhainta unennäkijälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4163383On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1122542Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1052530Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12369Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll322118Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1891576Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel181409Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2021210Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,451206- 941105