Todella outo ja kiusallinen unenaihe

Siitepöly

Hei. Näin viimeyönä kummallista unta. Olisiko ajatuksia, mitä tämä tarkoittaa? Olin siinä jossakin sairaalassa sairaalavaatteet päällä. Olin pedissä ja pyysin suolihuuhteluvälineitä. Joku hoitaja toikin, mutta päätti asettaakin sen putken samalla takapuoleeni. Unessa olin kiusaantunut, mutta annoin laittaa. Se ei tuntunut miltään (onneksi) ja mietinkin että onko sairaalahousuissa takamus auki, kun sai tuupattua niin nopsaan. Sitten nousin ylös pedistä ja lähdin käytävälle. Pidin putkesta kiinni, se oli 2-3cm paksu ja läpinäkyvä. Siellä putkessa lillui ulostetta jo, mutten piitannut vaikka jotkut näkivätkin putken kädessäni. Menin vessaan, mutta vähän töpeksin, en osannut vetää putkea ajoissa pois kun istuin pöntölle. Lattialla olevalle vaatekasalle roiskahti sitä itseään. Ajattelin pyyhkiväni tahran pois kunhan olen valmis ja laittavani vaatteen sitten pesuun.

1

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaa

      Hei,

      Unessa esiintyvä "suolisto" symboloi myötätuntoa elämää kohtaan sen kiemuroita, mutkia , jne.
      Eli vallitseva tunnetila on siis myötätunto.
      Tätä (myötätuntoa) huuhdotaan nyt pois tunnetilasta ja samalla huuhdotaan "anus" mikä symbolina ilmentää pidätyskykyä ja pidättäytymistä/tukahduttamista.
      Unnenäkijän tunnetilasta huuhdotaan tukahdutettuja, pidätettyjä tunteita pois itsestä vapaasti ulos. Juurikin tuota suurta myötätuntoa muita kohtaan ja elämäntilanteita kohtaan.
      Unenäkijää häiritsee että "uloste" roiskuu vaatteillekin, eli häntä huolettaa jos hän näyttää liikaa tunteita ulospäin ( näkyvät roiskeet vaatteessa) eikä hallitse niitä ja muut huomaavat hänen tunneherkkyytensä .
      Vessanpönttö ilmentää yksityisyyttä eli unennäkijä on tottunut yksityisesti miettimään tunneasiat, näin hän nytkin ajattelee tehdä ja "laittaa vaatteen pesuun kun on valmis" eli miettinyt itseksen asiat selviksi ja koonnut itsensä.
      Jokin tunteisiin menevä kokemus todennäköisesti ravistellut unennäkijää ja viisas alitajunta sitten prosessoi kokemusta unen kautta.

      Kaunista kesän jatkoa ja kaikkea parhainta unennäkijälle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2172
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      378
      1641
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1415
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1196
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1029
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      994
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      94
      983
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      958
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      878
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      838
    Aihe