Hei! Voiko joku kertoa että siinä kohtaa iltaa kun alkaa laskuhumala, niin jos siinä kohtaa alkaa juomaan lisää, alkaako nousuhumala uudellen eli v*****avat laskut siirtyvät myöhemmäksi?
Laskuhumalan viivästyttäminen
6
528
Vastaukset
- 0udoksuva
Siitä kohtaa alkaa luisuminen alkoholismiin, hyvin suuri vaara. Kannattaa vakavasti harkita täysraittiutta - ihminen ei sellaisia myrkkyjä tarvitse, ja sairas ei niitä kestä.
- Bileetpystyyn
Olen juuri 18 vuotta täyttänyt ja vain viikonloppuisin juova; tälläiset kommentit turhia! Tuskin alkoholisoituminen nuoruuden juomisesta alkaa—muuten kaikki olisivat alkoholisteja! -ap
- vainviikonloppuisin
Totta, tuskin alkoholistit ovat nuorina juoneet juuri mitään.....Suomessa on laskentatavasta riippuen 200.000-350.000 alkoholistia eikä yhtään ainutta tarvita lisää.
- saf243
Wallu Valpion mainostama krapulalääke nopeuttaa pahan olon aiheutteva kemikaalin metaboli soitumista
- Bileetpystyyn
Nonii? Oisko kysymyksee vastauksia? Terveysriskit ei nyt valitettavasti tässä kohtaa kiinnosta, on lähes jokainen teistäkin nuorena juonut!
- Tarkka-homma
Mikä vaan alkoholi toimii sopivasti annosteltuana. Ehkä helpointa oluella. Otat pullon per 1-2 tunnin välein niin ei mene laskuhumalan puolelle. Näinhän se toimii ns. "korjaussarja" kuin on vielä promilleja aamulla veressä. Joskus siinä onnistuu ja joskus ei ;) Itse en kotioloissa moista harjoita ellei nyt yhtä kahta oluttaa lasketa mutta esim. kun on reissussa ja ei ole mahdollista potee krapulaa eli on aktiviteettejä, silloin paras konsti on siirtää krapulaa tissuttelemalla olutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818