Stilh kieltää tuotteiden postimyynnin

tiimpppemmte

Koska Stilh kehitti tälläisen oikein fiksun toimminnan?
Selasin verkkokaupassa Stilhin sahaa ja ajattelin että ostanpas tuon sitten ihmettelin että miksi siinä ei ole ( Lisää ostoskoriin ) ihmettelin vaan kun luki myymälämyynti ainoastaan. menin toiseen verkkokauppaan ja sama juttu sit menin kolmanteen verkkokauppaan ja jälleen sama juttu sitten neljännessä verkkokaupassa luki näin,
Emme voi toimittaa Stilh merkkisiä tuotteita postitse. Stihl kieltää maahantuojana kaiken postimyynnin. Toimitustapa näissä tuotteissa vain nouto.
Tällä hienolla tavallahan ne menettää useita asiakkaita, koska ne on näin fiksun toimnta tavan kehittänyt?
Minä ainaskin nyt sitten ostan toisen merkkisen sahan jonka voin ostaa ihan suoraa netistä postiin.

28

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhakuano
      • vanhakuano

        Sorry joo, eipäs onnistukkaan, vaikka muka voit lisätä ostoskoriin, EMME voi toimitta Stihl ja Viking merkkisiä postimyynnin välityksellä... silleen siellä lukeekin.


      • vanhakuano

    • Kuluttujajokaostaaverk

      Ei onnistunut sieltäkin ilmoittavat että ei postimyyntiä viking ja stihl tuotteilla : ( kyllä on stihl sahan hankinta tehty todella vaikeeksi : (

    • pippur

      Idealo.de sivuilta löysin Stilh-sahoja myyvän liikkeen, ja kokeilin, niin heillä näytti ainakin vielä olevan nettimyynnissä.

    • Nuhtu

      Kertonee tuotteen laadusta, eivät uskalla myydä kun postimyynnissä on niin helppo palauttaa, kun huomaa mitä on tullut ostettua...

    • 4656466445

      Hah! En oo ikinä kuulutkaa tollasesta postimyynti kielloista kuten mää ja minet muut ostavat nykyään suurimman osan tuotteista netin kautta niin miten on mahdollista että tunnettu stihl kieltää postimyynnin joka on varminta kaupankäyntiä koska posti kulkee täältä vaikka kongoo. Mutta pakko sanoo että kyllä muut saha valmistajat nauraa maha kippurassa stihilin kaupankäynnille ja niilehän se sopi oikein hyvin. Hah ha..h....

    • turvallisuus.ennen.kaikk

      Ehkä varmistavat, että ei kaikki möllit osta, jotka sahaa polveensa.

    • Täjgfds

      Haluavat pitää hintakilpailun kurissa.

    • Jykke

      Saattaahan siin olla sekin, että myyjien pitää opastaa ostajaa koneen käytössä. Ainakin viime vuostuhannella ja vikal kympillä oli Husqvarnalla tää käytössä, vaikka toki sait ostaa konene mist halusit.
      Itsekkin Huskun 246:sen ostin kaupast, ja opastivat vaikka oli toinen saha jo mulle ja ekakin siit kaupast ostettu. Takuulappuun sit nimi, ja siin tuo opastus oli. Ja paikallisen Hva/Stihl kauppiaan tiskillä muut hakiessa ajoittain Stihlin ostajaakin opastetaan kyl sanallisesti, joten tuo varmaan heillä vaan myöhään tullutta palvelua.
      Karsivat näin olleen takuuseen tuotavien määrää, jos näkevät et on käyttäjäst johtuva vika, eikä kuulu takuun piiriin heti. Ja nykyään ku alkaa sähkösäätöset kaasuttimet oleen kaikissa vähänkään hintavemmissa koneissa ja Stihliskin osaa ruiskut, niin ymmärtää tän et käyttöopastus oltava ja suositeltavaa jo takuunkin takia.

    • Stihl4eva

      Koska Stihl/viking merkkiset tuottee myydään aina kasattuina/ koekäyttettyinä ja toiminta kuntoisina, sekä käyttöopastus annettuna ja Stihl/Viking tuotteet näköjään tuoterekisteröidään niissä myymissä liikkeissä, ilmeisesti jotta takuu asioiden kohdalla asiat sujuisivat joutuisammin. Minun mielestä aivan loistava juttu, varsinkin kun saa tuotteen varmasti toiminta kuntoisena sekä kasattuna! Sekä saa vielä opastuksen tuotteen käyttöön!

      • välitarkastus

        Onhan siinä se etu kun se kasataan myytäessä, että tulee ilmi jos joitan nippeleitä satuu paketista puuttumaan.
        Kuitenkin se taas purettava ja pakattava uudelleen pakkaukseensa kun asias kävelee paketin kanssa liikkeen ovesta ulos.


      • JÄRKIHALOO

        En minä sitä ainakaan haluaisi että se puretaan takaisin kasauksen/koekäytön jälkeen laatikkoon. Jokaisen Stihl merkkisen sahan olen saanut kasattuna matkaan valmiina työhön.
        Kyllä ne myyjät varmaan purkaa takaisin laatikkoon jos niin vaadit, mutta harva harmaan on yhtä tyhmä kuin sinä?
        Taidat käydä hieman vajaalla?


    • 3747gg4747

      Stihl on tehnyt moottori sahojen osotn vaikeeksi.

      • Kauppa

        Stihl varmaankin kannustaa teitä nykyajan laiskoja paskoja edes sen verran pois tietokoneen ääreltä että joudutte jopa käymään kaupassa ostamassa tuotteen!? Ennen kuulumatonta!? SIIS MITÄ JOUDUTTE KÄVELEMÄÄN? tai no tod.näk ajatte autolla kaupan invapaikalle jotta joutuisitte liikkumaan mahdollisimman vähän. Sahaakin tod.näk käytätte ovien karmien leventämiseen.
        Minä käytän kivijalkakauppaa niin pitkään kuin ne huoltavatkin ostamani tuotteet. Heti kun internet huoltaa ostamani tuotteen lopetan käymisen kaupoissa ja tilaan kaiken netistä.


    • pöpperö

      Se kauppa on 30 km päässä. Ei sinne kukaan noin vain kävele. Netissä näkee hinnat ja valikoimat. Edohttomasti kannattaa ostaa saha netistä.

    • varma_havainto

      Eipä Stihl olekaan niiden saha joiden mielestä "ehdottomasti kannattaa ostaa saha netistä" ja tietenkin pitää saada halvalla!

    • pöpperö

      Sinulla ei paljoa pääkopassa leikkaa. Jos saman sahan saa 500 eurolla netistä, mutta liikkeestä 600, niin minä ainakin ostan netistä.
      Lisäksi minulla ei ole aikaa ja voimia lähteä kaupunkiin tramppaamaan koko päiväksi, että pääsen sinne sinun mielestäsi ainoaa oikeaa paikkaa mistä on lupa ostaa saha.
      Onko Stih joku pakollinen merkki? Japanilaiset sahat ovat erittäin tehokkaita ja hyviä.

    • varmaa_tuokin

      Tuolla otsikossa nyt sattumoisin mainittiin Stihl, varmaan Nissaneita ja Toyotiakin saa netistä ennemmin kuin Stihlejä... ja tietty halvalla!

    • Rhrthko

      Aikamoinen tilhin maahantuojat......

    • Dolmarilla_mennää

      Parreempi pyssyyä Dolomari merkkisis sahhois. Niin että mikäs sen parempaa merkkiä on kuin Dolmar. Elikkä siis marsitte Suoraan vaikkapa K-Rautaan ja Kysytte myyjältä moottorisahaa ja se sitten opastaa hyllylle josta löytyy ja siitä murheeton ja täysin varmatoimisia sahoja pikku Dolmareita löytyy esimerkiksi PS-32C ja
      PS-35C ja sitten jos tarvetta isompaa niin Dolmar PS-420SC ja tilaus onnistuu myös
      K-Raudan verkkokaupastakin. Elikkä siis Dolmar ja Hommat hanskassa

    • Kaikki oikeat sahamerkit myydään erikoisliikkeestä kasattuna ja koekäytettynä. Samalla voi testata saako dorka koneen käymään...
      Aasiakkaita vuodesta -83 kattellu......

    • pöpperö

      "kasattuna", minä ainakin osaan pikku kätösilläni laittaa laipan ja teräketjun paikoilleen ja oikeaan kireyteen. Käytkö joka kerta liikkeeessä, kun ketju pitää vaihtaa?

    • Anonyymi

      Kieltääkö vielä tänäkin päivänä stihl postimyynnin?? Onko kenellekään tietoa asiasta?

      • Anonyymi

        Poistumassa ellei poistunut jo. Agrimarket myy stihlin akkulaitteita.


      • Anonyymi

        Lakeudenkoneella on Stihlin postimyynti
        https://www.lakeudenkone.fi/brand/3/stihl


    • Anonyymi

      Ulkomailta kulkee hyvin. Lähin kotimainen Steal kauppias on yli sadan kilsan päässä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe