Metelistä vielä

Korvatulppa

Olisko olemassa sellasta viranomaista joka voisi puuttua tuohon tahalliselta kuulostavaan moottoripyörien revittelyyn. Tämä kevätkesä on ollu kyllä meteliä päivät pitkät ja jo aikaisin aamulla tuossa ikkunan alla revittelevät

2

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttaakohan_nämäk_ohjeet

      Tämä on jokakeväinen ilmiö. Johon kukaan ei ilmeisesti edes halua millään tavalla puuttua.
      Silti kannattaa edes yrittää tehdä ilmoitus tästä asiasta viranomaisille, eli poliiseiseile. Tosin sekin taho saattaa vedota virka ja työkiireisiin vedoten, etteivät jouda kyseistä asiaa milään tavalla hoitamaan. Ja joidenkin pärryyttylijöiden joukossa näytti ainakin pari päivää sitten olevan kyseiseen virkatasoon kuuluvia henkilöitä....

    • dfghdfgh

      Olen tullut siihen tulokseen, että tämä ryyppääminen, rällääminen, huutelu, paikkojen sotkeminen jne juontuu sieltä meidän apina-ajoiltamme, kun tietyn vuodenajan koittaessa alkoi kiima-aika. Silloin käytös muuttui niissä olosuhteissa tätä nykyistä menoa vastaavaksi. Talvella sitten kun parittelu ei kiinnosta ollaan hiljaa ja yksikseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe